تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813084916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابلاغ سياست‌هاي پيشرفت و عدالت (12)فتحي‌پور: اعتبارات صندوق توسعه ملي بايد تنها صرف زير ساخت‌ها و صنعت شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ابلاغ سياست‌هاي پيشرفت و عدالت (12)فتحي‌پور: اعتبارات صندوق توسعه ملي بايد تنها صرف زير ساخت‌ها و صنعت شود
نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه اعتبارات صندوق توسعه ملي نبايد براي كارهاي جاري از جمله پرداخت حقوق و مزاياي كارمندان هزينه شود، تصريح كرد: درآمد آن تنها بايد صرف زير ساخت‌ها و صنعت و توليد كشور شود.
"ارسلان فتحي‌پور" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، گفت: در مورد تشكيل صندوق توسعه ملي اينكه موجودي اين صندوق به چه مصارفي برسد مهم است.

وي افزود: مصارف صندوق مذكور براي مجلس مشخص است از جمله اختصاص دادن اعتباراتي براي تكميل زير ساخت‌ها و افزايش توليد ملي.

فتحي‌پور تصريح كرد: بايد با تصويب مجلس در برنامه پنجم پيش‌بيني شود كه از اعتبارات اين صندوق براي كارهاي جاري از جمله پرداخت حقوق و مزاياي كارمندان و غيره استفاده نشود و درآمد آن تنها صرف زير ساخت‌ها و صنعت و توليد كشور شود.

وي گفت: ما نيز با ايجاد اين صندوق كه جايگزين حساب ذخيره ارزي شود موافقيم و نبايد همانند حساب ذخيره ارزي هر روز به عناوين مختلف از آن پول برداشت كنيم.

نايب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس تصريح كرد: از هم اكنون بايد در قانون تعريف كنيم كه اين صندوق تنها براي توسعه صنعت كشور است.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن