تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816021082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در نشست خبري : غزه ، صحنه آزمايشي بزرگ براي همه است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: احمدي نژاد در نشست خبري : غزه ، صحنه آزمايشي بزرگ براي همه است
رئيس جمهور گفت: حادثه غزه ما را وادار مي كند نگاهي به تاريخ و چگونگي شكل گيري رژيم صهيونيستي و عملكرد سازمان هاي بين المللي تا كنون و رفتار سلطه گران درباره ملّت ها داشته باشيم.
به گزارش شبكه خبر، آقاي محمود احمدي نژاد، ساعتي پيش در دهمين نشست خبري خود در جمع خبرنگاران داخلي و خارجي، با اشاره به جنگ هاي متعدد در جهان، به ويژه جنگ تحميلي هشت ساله ضدّ ملّت ايران و شصت سال جنگ، درگيري، جنايت و تجاوز رژيم صهيونيستي در فلسطين گفت: در شصت سال پس از جنگ جهاني دوّم، بشر حتّي يك روز هم آرامش را تجربه نكرده است.

رئيس جمهور افزود: امروز بر كسي پوشيده نيست كه رژيم صهيونيستي، با طراحي قبلي و به منظور تامين آرزوهاي تاريخي برخي دولت هاي غربي، مانند انگليس و آمريكا، در منطقه ما براي تسلّط بر اين منطقه شكل گرفته است.

احمدي نژاد تصريح كرد: تسلّط بر خاورميانه و فلسطين، به عنوان مقدّمه سلطه بر كلّ منطقه و جهان، از جانب قدرت هاي غربي انجام شده، اما شاهديم هر بار با شكست مواجه شده است.

رئيس جمهور گفت: حدود صد سال قبل، نظام سلطه از غفلت ملّت هاي منطقه استفاده و مقدّمات تاسيس اين رژيم را به عنوان پايگاه نظام سلطه فراهم كرد.

احمدي نژاد افزود: آنان با تبليغات گسترده و دروغين، اين رژيم را با زور سرنيزه و سلاح در فلسطين، به ملّت هاي منطقه تحميل كردند.

رئيس جمهور با بيان اينكه "در مسئله غزه، به سرعت صف بندي هاي جديدي در دنيا در حال شكل گيري است"، تاكيد كرد: يك گروه حاميان كشتار، ترور و تجاوز، و گروهي ديگر حامي مظلومان، ارزش هاي انساني، عدالت، صلح و دوستي هستند.

احمدي نژاد ادامه داد: در صحنه غزه، چند نتيجه بسيار روشن به دست مي آيد: نتيجه اوّّل، ماهيت رژيم صهيونيستي است و ديگري استيصال و شكست قطعي اين رژيم كه حتّي بر حاميان رژيم اشغالگر قدس و سران اين رژيم، اين مسئله آشكار شده است.

رئيس جمهور در ادامه با تاكيد بر اينكه "ادامه حيات رژيم صهيونيستي در منطقه، امكان پذير نيست"، گفت: هدف اصلي از تاسيس رژيم صهيونيستي و ماموريت اين رژيم جعلي و غير قانوني، ايجاد جنگ، تجاوز، اشغال و كشتار مستمر است.

احمدي نژاد تصريح كرد: از روزي كه اين رژيم تاسيس شد، اين منطقه به طور دائم با تهديد، تجاوز، ترور و كشتار مردم فلسطين يا آواره كردن مردم و اشغال سرزمين هاي اطراف رو به رو بوده است.

رئيس جمهور افزود: ماموريت اين رژيم همين است و اساس تأسيس اين رژيم، براي درگير كردن همه ملت هاي منطقه و فراهم كردن زمينه لازم به منظور اجراي سياست هاي آمريكا، انگليس و هم پيمانان آنها در منطقه است.

احمدي نژاد اضافه كرد: حدود دو سال و نيم از حمله رژيم صهيونيستي به لبنان نگذشته كه اين رژيم، با بهانه اي حمله به غزه را آغاز كرده است.

رئيس جمهور گفت: البته براي كساني كه منافع و حيات خود را در جنگ و ترور مي بينند، براي آغاز جنگ با يك طراحي رسانه اي نيز بهانه به دست مي آيد.

احمدي نژاد افزود: رژيم صهيونيستي در غزه، زشت ترين و جنايت بارترين اقدامات را ضدّ مردم بيگناه به كار گرفته است.

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه "ابعاد زشتي و عمق جنايات اين تبهكاران حرفه اي، قابل بيان نيست"، گفت: سردمداران رژيم صهيونيستي، آدمكش هاي حرفه اي هستند كه به استخدام نظام استكبار درآمده اند.

احمدي نژاد در بخش ديگري از اين مصاحبه گفت: امروز "شوراي امنيت"، ابزار دست آمريكا و انگليس براي پيشبرد اهداف جنايتكارانه است و قادر نيست امنيت را در جهان برقرار كند.

رئيس جمهور، ناكارآمدي ساز و كارهاي سياسي و امنيتي حاكم بر جهان را از نتايج ديگر بحران غزه برشمرد و گفت: "شوراي امنيت" با شعار تامين امنيت جهاني و جلوگيري از تكرار جنگ هاي خانمان سوز تاسيس شد.

احمدي نژاد افزود: اين شورا براي تامين امنيت ملّت ها تشكيل شد، اما تنها كاري كه تا امروز انجام نداده، همين است.

رئيس جمهور گفت: در جنگ هاي قبلي رژيم صهيونيستي، شوراي امنيت به طور يكجانبه از اين رژيم و اشغال طولاني مدّت جنوب لبنان و فلسطين حمايت كرد.

احمدي نژاد افزود: در جنگ 2006 لبنان، "شوراي امنيت" به طور كامل از تجاوزگري رژيم صهيونيستي حمايت كرد و فرصت را در اختيار اين رژيم قرار داد تا حلقه جنايات خود را تكميل كند.

رئيس جمهور گفت: "شوراي امنيت" فقط در مواردي كه از شكست اين رژيم احساس خطر مي كند، وارد صحنه مي شود.

احمدي نژاد افزود: در جنگ عراق هم اول اشغال كردند و بعد مجوز گرفتند.

رئيس جمهور با بيان اينكه "در بحران غزه، 13 تا 14 روز به رژيم صهيونيستي فرصت دادند تا جنايت كند"، گفت: بعدها تحت تاثير فشار افكار عمومي جهان، قطعنامه اي بي سر و ته صادر كردند كه نه در آن، زمان بندي مشخص است و نه مسئوليت ها و ضمانت هاي اجرايي معلوم است.

رئيس شوراي عالي امنيّت ملّي گفت: كساني كه با بمب و موشك، زنان و كودكان و غير نظاميان را قطعه قطعه مي كنند، معلوم است كه از ادامه هم زيستي با مردم منطقه، مايوس هستند؛ گرچه هيچ گاه با ملّت هاي منطقه هم زيستي نداشته اند.

احمدي نژاد افزود: نتيجه ديگر بحران غزه، شكست انديشه ليبرال، سكولار ‌و اومانيسم است كه بيش از دويست سال عرصه هاي گوناگون فكري، سياسي و اقتصادي ملّت ها را تحت سلطه خود داشت.

رئيس جمهور، با بيان اينكه "در غزه، شعار دموكراسي، آزادي و حقوق بشر و اصالت آن و پايبندي مدعيان اين شعارها به آزمايش گذاشته شده است"، گفت: در بحران غزه، معلوم شده اين شعارها از اساس دروغ است و براي سلطه و چپاول ثروت هاي ملّت هاست.

احمدي نژاد افزود: در يك كلام، اين جنايت هاي بي سابقه، باطن حقيقي نظام سرمايه داري را نشان داد.

رئيس جمهور گفت: انتها و نقطه كمال نظام سرمايه داري، آدم كشي، چپاول و تسلّط به هر قيمت است و البته اينها نيز به پايان راه رسيده است.

احمدي نژاد، بيداري ملّت ها را نتيجه ديگر بحران غزه برشمرد و گفت: امروز از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، ملل آزاده، خودجوش به صحنه آمده اند و از حيثيت خود و حريم انساني بشر دفاع مي كنند.

رئيس جمهور افزود: امروز، همه ملّت ها، حتّي در اروپا و آمريكا، به حمايت از مظلومان غزه به پا خاسته اند.

احمدي نژاد گفت: نتيجه ديگر بحران غزه اين است كه ملّت ها فهميدند امنيت پايدار، عدالت و صلح و دوستي فقط و فقط از طريق اتحاد ملّت ها و ايستادن در برابر زياده خواهان امكان پذير است و اميد به سازوكارهاي جهاني، مثل حقوق بشر و شوراي امنيت، امروز به يأس كامل تبديل شده است و ملت ها بايد اميدشان به ايمانشان و توانمندي هايشان و اتحاد ملل آزاده باشد.

رئيس جمهور گفت: در ادامه اين حادثه (غزه)، هر اتفاقي كه بيفتد، رژيم صهيونيستي به طور قطع شكست خورده اين تقابل و مبارزه است.

احمدي نژاد افزود: رژيم صهيونيستي، همان هفته اوّل، شكست خورده بود و هر مقدار جنايات خود را ادامه دهد، پرونده سياه خود را سنگين تر خواهد كرد.

رئيس جمهور گفت: دو جمله كوتاه خطاب به طرف هاي موثّر در ماجراي غزه دارم؛ خطاب نخست من به آمريكا و انگليس و هم پيمانان آنهاست.

احمدي نژاد ادامه داد: اينان بدانند چشمان تيزبين ملّت ها اين جنايات را به پاي آنها مي نويسد؛ با سكوت، لبخند و بي توجهي هاي كاذب، ملت ها ريشه و عامل اصلي جنايت ها را فراموش نمي كنند.

رئيس جمهور گفت: سردمداران كاخ سفيد و دولت شكست خورده و پليد انگليس و هم پيمانان آنها بدانند با ادامه جنايات خود پرونده خويش را قطورتر مي كنند.

احمدي نژاد افزود: در آينده اي نزديك، دادگاه حاميان صهيونيزم، آمريكا و هم پيمانان آنها برپا مي شود.

رئيس جمهور گفت: اين كشورها خيال نكنند يك مشت سگ وحشي را به جان ملّت ها بيندازند و بعد بگويند، آتش بس شده و هر كه رود خانه خود.

احمدي نژاد افزود: زمان عوض شده است؛ زماني ملّت ها در خواب بودند، اما امروز ملّت ها بيدار شده اند و بدانند كه از خون مردمان غزه رهايي ندارند.

رئيس جمهور گفت: ملّت ها مي دانند كه ماهيت نظام سلطه، تحقير و چپاول ملّت هاست و همه سازوكارهايي كه در دنيا برپا كرده اند، براي تضمين استمرار سلطه قدرت هاي فاسد است.

احمدي نژاد، در ادامه نشست خبري امروز خود با خبرنگاران داخلي و خارجي افزود: دنيا بايد به دست ملّت ها بر پايه عدالت، ايمان، پاكي و برادري اداره شود.

رئيس جمهور گفت: تنها راه تحقّق اين هدف، حضور ملت ها در صحنه است.

احمدي نژاد افزود: تظاهرات بايد ادامه پيدا كند تا اينكه انديشه جنايت، ‌انديشه تجاوز و انديشه اشغالگري در جهان ريشه كن شود.
رئيس جمهور تصريح كرد: اين موضوع، ماموريت امروز ما و همه ملّت هاست كه بايد آن را ادامه دهيم.

احمدي نژاد خطاب به دولت ها گفت: همه ملّت ها ماموريت خود را خوب انجام داده اند و خوب انجام مي دهند و مسئوليت شناس هستند.

رئيس جمهور افزود: برخي دولت ها هم خوب و برخي نسبتاً خوب عمل كرده اند، اما عملكرد بعضي دولت ها بد و خيلي بد بوده است.

احمدي نژاد گفت: از كساني كه رابطه خود را با رژيم مجعول و بي ريشه صهيونيستي قطع كرده اند، تشكر مي كنم و جا دارد همه دولت هاي آزاده و مستقل از اين دولت هاي شجاع و پيشرو دست آموزي كنند.

رئيس جمهور افزود: قطع رابطه با رژيم صهيونيستي به ويژه از جانب كشورهاي منطقه، عربي و اسلامي، حداقل انتظار ملّت ها از اين دولت هاست.

احمدي نژاد تصريح كرد: تجّار، بازرگانان و صاحبان ثروت، روابط اقتصادي با اين رژيم را قطع كنند.

رئيس جمهور گفت: كساني كه از كالاهاي ساخت رژيم صهيونيستي يا حاميان اصلي اين رژيم استفاده مي كنند، بدانند پولي كه مي پردازند به گلوله هاي اورانيومي و فسفري و كشنده ضد ملّت مظلوم فلسطين تبديل مي شود.

احمدي نژاد افزود: شنيده ام كه اين وحشي هاي بي فرهنگ، از گلوله هايي استفاده مي كنند كه پس از اصابت به افراد همه رگ هاي داخل چشم و گوش را متلاشي مي كند و نه فقط فرد را مجروح مي كند، بلكه گوش و چشم را براي هميشه از وي مي گيرد.

رئيس جمهور، شرايط منطقه و جهان را به زيان دولت هاي جنايتكار در حال تغيير دانست و تاكيد كرد: همه بايد تكليف را روشن كنند؛ يا طرفدار حركت عدالت خواهانه ملت ها باشند يا طرفدار آدم كشي، جنايت و تجاوز.

احمدي نژاد، در ادامه سخنان خود در نشست خبري امروز افزود: همه بدانند ارتباط تجاري با رژيم صهيونيستي، يعني مشاركت در كشتار زنان و كودكان بي دفاع.

رئيس جمهور با بيان اينكه "چشم هاي ملّت ها باز است"، گفت: تك تك رفتارها ثبت مي شود و مردم دنيا رفتار دولت ها را مي بينند.

احمدي نژاد تاكيد كرد: همه بايد اعلام موضع كنند؛ هيچ كس از دايره محاسبه مردم و خدا خارج نيست.

رئيس جمهور، خطاب به مردم ساكن در سرزمين هاي اشغالي گفت: شما از هر دين، مذهب و نژادي كه هستيد، زمان آن رسيده است كه از حاكمان صهيونيستي بپرسيد، چرا بايد با مردم در غزه و لبنان و انسان ها كه بهترين مخلوق خدا هستند، اين گونه رفتار شود و كودكان بي گناه را اين گونه قتل عام كنند.

احمدي نژاد، همچنين خطاب به ساكنان يهودي، مسيحي و مسلمان سرزمين هاي اشغالي گفت: اگر بويي از انسانيّت باقي مانده است، به خيابان ها بريزيد و فرياد اعتراض خود را به اين وحشي گري ها به جهانيان اعلام كنيد.

رئيس جمهور، خطاب به نظاميان تحت فرمان صهيونيست ها افزود: اطلاع دارم كه در ميان شما ناراضياني وجود دارد و اطلاع دارم كه شما با فرماندهان خود درباره اقداماتشان درگيري داريد و از اين وضع خسته شده ايد كه چرا و به چه علت بايد مردم بي دفاع را بكشيد.

احمدي نژاد افزود: شما نيز اعتراض و از دستورهاي فرماندهان خود براي كشتار مردم بي دفاع غزه، سرپيچي كنيد.

رئيس جمهور با بيان اينكه "به لطف خدا، شرايط منطقه و جهان به زيان دولت هاي جنايتكار و قدرت هاي استكباري در حال تغيير است"، تصريح كرد: آنان خيال نكنند با جنگ غزه، اوضاع به نفع آنها تغيير خواهد كرد.

احمدي نژاد گفت: به طور قطع، آينده از آن امريكا و انگليس نخواهد بود و فرياد ظلم ستيزي و عدالت خواهي، در سراسر جهان موج خواهد زد.

رئيس جمهور همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاري درباره موضوع غزه گفت: بايد اساس جنايتكاري رژيم صهيونيستي و اساس اشغالگري، ماهيت تجاوزگري و حاميان آنها برچيده شود.

احمدي نژاد افزود: همه ملّت هاي منطقه در اين زمينه متفّق اند و تلاش هاي مقامات رژيم صهيونيستي براي تفرقه در منطقه، به نتيجه نمي رسد.

رئيس جمهور اضافه كرد: ما مي گوييم هيچ كس نبايد كشته شود؛ حاميان جنايتكاران بايد دست از حمايت بردارند و بگذارند ملت فلسطين، خود سرنوشتش را تعيين كند.

احمدي نژاد افزود: اين حرف ملت ما و اكثر ملت هاي جهان، و اين آرماني فرهنگي و انساني است.

در ادامه، خبرنگار شبكه "الفرات" عراق از رئيس جمهور پرسيد: براي برگزاري نشست سران عرب، دودستگي وجود دارد و عراق احتمالاً در نشست دوحه شركت نمي كند و ممكن است نشست به حد نصاب نرسد؛ نظر شما چيست؟

رئيس جمهور پايخ داد: ما فكر مي كنيم امروز روزي است كه اتحاديه عرب بايد به مسئوليت خود در قبال مسئله غزه عمل كند.

احمدي نژاد تصريح كرد: من از سران كشورهاي عرب مي خواهم اگر بين خودشان دلخوري ها، گلايه ها و رقابت هاي جزئي وجود دارد، امروز روزي نيست كه اين دلخوري ها مانع از اداي رسالت هاي انساني و اسلامي آنها شود.

رئيس جمهور گفت: هر روز صدها نفر از مردم غزه كشته مي شوند، آرزوهايي بر باد مي رود و انسان هايي از زندگي محروم مي شوند؛ امروز نبايد مسائل جزئي، مانع همكاري شود.

احمدي نژاد ادامه داد: البته ما مي دانيم كه رژيم صهيونيستي نمي خواهد كشورهاي عربي دور هم جمع شوند و اقدامي كنند.

رئيس جمهور گفت: كشورهاي عربي بايد با هم متحد شوند و از امكانات خودشان براي پايان دادن به اين جنايات و استيفاي حقوق مردم غزه استفاده كنند.

احمدي نژاد افزود: آنها امروز، مقابل تاريخ، پيامبر گرامي اسلام و بالاتر از همه، مقابل خداوند، مسئولند.

رئيس جمهور تصريح كرد: عراقي ها به ما پيغام دادند كه در نشست
شركت مي كنند.

احمدي نژاد ادامه داد: دولت هاي عربستان و مصر هم گلايه ها را كنار بگذارند، زيرا نبايد زمان را از دست بدهند و فردا ممكن است پشيماني باشد كه قابل جبران نباشد.

رئيس جمهور همچنين درباره "سازمان كنفرانس اسلامي" و نقش آن و اينكه چرا اين سازمان در بحران غزه، نقش موثري ايفا نكرده است"، گفت: اصل "كنفرانس اسلامي"، براي حمايت از فلسطين ايجاد شده است، ولي اينكه چرا ما بعد از 20 روز جنايت رژيم صهيونيستي، هنوز شاهد برگزاري نشست سران كشورهاي اسلامي براي حل و فصل مسئله غزه نيستيم؟"

احمدي نژاد افزود: علت آن روشن است و دخالت قدرت هايي مانند انگليس و آمريكا علت اصلي آن است.

رئيس جمهور تصريح كرد: اكنون نيز اين دولت ها با ايجاد فشار، در حال كارشكني هستند و اجازه نمي دهند "كنفرانس اسلامي" برپا شود.

احمدي نژاد افزود: البته ما پيگيري هاي فراواني كرده ايم و امروز نيز رئيس دوره اي "كنفرانس اسلامي" به تهران سفر مي كند و اميدواريم كه تلاش ها به نتيجه برسد.

رئيس جمهور گفت: اگر نشستي برپا شود، بايد به نتيجه مناسبي منتهي شود.

احمدي نژاد، در پاسخ به پرسشي درباره مشكلات سرمايه داران و ايجاد ياس و نااميدي ميان آنها از اينگونه مشكلات و بحران هاي اقتصادي جهاني و اينكه "دولت چه راهكاري را براي پويايي سرمايه گذاران و توليدكنندگان انديشيده است؟"، گفت: خوشبختانه، امروز بخش توليد كشور، بانشاط و پويا در حال حركت و حجم سرمايه گذاري ها روزافزون است.

رئيس جمهور افزود: رشد سرمايه گذاري ها در سال گذشته، 7 و 6 دهم درصد، سال قبل از آن 6 و 8 دهم درصد و سال هشتاد و چهار، 5 و 8 دهم درصد بوده است.

احمدي نژاد گفت: روند رشد روزافزون سرمايه گذاري در ايران، صعودي است.

رئيس جمهور با اشاره به اتفاقاتي كه در اقتصاد جهان رخ داده است، افزود: خوشبختانه اين اتفاقات، تاثير درخور توجهي بر سرمايه گذاري در داخل كشور ندارد و فرصت هاي خيلي خوبي را در اختيار ملّت و اقتصاد كشور قرار داده است.

احمدي نژاد افزود: اقتصاد سرمايه داري در جهان به بن بست رسيده و از آنجايي كه اقتصاد ايران، درون زا و خود اتّكاست و تاثيرپذيري آن از تحولات اقتصادي جهان، حداقل است، به اين علّت، آسيب قابل توجهي را نداريم.

رئيس جمهور گفت: خوشبختانه سياست هاي اصل 44، به قانون تبديل شده و به سرعت در حال اجراست و لايحه طرح هدفمند كردن يارانه ها نيز در "مجلس شوراي اسلامي" در حال رسيدگي است.

احمدي نژاد افزود: فضاي اقتصادي ايران، بانشاط است و تقاضا براي سرمايه گذاري و موافقت اصولي، روزافزون است و حتي روند پروانه هاي بهره برداري صادرشده نيز روندي صعودي دارد.

رئيس جمهور گفت: در بخش اقتصاد، همواره موانع و مشكلات وجود داشته كه طبيعي است و بخش مهّمي از مشغله مديران و مسئولان نيز، حل اين مشكلات است، اما خوشبختانه بخش خصوصي، به سرعت جايگاه خود را پيدا و عرصه هاي جديدي را تجربه مي كند و ما در اين باره مشكلي نداريم.

احمدي نژاد در ادامه اين مصاحبه گفت: دولت براي پرداخت نقدي يارانه ها، استدلال هاي قوي دارد و خوشبختانه فضاي خوبي در مجلس و دولت و همكاري هاي اين دو قوّه در اين زمينه وجود دارد.

رئيس جمهور افزود: دولت همه توان كارشناسي كشور را براي طرح هدفمند كردن يارانه ها به كار گرفت؛ مجلس نيز با توان خوبي در حال رسيدگي به اين لايحه است.

احمدي نژاد گفت: از اين بابت، نگراني وجود ندارد، وظيفه دولت، تهيه لايحه و وظيفه مجلس، رسيدگي به آن است.

رئيس جمهور افزود: هدفمند كردن يارانه ها، كاري بزرگ است كه به نشاط و اصلاحات اقتصادي كمك مي كند.

احمدي نژاد گفت: هدفمند كردن يارانه ها، برنامه اي است كه چهار دولت، در پي اجراي آن بودند و تلاش كردند و حتي قوانيني در اين زمينه تصويب شده است.

رئيس جمهور افزود: اين دولت، با وقت كارشناسي كه گذاشت، شرايط را براي اجراي اين برنامه فراهم كرد.

احمدي نژاد، با تاكيد بر اينكه "نمايندگان و همه متخصصان، حق اظهار نظر دارند و اين نشان دهنده نشاط سياسي در كشور است و كسي هم از آن گلايه نمي كند"، از همه صاحبنظران خواست درباره طرح تحول اقتصادي اظهار نظر كنند.

احمدي نژاد افزود: ما مي خواهيم قانوني كامل داشته باشيم و هر قانوني كه در مجلس تصويب شود، آن را اجرا مي كنيم.

رئيس جمهور تصريح كرد: دولت براي پرداخت نقدي يارانه ها، استدلال هاي قوي دارد، اما اين مسئله نبايد به چالش تبديل شود.

احمدي نژاد افزود: بايد ديد چه قانون و برنامه اي به مصلحت كشور است و آن را اجرا كرد.
 پنجشنبه 26 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن