تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816027661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انعقاد تفاهم نامه همكاري بين دانشگاه علوم پزشكي كاشان و دانشگاه كاشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انعقاد تفاهم نامه همكاري بين دانشگاه علوم پزشكي كاشان و دانشگاه كاشان
دانشگاه علوم پزشكي كاشان و دانشگاه كاشان تفاهم ‌نامه همكاري در زمينه هاي آموزشي، پژوهشي، سلامت، ارتباطات بين المللي، امور اجرايي، فرهنگي و رفاهي منعقد كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمدرضا نيكبخت - رئيس دانشگاه علوم پزشكي كاشان هدف از انعقاد اين تفاهم ‌نامه را كمك به پيشرفت دانش و فناوري در سطح كشور عنوان كرد.

وي تبادل عضو هيئت علمي جهت تدريس و پژوهش، تبادل دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف آموزشي از جمله روانشناسي باليني، الهيات، زبان انگليسي، جامعه شناسي و ...، استفاده متقابل از امكانات آموزشي و آزمايشگاهي بر حسب نياز را از زمينه هاي مورد نظر اين دو دانشگاه برشمرد.

نيكبخت راه اندازي دوره هاي تحصيلات تكميلي و اجراي دوره هاي مشترك مثل رشته هاي نانومديسين، طب سنتي، مهندسي پزشكي، فيزيك پزشكي، روانشناسي باليني، اورژانس هسته اي و ...، مبادله بورسيه در مقاطع مختلف تحصيلي طبق مقررات آموزشي، اجراي مشترك دوره هاي آموزشي آزاد، فراگير، كوتاه مدت و مجازي از قبيل فوريتهاي پزشكي، كمكهاي اوليه را از ديگر زمينه هاي توانمندي دو دانشگاه براي استفاده مشترك دانست.

وي خاطرنشان كرد: استفاده متقابل از تجربيات يكديگر در ارتقاي كيفيت آموزشي، اجراي پايان نامه هاي دانشجويي با زمينه هاي مشترك از قبيل فيزيولوژي، بيوشيمي و ... و كمك به تشكيل دانشگاه بين المللي قمصر از ديگر بندهاي اين تفاهم نامه است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كاشان گفت: راه اندازي پايگاه بهداشتي جهت دانشجويان، تلاش به منظور ارتقاي آگاهي و مهارت دانشجويان در زمينه سلامت، همكاري متقابل در زمينه تشكيل شناسنامه سلامت دانشجويان جديدالورود، همكاري در زمينه اجراي طرحهاي ملي و منطقه اي در خصوص سلامت، تلاش جهت حفظ ضوابط بهداشت محيط و ايمني در فضاهاي آموزشي، ورزشي، خوابگاهها و سلف سرويس، همكاري اساتيد جامعه شناسي و ساير متخصصين ذيربط در خصوص سياستگذاري برنامه هاي سلامت از قبيل اعتياد، بهداشت و درمان و ...، استفاده متقابل از امكانات و تجهيزات دانشگاهها در زمينه كنترل عوامل زيان آور كار و ...از جمله موارد همكاري بين اين دو دانشگاه در زمينه سلامت است.

وي اظهار داشت: همكاري مراكز پژوهشي دو دانشگاه و تاسيس و راه اندازي مراكز و موسسات پژوهشي مشترك از قبيل گياهان دارويي يا طب سنتي ، تروما، بيولوژي سلولي مولكولي، پيگيري و درمان اعتياد، تعريف و اجراي طرحهاي پژوهشي، مطالعات و پژوهشهاي بنيادين، كاربردي و توسعه اي و پروژه هاي صنعتي مشترك و تبادل تجربيات پژوهشي از جمله بندهاي اين تفاهم نامه در زمينه پژوهشي است.

نيكبخت افزود: دانشگاه علوم پزشكي كاشان و دانشگاه كاشان همچنين در زمينه هاي گسترش روابط منطقه اي و بين المللي، همكاري و هماهنگي در خريد تجهيزات خارجي و كتب و نشريات هم با يكديگر همكاري خواهند كرد.
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن