تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال موافقت رژيم صهيونيستي با آتش بس افزايش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: احتمال موافقت رژيم صهيونيستي با آتش بس افزايش يافته است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/10/28
00:00:59.01
اميدها در خصوص احتمال موافقت رژيم صهيونيستي با برقراري آتش بس در غزه بيشتر شده است.
به گزارش شبكه تلويزيوني اسكاي نيوز در حالي حملات اسرائيل به غزه وارد بيست و دومين روز خود شد كه اظهارات برخي مقامات اسرائيلي در آستانه برگزاري نشست كابينه امنيتي اسرائيل اشاره به رسيدن اسرائيل به اهداف نظامي اش در غزه دارد. از همين رو گرچه ادامه جنگ و كشته شدن زنان و كودكان پناه گرفته در مدرسه سازمان ملل در شمال نوار غزه باعث نگراني فلسطينيان است، احتمال پايان درگيري ها و نزديك شدن طرفين به قبول آتش بس مورد درخواست سازمان ملل و جامعه بين المللي باعث اميدواري سازمان هاي خيريه بين المللي و همچنين برخي از فلسطينيان شده است.
اين شبكه افزود در روز جمعه اسرائيل يادداشت تفاهمي با امريكا امضا كرد كه بر اساس ان، اين كشور به اسرائيل در جهت حصول اطمينان از قاچاق نشدن اسلحه به حماس در آينده كمك مي كند. همچنين اسرائيل خواهان متوقف شدن حملات موشكي حماس به شهرهاي اسرائيل است، در غير اين صورت هر گونه پيمان آتش بس امضا شده، لغو خواهد شد. از طرف ديگر حماس خواهان خروج نيروهاي نظامي اسرائيلي ظرف يك هفته پس از امضا قرارداد آتش بس است. حماس همچنين خواهان خاتمه فوري محاصره اقتصادي و تحريم غزه و بازگشايي گذرگاه هاي مرزي ميان غزه و اسرائيل است. اين شبكه افزود همزمان با رايزني هاي ديپلماتيك براي دست يابي به آتش بس و صلحي پايدار در غزه، حملات اسرائيل به نوار غزه ادامه دارد و شمار تلفات غيرنظاميان فلسطيني در اين منطقه رو به افزايش است.
00:03:44.18
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن