تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816224912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي پايان هفته‌ي سيما انتخاب سه فيلم ايراني با موضوعات مذهبي و دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش فيلم‌هاي پايان هفته‌ي سيما انتخاب سه فيلم ايراني با موضوعات مذهبي و دفاع مقدس


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه‌هاي تلويزيوني در روزهاي پاياني هفته جاري 9 فيلم سينمايي و تلويزيوني را براي پخش درنظر گرفته‌اند كه از اين تعداد سهم فيلمهاي ايراني كه اغلب با ساختار تلويزيوني ساخته شده‌اند، سه فيلم است.

فيلم‌هاي ايراني منتخب اين هفته هم‌چنين با قرار گرفتن در موضوعاتي مذهبي و دفاع مقدسي، متناسب با ايام محرم هستند؛ ضمن اين كه فيلم‌هاي خارجي نيز همانند هفته گذشته، از موضوعاتي متناسب با ايام سوگواري برخوردارند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، در ميان فيلم‌هاي اين هفته سينمايي «آخرين قطار» محصول سينماي آمريكاي لاتين، از حال و هوايي نسبتا متفاوت با ساير فيلم‌هاي انتخابي برخوردار است و سايت‌هاي سينمايي آن را در ژانر حادثه‌اي و كمدي قرار داده‌اند. اين فيلم در جشنواره‌هاي سينمايي كه اغلب در همين حوزه آمريكاي لاتين برگزار شده‌اند، عناوين قابل توجهي را دريافت كرده‌است. «مناظره» دنزل واشنگتن هم فيلمي قابل توجه محسوب مي‌شود كه آخرين ساخته اين كارگردان است و در ژانر تاريخي قرار مي‌گيرد.

** شبكه اول سيما

در برنامه اين هفته «سينما يك»، فيلم سينمايي «مناظره» پنج شنبه (26 دي ماه) ساعت 22 به نمايش در مي‌آيد. كارگردان اين فيلم سينمايي دنزل واشينگتن است و در آن بازيگراني چون فارست ويتاكر، نيت پاركر، جرني اسمولت، جرني ويليامز و دنزل واشنگتن به ايفاي نقش پرداخته‌اند.«مناظره» فيلمي عليه نژادپرستي در آمريكا و بر مبناي ماجرايي واقعي از مناظره‌اي بزرگ در سال 1935در يك دانشگاه ساخته شده‌است. در اين بين سازماني از سياه پوستان در تگزاس از مسوولان و استادان دانشگاه هاروارد مي خواهند براي مناظره‌اي آماده شوند. «مناظره» نامزد دريافت جايزه از جشنواره گلدن گلاب و برنده هفت جايزه ديگر از جشنواره‌هاي جهاني است.

شبكه اول سيما جمعه (27 دي ماه) فيلم «به خاطر هانيه» به كارگرداني كيومرث پوراحمد را ساعت 16 پخش مي‌كند. اين فيلم درباره مردي به نام ناخدا علو است كه با چهارده مرد ديگر براي صيد به دريا مي‌روند؛ ولي همه به جزء ناخدا صيد دريا مي‌شوند و مردم ناخدا را مسبب مرگ عزيزانشان مي‌دانند و به او و خانواده‌اش حمله مي‌كنند.

** شبكه دو سيما

فيلم سينمايي «گريز شبانه» پنجشنبه ساعت 23 و 50 دقيقه از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم محصول سال 1993 آمريكا و ژاپن است و توسط استفان هاپكينز كارگرداني شده است. اميليوِ استوز، كوبا گودينگ و دنيس ليري بازيگران فيلم هستند. داستان فيلم درباره مرد جواني است كه دو سال از ازدواجش مي‌گذرد و به تازگي صاحب فرزندي شده‌است. او پس از مدتها تصميم مي‌گيرد شبي را با چند تن از دوستانش بگذراند و به تماشاي يك مسابقه بوكس بروند اما با مشكل غيرمنتظره‌اي مواجه مي‌شوند.

شبكه دو فيلم تلويزيوني «ياد من باش» را هم جمعه ساعت 17 و 50 دقيقه پخش مي‌كند. اين فيلم به كارگرداني حسين قاسمي جامي و بازي بازيگراني چون جعفر دهقان، فلور نظري و بابك انصاري، درباره يكي از فرماندهان زمان جنگ است كه در يك عمليات تفحّص، عكس خود و يوسف كه از دوستان قديمي‌اش است را پبدا مي كند. اين در حالي است كه حاج صادق قصد دارد حضورش با يوسف را در عمليات جنگي انكار كند و علت آن را فقط يوسف مي‌داند.

** شبكه سه سيما

فيلم سينمايي «پيمان سخت» محصول سال 2004 آمريكا است كه پنجشنبه ساعت 20 پخش مي‌شود. كارگرداني اين فيلم را دانيل ميليكان بر عهده دارد و دانيل ميليكان، هانا نيكلاس، اما نيكلاس، پاتريك فلانري و الانا كالانژ بازيگران اين فيلم هستند. داستان اين فيلم درباره آدم رباياني است كه بچه‌ها را

مي‌دزدند و به قتل مي‌رسانند؛ آنان توسط پليس دستگير مي‌شوند ولي به علت احكام ناعادلانه كه در دادگاههاي آمريكا حكمرماست، از زندان آزاد مي‌شوند. آدم ربايان توسط شخصي ناشناس به قتل مي‌رسند.

تله فيلم «شعري كه زندگيست» جمعه ساعت 10 صبح در شبكه سه تكرار مي‌شود. اين فيلم تلويزيوني به كارگرداني بهنوش صادقي و با بازي حديث فولادوند، رامبد شكرابي، اميد زندگاني و آزيتا لاچيني درباره عاطفه كريمي وهمسرش سعيد سروش است كه در يك موسسه نگهداري كودكان بي سرپرست مشغول به كار هستند. سعيد مدير موسسه است و عاطفه براي شفاي بيماري دخترش به نيت امام سجاد(ع) نذر كرده كه چهارسال در موسسه به طور رايگان خدمت كند. موسسه نماز به يك نيروي جديد نياز دارد كه ماريا آوانسيان كه دختري مسيحي است به عنوان نيروي جديد به موسسه مي‌آيد.

شبكه سه همچنين فيلم سينمايي «در مسير خوشبختي» كه محصول سال 2006 محصول آمريكا است را ساعت 22 و 30 دقيقه پخش مي‌كند. اين فيلم به كارگرداني گابريل موچينو و با بازي ويل اسميت، جيدن اسميت، تانديه نيوتن و برايان هوو، درباره سياه پوستي است كه در كار خريد و فروش لوازم پزشكي است؛ او ورشكسته مي‌شود و پس از ورشكسته شدن به بازار سهام و بورس روي مي‌آورد.

** شبكه چهار

«آخرين قطار» عنوان فيلم اين هفته سينما چهار است كه جمعه ساعت 20 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌رود. «آخرين قطار» ماجراي چند پيرمرد بازنشسته شركت راه آهن را به تصوير مي كشد كه دوستي نزديكي با هم دارند و صاحب يك انجمن هستند؛ آنها باخبر مي‌شوند يك جوان تازه به دوران رسيده و پولدار مي‌خواهد، آخرين لوكوموتيو تاريخي و بسيار قديمي كشور كه مظهر نماد وجود راه آهن قديمي در آن كشور است را به هاليوود بفروشد. كارگردان اين فيلم ديه گو آرسواگا است.

** شبكه تهران

فيلم سينمايي «قطار 405» محصول كشور انگلستان 2004 به كارگرداني اندي ويلسون و با بازي جرالدين مك اوان،گريف رايس جونز، ديويد وارنر و نايم كيوساك، جمعه 27 دي پخش مي‌شود.

داستان فيلم درباره اليزابت دوست صميمي خانم مارپل است كه در سفري براي رفتن پيش خانم مارپل به طور تصادفي از پنجره قطار روبريي شاهد قتلي مي‌شود. وي پس از رسيدن به مقصد موضوع را به خانم مارپل اطلاع مي دهد،كه اين آغاز پيگيري‌هاي وي براي يافتن قاتل است. «قطار 405» جمعه ساعت 13 و 30 دقيقه از شبكه تهران پخش مي‌شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن