تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي وزارت خارجه افغانستان:افغانها خود سرنوشتشان را تعيين مي‌كنند نه ديگران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سخنگوي وزارت خارجه افغانستان:افغانها خود سرنوشتشان را تعيين مي‌كنند نه ديگران
خبر گزاري فارس: وزارت خارجه افغانستان ضمن رد ادعاهاي مربوط به روگرداني حكومت جديد آمريكا از دولت افغانستان اعلام كرد: مردم افغانستان خودشان سرنوشتشان را تعيين مي‌كنند نه شخص ديگري.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در كابل، "سلطان احمد بهين" در واكنش به گزارش برخي از رسانه‌هاي غربي در مورد عدم حمايت و روگرداني دولت جديد آمريكا از دولت "حامد كرزي"، ضمن رد اين موضوع اعلام كرد كه كشور خاصي به اين نوع موضوعات دامن مي زند.
وي با ذكر نام از نشريه "اينديپندنت" گزارش اخير اين نشريه در مورد تلاش‌هايي برخي از دولت‌ها براي يافتن جانشين براي كرزي را به شدت تكذيب كرد و افزود: در انتخابات آينده رياست جمهوري در افغانستان، مردم اين كشور هستند كه تصميم مي گيرند نه كشور و يا قدرت ديگري.
بهين گفت: "اينديپندنت" و ساير نشريات بهتر از هر كسي مي دانند كه مردم افغانستان خودشان سرنوشتشان را تعيين مي كنند نه كس ديگري.
وي همچنين يادآور شد كه رئيس جمهور و دولت افغانستان از حمايت ملي و مردمي برخوردارند و مردم افغانستان هميشه از شخصيت‌ها و رهبران ملي خود دفاع خواهند كرد.
روزنامه "اينديپندنت" با انتشار خبري اعلام كرد كه "اوباما" ممكن است حمايت خود را از حامد كرزي قطع كند و در همين راستا چهار تن از چهره هاي مطرح افغانستان كه مي‌توانند رقيبي براي حامد كرزي باشند به واشنگتن دعوت شده اند.
سخنان سخنگوي وزارت خارجه افغانستان در حالي مطرح مي شود كه تنها نشريه "اينديپندنت" از روابط سرد "اوباما" با دولت كرزي سخن نگفته و اظهارت "هيلاري كلينتون" و "ياب دي هوپ شفر" نيز حكايت از ناكارآمدي دولت حامد كرزي دارند.
همچنين "ريچارد هولبروك" فرستاده ويژه اوباما به افغانستان و پاكستان نيز در مقاله‌اي كه پيش از انتصاب وي به اين سمت منتشر شده دولت كرزي را ناكارآمد خوانده بود و از نفوذ قاچاقچيان مواد مخدر در دولت وي خبر داده بود.
انتهاي پيام/ق

دوشنبه |ا| 7 |ا| بهمن |ا| 1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن