تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعقيب شرور سابقه‌دار پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: تعقيب شرور سابقه‌دار پايان يافت
شرور و سارق مسلح سابقه‌دار كه با اقدامات مجرمانه خود تحت تعقيب قرار گرفته بود با انجام عمليات گسترده از سوى كارآگاهان رشت دستگير شد.

سرهنگ كريمى‌ـ رئيس پليس آگاهى استان گيلان ـ درباره جزئيات اين پرونده‌ و نحوه دستگيرى متهم، گفت: وقوع يك فقره تيراندازى به سوى منزل مسكونى فردى در شهرستان رشت و همزمان سرقت مسلحانه چند خودرو مدل بالا كارآگاهان پليس را در برابر پرونده‌ پيچيده‌اى قرار داد كه در نهايت به دستگيرى مجرم سابقه‌دار منجر شد. با توجه به بازتاب تاثر بر انگيز و منفى حادثه در بين شهروندان بلافاصله اكيپ زبده‌اى از كارآگاهان پليس آگاهى براى شناسايى و دستگيرى عامل يا عاملان جنايت وارد عمل شدند.

وى افزود: در ابتدا با بررسى جرائم رخ داده در اين شهر و مجرمان سابقه‌دار آن، كارآگاهان حدس زدند كه عامل يا عاملان جنايت بومى‌هستند. با توجه به اينكه برخى مالباختگان مشخصات ظاهرى سارق را به خاطر سپرده بودند، كارآگاهان پليس با عمليات دقيق چهره نگارى و استفاده از بانك‌هاى اطلاعاتى و بررسى پرونده‌ جرائم رخ داده در استان موفق به شناسايى سارقى شدند كه داراى چندين فقره سابقه كيفرى بود، با توجه به اين كه متهم پس از وقوع چند سرقت و از ترس حضور كارآگاهان به مكانى مجهول گريخته بود، عمليات ويژه‌ پليس براى دستگيرى وى آغاز شد.

رئيس پليس آگاهى استان گيلان عنوان كرد: تلاش شبانه‌روزى كارآگاهان پليس در بازرسى از چندين محل اختفاى احتمالى در مناطق مختلف شهرستان رشت كه با اعزام چند اكيپ ويژه‌ به انجام رسيد در نهايت باعث شناسايى مخفيگاه وى شد. با شناسايى محل مورد نظر، متهم تحت كنترل نامحسوس كارآگاهان پليس قرار گرفت و پس از اطلاع از ساعات رفت و آمد و با توجه به اين كه متهم مسلح بود، با اعزام چند اكيپ ويژه‌ از پليس آگاهى محل اختفاى متهم محاصره و هنگامى‌كه قصد بيرون رفتن از منزل را داشت كارآگاهان با ترفندهاى مخصوص، قبل از اين كه متهم فرصت فرار و يا درگيرى پيدا كند، وى را دستگير كردند.

به گزارش اداره اجتماعى پليس آگاهى ناجا، سرهنگ كريمى‌گفت: متهم پس از انتقال به پليس آگاهى و اعتراف به ده‌ها فقره سرقت مسلحانه، حمل و نگهدارى سلاح و مواد مخدر اختلال در نظم عمومي،‌ درگيرى و شرارت، جعل مدارك و عناوين، جعل پلاك خودرو و غيره با صدور قرار قانونى روانه زندان شد.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن