تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805188205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مستند جان كازال در ساندنس/ستاره‌‌هاي سينما از ناشناسترين بازيگر بزرگ دنيا گفتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مستند جان كازال در ساندنس/ستاره‌‌هاي سينما از ناشناسترين بازيگر بزرگ دنيا گفتند
پرستاره‌ترين فيلم جشنواره ساندنس امسال يك مستند كوتاه درباره جان كازال است كه علاقمندان جدي سينما با چهره درهم كشيده او آشنا هستند، اما اغلب نامش را فراموش مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسوشيتدپرس اعلام كرد آل پاچينو، مريل استريپ، رابرت دنيرو، جين هكمن، ريچارد دريفوس، فرانسيس فورد كوپولا و خيلي‌هاي ديگر در مستند كوتاه "مي‌دانستم تو بودي" به بازيگري اداي احترام مي‌كنند كه چهره در‌هم كشيده و غمگين او خيلي‌ها را وا مي‌دارد بگويند: من او را مي‌شناسم. فردو "پدرخوانده" نيست؟

جان كازال (چپ) و رابرت دنيرو در صحنه‌اي از فيلم "شكارچي گوزن"

جان كازال تا پيش از آنكه در سال 1978 در سن 42 سالگي بر اثر سرطان از دنيا برود، تنها در پنج فيلم بازي كرد كه دو فيلم اول "پدر خوانده" در ميان آنها بود، اما هر پنج فيلم شامل "بعدازظهر نحس"، "مكالمه" و "شكارچي گوزن" نامزد دريافت جايزه اسكار بهترين فيلم شدند.

ريچارد شپارد كارگردان مستند 40 دقيقه‌اي "مي‌دانستم تو بودي" كه اولين بار در ساندنس پخش شد و به زودي از شبكه HBO روي آنتن مي‌رود، گفت: پنج فيلم نامزد اسكار بهترين فيلم. اين يك ركورد عالي است. ديوانه‌وار است، اين طور نيست؟

بازيگر تحسين‌شده تئاتر با پنج فيلم نام خود را به عنوان يكي از مطرح‌ترين بازيگران نقش‌هاي مكمل در هاليوود مطرح كرد. شروع كار او با "پدرخوانده" كوپولا بود كه در آن به نقش شخصيت درمانده فردو و عضو ضعيف‌النفس خانواده كورليونه ظاهر شد.

مستند شپارد عنوان خود را از ديالوگ افسانه‌اي مايكل كورليونه با بازي پاچينو به فردو، برادر بزرگش در اين فيلم گرفته است: "مي‌دانستم تو بودي. تو دلم را شكستي." كازال با حضور در نقش مردان دمدمي‌مزاج، آسيب‌پذير و متزلزل از جمله شريك پاچينو در سرقت تراژيك از بانك در فيلم "بعدازظهر نحس"، قلب تماشاگران را به درد آورد.

برت راتنر كارگردان"افراد ايكس: آخرين جايگاه" و فيلم‌هاي "ساعت شلوغي" و يكي از تهيه‌كنندگان اين فيلم مستند، گفت: كازال جسور بود. نگران اين مسئله نبود كه خوب به نظر برسد. خيلي بازيگران از اينكه ضعيف جلوه كنند مي‌ترسند و هميشه سعي مي‌كنند تظاهر به شجاعت بكنند و باحال باشند.

شپارد كه در مقام كارگردان فيلم "ماتادور" با بازي پيرس برازنان را در كارنامه دارد، كازال را بازيگر مورد علاقه خود توصيف كرد و گفت فكر ساخت مستند "مي‌دانستم تو بودي" زماني به ذهنش رسيد كه نتوانست در اينترنت و كتاب‌هاي سينمايي به اطلاعات كامل درباره او دست پيدا كند.

شپارد و استيسي ريس، تهيه‌كننده توليد فيلم را آغاز و با افرادي چون استريپ همبازي او در "شكارچي گوزن"، سيدني لومت كارگردان "بعدازظهر نحس" همين طور برادر كازال گفتگو كردند.

راتنر زماني به پروژه اضافه شدند كه شپارد و ريس به علاقه او به كازال پي بردند. راتنر تامين هزينه‌هاي توليد فيلم از طريق HBO را تضمين كرد و به زودي چهره‌هاي مطرح هاليوود يكي پس از ديگري وارد پروژه شدند و از خاطرات و مشاهدات خود درباره كازال گفتند.

سازندگان "مي‌دانستم تو بودي" در كنار بسياري از همكاران بازيگر فقيد با تعدادي از تحسين‌كنندگان او مانند فيليپ سيمور هافمن، استيو بوسمي و سام راك‌ول نيز گفتگو كردند.

بيست و پنجمين جشنواره فيلم ساندنس از 15 ژانويه (26 دي‌) با نخستين نمايش انيميشن خميري "مري و مكس" آغاز ‌شد و تا 25 ژانويه (ششم بهمن) ادامه دارد.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن