تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرار نافرجام خواستگار كينه جو


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: فرار نافرجام خواستگار كينه جو
گروه حوادث- ماني قرباني: خواستگار كينه جو كه در اقدامي جنون آميز همسر دختر مورد علاقه اش را به قتل رسانده بود، در جريان تحقيقات كارآگاهان پليس به دام افتاد.

به گزارش خبرنگارما، هفته گذشته مأموران پليس آگاهي بجنورد در جريان كشف جسد مرد جواني در بيابانهاي اطراف اين شهر قرار گرفتند.بررسي نخستين نشان مي داد، مقتول بر اثر خفگي به قتل رسيده است.
همچنين در نزديكي جسد يك قطعه بالابر شيشه شكسته پرايد كشف شد كه تنها سرنخ كارآگاهان براي كشف راز اين جنايت بود.
با انجام تحقيقات مقدماتي جسد براي شناسايي هويت مقتول به پزشكي قانوني منتقل شد.
يك روز پس از كشف جسد، زني با مراجعه به اداره آگاهي از ناپديد شدن مرموز همسرش خبر داد كه كارآگاهان با مشاهده عكس او دريافتند جسد كشف شده متعلق به مرد 27 ساله به نام امين است.
با شناسايي هويت مقتول روند رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله تازه اي شد و كارآگاهان با شناسايي چند مظنون، تحقيقات خود را بر روي آنها متمركز كردند.يكي از مظنونان مرد جواني به نام امير، خواستگار سابق همسر مقتول بود كه يك خودرو پرايد داشت.كارآگاهان با بررسي خودرو متهم متوجه شكسته شدن بالابر در عقب او شده و با كشف اين سرنخ او را دستگير كردند.
امير در جريان بازجوييها با اعتراف به اين جنايت گفت: من علاقه زيادي به همسر مقتول داشتم و چند بار به خواستگاري او رفتم، اما خانواده اش با ازدواج ما مخالف بودند، پس از مدتي متوجه شدم كه او با امين ازدواج كرده است و تصميم گرفتم از امين انتقام بگيرم. به همين خاطر با او طرح دوستي ريخته و روز جنايت امين را به بهانه پيدا كردن گنج به بيابانهاي اطراف بجنورد بردم و در آنجا با يكديگر درگير شديم و من با جوراب او را خفه كردم.
با اعتراف متهم، كارآگاهان او را با قرار قانوني روانه زندان كردند.
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن