تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار: بهشت زمين خواران تهران را جهنم مى كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: استاندار: بهشت زمين خواران تهران را جهنم مى كنيم
406995.jpg

گروه اجتماعى- استاندار تهران به عنوان مسئول كميته پيگيرى تخلفات تصرف اراضى ملى، از آغاز پيگيرى اين تخلفات در سه محور خبر داد و گفت به صورت جدى و با تعامل دستگاه هاى ديگر، بهشت زمين خواران را جهنم مى كنيم.
مرتضى تمدن در حاشيه جلسه شوراى تأمين مسكن استان تهران، با اشاره به تشكيل كميته پيگيرى تخلفات تصرف اراضى ملى به دستور رئيس جمهور گفت: اين ستاد متشكل از وزراى كشاورزى، مسكن، اطلاعات و كشور و دبيرى آن برعهده استاندار تهران است. هماهنگى تنگاتنگى نيز بين اين كميته و قوه قضائيه وجود دارد.
وى افزود: در قالب اين كميته بخشى از تعاونى هايى كه اراضى شرق و شمال شرق تهران را گرفته اند و هنوز مسير قانونى را طى نكرده اند، مورد بررسى قرار مى گيرند و بايد اراضى را پس بدهند.
تمدن تأكيد كرد: قطعاً براى اين زمين ها سندى صادر نمى شود و تبديل به فضاى سبز خواهند شد. استاندار تهران مساحت زمين هاى تصرف شده را اعلام نكرد، اما گفت: بخش ديگرى از فعاليت اين كميته مربوط به پيگيرى اراضى ملى است كه در آنها ساخت و سازها به صورت غيرقانونى انجام شده و يا در حال انجام است كه از آنها نيز رفع مزاحمت مى شود و ساختمان هاى ساخته شده نيز تخريب مى شوند. تمدن تصريح كرد: مقابله با اين ساخت و سازها مسير محاكمه قضايى را طى مى كند و از مكانيزم هاى قانونى براى مقابله با آنها استفاده مى كنيم، حتى اگر اين ساخت و سازها دولتى باشد. در عين حال بايد توجه داشت كه قسمت قابل توجهى از اين ساخت و سازها از سوى افراد سودجو و به نام مردم انجام مى شود. وى ادامه داد: بخش ديگرى از فعاليت كميته مربوط به پيگيرى امور تعاونى هايى است كه قانوناً زمين هايى را در اختيار گرفته اند و صاحب زمين هستند، اما اين زمين ها در محدوده هايى است كه براى اجراى كمربند سبز تهران پيش بينى كرده ايم و قرار شده با هماهنگى وزارت مسكن و پيش بينى زمين هاى معوض اين مشكل را حل كنيم.

406926.jpg

استاندار تهران يادآور شد: در برخى از اين زمين ها به علت نبود كنترل و نظارت دستگاه هاى مسئول، ساخت وساز هاى غيرمجاز انجام شده و در برخى ديگر ساخت وساز در حال انجام است و در هر صورت با هر دو مورد مقابله مى شود.
وى خاطرنشان كرد: زمين خواران، تهران را بهشت خودشان تصور كرده اند و دستگاه هاى اجرايى بايد با تعامل اين بهشت را به جهنم تبديل كنند.
تمدن همچنين از ابلاغ دستورالعمل جديد وزارت كشور به فرماندارى ها و بخشدارى ها درباره قطع رساندن آب و برق و امكانات ديگر به ساخت و سازهاى اطراف تهران خبر داد و گفت: شناسايى تعاونى هاى دستگاه هاى دولتى و غيردولتى در حوزه ساخت و ساز در حال انجام است و بدون مجوزهاى قانونى امكانات و تأسيسات شهرى براى اين ساخت و سازها پيش بينى نمى شود. به گفته استاندار تهران، بيشتر موارد تخلفات تصاحب اراضى ملى مربوط به شرق و شمال شرق تهران است. شهرستان هاى تهران و كرج نيز دچار مشكل ساخت و سازهاى حاشيه اى و غيرمجاز هستند كه بايد به صورت جدى مورد بررسى قرار گيرد.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن