تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816273101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي: جنگ غزه، جنگ با زنان و كودكان بود


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ضرغامي: جنگ غزه، جنگ با زنان و كودكان بود
رئيس سازمان صدا و سيما گفت: جنگ فلسطيني ها يك جنگ مكتبي است و جنگ غزه جنگ صهيونيست ها با زنان و كودكان فلسطيني بود.
همايش غزه و رسانه امروز با حضور سيدعزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما، آيت الله تسخيري دبير كل مجمع جهاني تقريب مذاهب، مديران مختلف سازمان صدا و سيما، جمعي از نمايندگان مجلس و نمايندگان رسانه هاي جمعي در سالن همايش هاي سازمان صدا و سيما برگزار شد.
بنابر اين گزارش، در اين مراسم عزت الله ضرغامي با تشكر از حضور رسانه ها در اين همايش گفت: جامعه رسانه اي كشور ما فصل درخشاني در فعاليت هاي رسانه اي خود در رويدادهاي اخير از خود به جاي گذاشت.اطلاع رساني صحيح، تهيه خبر و گزارش هاي بسيار و روشنگري هاي فراوان نقش بسيار مهمي در هم آفزايي و تقويت پربركت وهمه جانبه مردم ايران از مردم مظلوم فلسطين داشت.
وي افزود: امروز رسانه هاي جمهوري اسلامي ايران حيات دارند، زنده اند و نشان داده اند كه در راه آرمان هاي امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي، مثل روزهاي اول محكم و استوار در همه صحنه هاي نبرد حق عليه باطل هميشه آماده اند و با هر تفكر جناحي،سياسي وفرهنگي در مسايلي كه با آرمان هاي انقلاب و امام (ره) و مردم آزادي خواه جهان مربوط مي شود، چون يد واحده عمل مي كند و در اين راه از هم افزايي انديشمندانه اي برخوردار هستند.
رئيس سازمان صدا و سيما با بيان اينكه اين جنگ يك جنگ مكتبي است و پيروز آن از ابتدا مشخص است، اظهار داشت: اين ايام (محرم) متعلق به امام حسين(ع) است و ما در اين روزها، سخنان نماينده فلسطين در ايران در سال 58 را چندين بار پخش كرديم و ديديد كه سخنان ايشان الگوي مردم فلسطين بود واين مسير همچنان ادامه دارد و ما به خوبي شاهد تاثيرگذاري انقلاب جهاني امام حسين(ع) در دنيا و تاثيرپذيري ساير انقلاب هاي مذهبي از اين انقلاب عظيم هستيم.
ضرغامي در ادامه سخنان خود در همايش «غزه و رسانه» عنوان داشت: چندي پيش مقام معظم رهبري تعبيري خطاب به بنده داشتند كه اگر شما در يك جنگ مكتبي يك مشت خورديد 10 مشت به حريف زده ايد و اين مشت را شما به خاطر خدا خورده ايد و اجرتان با خدا است.
وي در ادامه گفت: اين جنگ، جنگ پيروزي كودكان غزه بر رژيم صهيونيستي است و اين آتش بس نشان دهنده شكست رژيم صهيونيستي است. آنها از تمام امكانات و تجربيات شان استفاده كردند تا بلكه در اين جنگ با آمادگي كامل در آن حضور داشتند پيروز شوند و فكر مي كردند مي توانند به اهداف شان برسند اما در نهايت، ده ها كشته و زخمي از رژيم صهيونيستي به جاي ماند و اين جنگ، جنگ با كودكان و زنان فلسطين بود و از اول هم معلوم بود كه پيروز اين جنگ چه كسي است.
ضرغامي در ادامه سخنان خود اشعاري از مولوي درباره اصحاب اخدود كه در سوره بروج به آن اشاره شده خواند و با ارتباط آن به جنگ غزه تصريح كرد: با عنايات پروردگار و مسير مكتبي كه فلسطين انتخاب كرده اين روزها نامش در دنيا مي درخشد. مگر بحث فلسطين چند صد كيلومتر مربع است كه فقط جنگ در آنجا باشد. مردم دنيا امروز به پا خواستند و آرمان هاي فلسطين در تمام دنيا ترويج شده و دنيا و نسل جديد و ما همه با نام و ياد فلسطين در صحنه ها حاضر مي شوند.
ضرغامي گفت: اين جنگ عاقبت كاملا روشني دارد و در آينده اي نزديك با استقامتي كه مبارزان و مجاهدان فلسطين دارند اميدوارم به زودي شاهد پيروزي آنها باشيم.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن