تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821055994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو هيات رئيسه مجلس:كميته تعامل با دولت، در مورد لايحه بودجه جلسه‌‏اي نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عضو هيات رئيسه مجلس:كميته تعامل با دولت، در مورد لايحه بودجه جلسه‌‏اي نداشته است


تهران- خبرگزاري كار ايران
يك عضو هيات رئيسه مجلس با بيان اينكه كميته "تعامل با دولت" در هيات رئيسه، تاكنون در مورد ارائه لايحه بودجه 88 با دولت جلسه‌‏اي نداشته است، افزود: البته ابلاغ رسمي‌‏اي از سوي هيات رئيسه براي رئيس‌‏جمهور ارسال شده و طي آن درخواست شد تا دولت حداكثر تا پايان دي‌‏ماه لايحه بودجه را به مجلس بفرستد.

حميدرضا حاجي بابايي، نماينده همدان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اشاره به سخنان اخير احمدي‌‏نژاد مبني بر ارائه لايحه بودجه 88 پس از تعطيلات مجلس، يادآور شد: صحن علني مجلس به منظور سركشي نمايندگان به حوزه‌‏هاي انتخابيه‌‏اشان تا 6 بهمن ماه تعطيل است. اميدواريم دولت در اين فاصله لايحه بودجه را به مجلس بفرستد تا در همان روز اعلام وصول شود، در غير اينصورت بررسي لايحه بودجه با تاخير مواجه خواهد شد. چون بر اساس آيين نامه جديد مجلس، بررسي لايحه بودجه حدود دوماه زمان مي‌‏برد.
وي در پاسخ به اينكه آيا كميته "تعامل با دولت" كه در ابتداي آغاز بكار مجلس هشتم به خواست رئيس مجلس در هيات رئيسه تشكيل شد، تا كنون جلسه‌‏اي درمورد بودجه سال آتي با دولت داشته است، يا نه؟، گفت: تا كنون جلسه‌‏اي براي اين منظور نداشته‌‏ايم.
عضو هيات رئيسه مجلس با بيان اينكه اين كميته تا كنون جلسات مختلفي با دولت در موضوعات اقتصادي، سياسي و فرهنگي داشته است، افزود: اين جلسات به صور گوناگون شكل مي‌‏گيرد و هرگاه نياز جدي احساس شود، تشكيل خواهد شد.
به گفته وي، آخرين جلسه اين كميته با دولت، يك ماه پيش و به منظور بررسي بخش‌‏هاي مغفول مانده در مورد اجراي قانون مديريت خدمات كشوري، تشكيل شده است.
حاجي‌‏بابايي در پاسخ به اينكه آيا براي بررسي لايحه هدفندكردن يارانه‌‏ها يا طرح تحول اقتصادي نيز با دولت جلسه‌‏اي داشته‌‏ايد يا نه؟، اظهار داشت: از آنجا كه اعضاي كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي، مستمرا با مسئولان دولتي در اين زمينه جلسه دارند؛ ديگر نياز به برگزاري نشست مشترك ميان كميته "تعامل با دولت" با مسئولان اجرايي كشور در اين زمينه احساس نشده است.
پايان پيام

كد خبر: 468562
 جمعه 27 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن