تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814648939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سايه سنگين لوكا بر پرسپوليس، برق به استقلال رسيد بالايي ها و پاييني هاي جدول امتياز مي خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: سايه سنگين لوكا بر پرسپوليس، برق به استقلال رسيد بالايي ها و پاييني هاي جدول امتياز مي خواهند
گروه ورزشي - هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال در حالي برگزار مي شود كه تيم هاي بالانشين جدول، به مانند تيم هايي كه در رده هاي آخر جدول رده بندي هستند، به خوبي مي دانند كه امتياز از دست دادن اتفاقي است كه اين روزها جبرانش راحت نيست.
* پرسپوليس -فولاد/ فوق العاده مهم براي پيرواني
-افشين پيرواني هرگز تصور نمي كرد كه امكان دارد عمر سرمربيگري اش در پرسپوليس هشت بازي شود. افشين جوان و همكارانش در اين ديدار تمام داشته هاي خود را به كار خواهند گرفت تا بلكه با به دست آوردن يك پيروزي پرگل نشان دهند كه مي توانند پرسپوليس را در سه جبهه اي كه پيش رو دارد، به موفقيت برسانند.البته نبايد فراموش كرد كه تيم مجيد جلالي كه در اين بازي فوق العاده حساس حريف پرسپوليس است، يكي از غير قابل پيش بيني ترين تيم ها است و همين فاكتور دليل مي شود تا براي مشخص شدن نتيجه، تا دقيقه 90 و سوت داور منتظر بمانيم. اين بازي براي افشين پيرواني از هر پرسپوليسي ديگري مهمتر است. سايه سنگين لوكابوناچيچ بر سر اين مربي سبب مي شود تا او تيم خود را آماده پيروزي مقابل تيم مجيد جلالي كند.
* صباي قم -ذوب آهن / مربيان فوتبال فهم
-فيروز كريمي را بايد مربي اي دانست كه به تمام چم و خم هاي فوتبال آشناست و هيچ كس نمي تواند دانش فوتبالي او را انكار كند، همچنين منصور ابراهيم زاده در زمره مربيان علم گرا به شمار مي رود. پس مي توان در ديدار صبا و ذوب آهن منتظر رويارويي تاكتيك هاي مختلف و به روز بود.
* سپاهان -سايپا / زمين سفت حاجي مايلي
-10 امتياز از چهار بازي بهترين شروعي بود كه محمد مايلي كهن مي توانست از خود در سايپا بر جاي بگذارد. اما او اين بار با رقيبي مصاف خواهد كرد كه حتي با باخت احتمالي هم چندان زير سوال نمي رود. سپاهان، آن هم سپاهاني كه با هدايت كاظمي به جدال با حريفان خود مي پردازد يكي از بهترين تيم هاي ليگ برتر محسوب مي شود .
* ابومسلم -پيكان / تلاش براي اوج گرفتن
-ابومسلمي كه با مربيگري "حنطه" نتايج بهتري از هفته هاي قبل به دست آورده، در اين ديدار خانگي تلاش مي كند با شكست دادن تيم نه چندان آماده پيكان نشان دهد كه از بحران عدم نتيجه يگري خارج شده است.در آن سوي ميدان مديرروستا كه با پيروزي خارج از خانه برابر مقاومت خطر بركناري را از خود دور كرد، مي خواهد مثل نيم فصل اول تيمش را به عنوان يكي از تيم هاي خوب ليگ برتر مطرح كند.
* راه آهن -پاس / احتياج مبرم به سه امتياز
-محمود ياوري كه نوار موفقيت هاي پي در پي تيمش را پاره شده مي بيند، اصلا دوست ندارد تا راه آهن در رديف تيم هاي ناآماده ليگ معرفي شود. البته او مي داند كه وينكو بگوويچ با اولتيماتوم مسولان باشگاه مواجه است و به همين دليل به چيزي كمتر از سه امتياز فكر نمي كند و براي رسيدن به اين مهم هر چه در توان دارد را رو خواهد كرد.
* استقلال اهواز -پيام/ روز راحت ميثاقيان
-با اينكه اكبر ميثاقيان در آخرين ديدار خود در ليگ برتر شكستي خانگي را برابر تيم نه چندان آماده ابومسلم متحمل شد، باز هم مي تواند اميدواري زيادي نسبت به شكست دادن پيام در ورزشگاه تختي اهواز داشته باشد.پيام هم كه چند وقتي است زير نظر علي چمنيان كه به نوعي مي شود او را گمنام ترين مربي ليگ دانست تمرين مي كند، با وجود شكست دادن داماش ، به خوبي واقف است كه با شرايط فعلي چاره اي جز خداحافظي زودهنگام از جمع ليگ برتري ها ندارد، مگر اينكه اتفاقات عجيب و قريبي اين تيم را در ليست نهمين دوره ليگ قرار دهد.
* مس -ملوان / هدف; شكست دادن حريف
-مسي ها و سفيد پوشان بندر فقط با يك انگيزه به رودرويي با يكديگر مي انديشند. شرايط هر دو تيم در جدول به گونه اي است كه گرفتن سه امتياز هم مي تواند رتبه اي شايسته را برايشان در پي داشته باشد و هم اينكه به لحاظ روحي در بالاترين حد ممكن قرار دهد. اين ديدار نبرد تيم هايي است كه اوج گرفته اند و با وجود تزلزل هاي مقطعي در طول مسابقات، نشان داده اند مي توانند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشند.
* داماش -مقاومت سپاسي / مي توانم
-استانكو كه هفته پيش يكي از مدعيان جدي قهرماني را شكست داد، با اين هدف داماش را براي بازي با سپاسي آماده مي كند كه مي خواهد با به دست آوردن دومين پيروزي متوالي به همه ثابت كند كه حتي با وجود كهولت سن هم مي تواند خودش را به عنوان يك مربي موفق مطرح كند.در آن سوي ميدان غلام پيرواني هم از اين پس با اين انگيزه تيمش را در ليگ برتر به ميدان مي فرستد كه با موفق شدن و رساندن سپاسي به يكي از رتبه هاي قابل قبول جدول نشان دهد كه انتخابش به عنوان سرمربي تيم اميد، انتخابي منطبق با منطق بوده است.
* برق شيراز -استقلال / بايد پيروز شوي
-برق برخلاف روزهاي اول ليگ برتر، شرايط خوبي ندارد و نه تنها از جمع بالانشينان جدا شده است، بلكه كم كم خود را آماده قرار گرفتن در جمع تيم هاي فانوس به دست مي بيند. همين شرايط موجب شده تا محمد عباسي و شاگردانش از اين به بعد حداقل در خانه هدفي به غير از تصاحب امتيازات كامل نداشته باشند.استقلال تهران هم كه در صدر جدول ذوب آهن را از پيراهن به خود نزديك تر مي بيند، اگر دنبال اين است كه بعد از پرسپوليس تنها تيمي باشد كه قهرماني هايش در ليگ برتر بيش از يكبار است، از همين هفته بايد روند پيروزي هايش را تكرار كند تا بلكه بتواند از اين طريق به هدف مهم و البته دشوار خود برسد.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن