تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815735949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درگیری های پراکنده در تهران/ پلیس: مخالف شادی مردم نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تکمیلی: جشن پرسپولیسی ها به خیابان ها کشیده شد درگیری های پراکنده در تهران/ پلیس: مخالف شادی مردم نیستیم تعدادی از حاضران که حالت طبیعی نداشتند ، اقدام به شکستن شیشه مغازه ها و خودروهای پارک شده در کنار خیابان ها کردند و متعاقب آن ، ماموران وارد عمل شدند و بعد از اخطار به برهم زنندگان نظم با باتوم سعی در متفرق کردن آنان کردند. عصرایران - به دنبال قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس ، علاقه مندان پرشمار این تیم با به راه انداختن کارناوال های شادی و بوق زدن های مکرر و پخش شیرینی در پایتخت جشن و پایکوبی را آغاز کردند.علاوه بر حدود یکصد هزار تماشاگری که با خروج از استادیوم آزادی جشن گرفته اند ، در محلات مختلف و خیابان های اصلی شهر نیز سایر هواداران این تیم ،کارناوال های شادی به راه انداخته اند. گزارش خبرنگاران عصرایران از برخی از شهرهای دیگر نیز از بر پایی جشن و سرور به خاطر قهرمانی تیم پرطرفدار پرسپولیس حکایت دارد.

احتمالا جشن و پایکوبی تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی نیز برای برپایی جشن امشب در آماده باش کامل است تا جشن قهرمانی پرسپولیس در امنیت کامل برگزار شود.تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با شکست دو بر یک تیم سپاهان اصفهان ، قهرمان لیگ برتر شد .



این مسابقه تا دقیقه 96 بازی ، یک بر یک مساوی بود و بر اساس جدول امتیازات ، سپاهان با همان مساوی هم قهرمان می شد ولی در واپسین ثانیه های بازی، سپهر حیدری گل برتری پرسپولیس را وارد دروازه سپاهان کرد تا بناگاه شادی و شعف به میان جمعیت افسرده حاضر در ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس برود و جشن پیروزی پرسپولیس دلچسب تر شود .

گزارش خبرنگار عصرایران حاکی است: با گذشت چند ساعت از پایان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان همچنان در خیابان های اطراف استادیوم ازادی و خیابان ازادی ، انقلاب، چهار راه ولی عصر و ... به خاطر شادی شهروندان تردد به سختی انجام می شود و در بسیاری از خیابان ها و اتوبان ها نیز ترافیک سنگین مشاهده می شود. پلیس: مخالف شادی مردم نیستیم در این رابطه مسوول اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس هیچ مخالفتی با شادی مردم ندارد گفت: بسیاری از شهروندان خوشحال هستند و شاید بخواهند این شادی را بروز بدهند بنابراین پلیس بنای مخالفت با ابراز شادمانی مردم را ندارد اما این شادی نباید موجب مزاحمت برای دیگر شهروندان شود. درخشنده به خبرنگار عصرایران گفت: البته پیش بینی ما این است که ابراز شادمانی شهروندان مقطعی باشد و به تجمع منجر نشود و تنها در طول مسیر ها صورت بگیرد. درگیری های پراکنده در برخی نقاط تهران اخبار تکمیلی عصرایران از بروز درگیری های پراکنده در برخی نقاط پایتخت حکایت دارد. به گزارش خبرنگار عصرایران از سطح شهر تهران ، در منطقه "شهران" حدود 400 نفر از هواداران پرسپولیس تجمع کردند اما در ادامه به این تجمع به صحنه زدو خورد پلیس با تعدادی از آنان تبدیل شد. خبرنگار عصرایران که در صحنه حاضر بود در رابطه با علت وقوع درگیری اینگونه گفت: بعد از تجمع ابتدایی و پایکوبی هواداران پرسپولیس تعدادی از حاضران که حالت طبیعی نداشتند ، اقدام به شکستن شیشه مغازه ها و خودروهای پارک شده در کنار خیابان ها کردند و ماموران حاضر در محل که تا این قبل از بروز این اتفاق ، تنها ناظر جشن بودند وارد عمل شدند و بعد از اخطار به برهم زنندگان نظم که اقدام به بستن خیابان کرده بودند، با باتوم سعی در متفرق کردن آنان کردند. این در حالی است که هم اکنون آنچنان که پیش بینی می شد تجمع های مشابهی در میدان شهرک غرب ، بلوار فردوس، آریا شهر،سعادت آباد(بلوار دریا) و ... در جریان است و پلیس سعی در کنترل اوضاع دارد و در همین رابطه چند خودرو نیز توقیف شده است.در ستارخان نیز ، جوانان خیابان را بسته و با بلند کردن صدای موسیقی سیستم صوتی خودروهایشان به پایکوبی و شادی مشغول اند .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن