تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798566517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي از صاحبنظران در گناباد: جنگ در غزه ماهيت بسياري از دولت‌ها را برملا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمعي از صاحبنظران در گناباد: جنگ در غزه ماهيت بسياري از دولت‌ها را برملا كرد
داخلي. سياسي. جنگ. غزه.

جنگ ‪ ۲۲‬روزه در غزه ماهيت واقعي بسياري از مجامع بين‌المللي و دولت ها را براي افكار عمومي روشن ساخت .

به گزارش ايرنا يك معلم گنابادي سه‌شنبه در گفتگو با ايرنا افزود:امروز مردم آگاه و فهيم دنيا فهميدند كه قطعنامه‌هاي شوراي امنيت كاغذ پاره‌اي بيش نيستند.

"محمد علي پاكروح" افزود: كشورهاي اسلامي نيز در جريان جنگ غزه به خوبي آنچه در ضمير داشتند بر ملا كردند و نشان دادند كه چقدر نسبت به سر نوشت جهان اسلام غير مسوولانه عمل مي‌كنند.

يك استاد دانشگاه نيز با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر اسراييل گفت : مردم غزه با مقاومت خود در برابر اسراييل دنيا را به تحسين وا داشتند.

"مهدي علي اكبري" افزود :امروز در جهان همه آزاديخواهان عليه اسراييل منسجم و يكپارچه شدند كه اين موهبت نتيجه اشتباهات اربابان اسراييل و مقاومت مردم غزه مي‌باشد.

سردبير يكي از نشريات محلي با اشاره به كسب مشروعيت حماس در اين جنگ گفت: مقاومت حماس باعث شد كه در طول جنگ بر خلاف خواسته آمريكا و اسراييل جنبش حماس طرف گفتمان و محور توجه افكار عمومي قرار گيرد و از اين طريق مشروعيتي وصف ناپذير به دست بياورد.

مهدي رمضاني‌افزود: موضع حماس بعد از اعلام آتش بست توسط اسراييل و تعيين شرط براي آتش بست يك هفته‌اي خود نيز به اين مشروعيت كمك كرد.

وي با انتقاد از كشورهاي اسلامي بيان كرد : فاجعه آميز است كه بعضي از سرمايه داران عرب ميليون‌ها دلار براي خريدن يك باشگاه ورزشي اروپايي خرج مي‌كنند ولي براي آنچه در جهان اسلام اتفاق مي‌افتد حاضر نيستند كوچكترين هزينه‌اي انجام دهند.

وي ادامه داد: البته جدا شدن بعضي از كشورهاي اسلامي نزديك به طيف سازش از مواضع گذشته خود پيامد مثبتي بود كه در طول مقاومت ‪ ۲۲‬روزه مردم غزه بدست آمد.

وي بيان كرد: قطر با موضع سر سخت خود در برابر اسراييل نشان داد كه رهبران عمده جريان سازش نمي‌توانند به روند مورد دلخواه خود حتي در ميان دوستانشان مطمئن باشند.

يكي از استادان دانشگاه پيام نور گناباد با اشاره به شكست اسراييل در اين جنگ نيز گفت :اسراييل در اين جنگ به هيچ كدام از اهداف سه گانه خود نرسيد و همانند جنگ ‪ ۳۳‬روزه لبنان سكست خورده اين جنگ نيز مي‌باشد.

محمد صابري ادامه داد :اسراييل با هدف از بين بردن ماشين جنگي حماس به غزه حمله نمود.

اين استاد افزود:اسراييل وقتي موفق به اين كار نشداز اين هدف عقب نشيني كرد و از بين بردن پايگاههاي موشكي حماس و جلوگيري از قاچاق اسلحه را به عنوان اهداف خود اعلام كرد.

وي ادامه داد : با توجه به اينكه در صبح آتش بست حماس سه راكد به خاك سر زمين اشغالي پرتاب نمود مشخص شد كه اسراييل به هيچ كدام از اهداف خود نرسيده است.

يكي ديگر از صاحبنظران مسايل سياسي با اشاره به نقش مصر در اين جنگ گفت : مصر بازنده اصلي اين جنگ است .

ابواقاسم شفيعي افزود:مصر با شركت نكردن در نشست دوحه و مذاكره مستقيم با سران صهيونيسم خود را به شدت از جهان اسلام دور كرد.

وي بيان كرد : جالب است كه با تمام خوش خدمتي مصر به اسراييل و آمريكا آنها براي مسئله قاچاق اسلحه در مرز رفح هيچ وقعي به دولت مصر ننهادند و در مذاكرات خود از اين كشور دعوت نكردند.

وي گفت : امروز بيش از هر زماني دولت مصر مورد اعتراض افكار عمومي مسلمانان واقع شده است و خارج شدن از اين فشار آنها را بر آن داشت كه كنفرانس ننگين شرم‌الشيخ را ترتبب بدهند كه باشركت نكردن بسياري‌از كشورهاي اسلامي در اين كنفرانس اين تلاش دولت مصر نيز به نتيجه‌اي نرسيد.

يك روحاني نيز با اشاره به دژ محكم مقاومت اسلامي گفت: امروز بر آمريكا و اسراييل ثابت شده است كه مقاومت اسلامي در برابر استكبار شكست ناپذير است.

حجت‌الاسلام جواد خدادادي افزود: اگر چه گروه‌هاي مقاومت اسلامي به‌لحاظ تجهيزات نظامي كوچكند اما روحيه چريكي و شهادت خواهي، آنها را بسيار نيرومند ساخته است به طوريكه تمام استكبار توان مقابله با آنها را ندارد.

وي در ادامه با انتقاد از سران كشورهاي اسلامي گفت : خجالت آور است كه تركيه آنطور محكم در برابر اسراييل موضع مي‌گيرد اما ديگر كشورهاي اسلامي اين طور منفعل عمل مي‌كنند.

وي ادامه داد: شكست نهايي اسراييل نزديك است و طبل اين شكست از مدتها قبل به صدا در آمده است.

وي پيروزي انقلاب ايران را اولين زنگ خطر براي اسراييل دانست و گفت:امام خميني (ره) با انقلاب توانست به تمام مبارزان راه آزادي نويد روزهاي خوش را بدهد.

خدادادي ادامه داد:بعد از انقلاب اسلامي صهيونيسم پايگاه خود را در ايران از دست داد و سير نزولي خود را به سمت شكست نهايي آغاز كرد.

وي افزود:عقب نشيني از لبنان تن دادن به‌دولت خود گردان فلسطيني و شكست از حزب الله لبنان همه از اين حكايت مي‌كند كه اسراييل به سمت نابودي در حركت است .ك/‪۴‬
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن