تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از گذشت 17 روز«بان كي‌مون» توقف نسل‌كشي در غزه را خواستارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: پس از گذشت 17 روز«بان كي‌مون» توقف نسل‌كشي در غزه را خواستارشد
گروه بين‌الملل: «بان كي‌مون» دبيركل سازمان ملل متحد پايبندي اسرائيل به قطع‌نامه 1860 شوراي امنيت در زمينه پايان حملات به غزه را خواستار شد و پس از گذشت بيش از دوهفته از كشتار مردم غزه، بار ديگر فقط به تأكيد بر و توقف نسل‌كشي در اين منطقه بسنده‌كرد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به‌نقل از پايگاه اطلاع‌رساني«الجزيرة نت»، بان كي‌مون امروز 24 دي‌ماه در نشستي مطبوعاتي در «نيويورك» مقر سازمان ملل متحد گفت: اسرائيل بايد هر چه سريع‌تر حملات خود به نوار غزه را متوقف‌كند و اجازه ورود مواد غذايي و تجهيزات پزشكي به اين منطقه را بدهد.

وي كه پس از گذشت 17 روز از نسل‌كشي مردم بي‌دفاع غزه، براي توقف سريع حملات اسرائيل، امروز به منطقه خاورميانه سفر مي‌كند، اظهاركرد: در جريان جنايات اخير اسرائيل در غزه، بسياري از شهروندان غيرنظامي كشته شده‌اند و در حال حاضر، ساكنان نوار غزه از مشكلات انساني زيادي رنج مي‌برند.

بان كي‌مون تأكيدكرد: اسرائيل به قوانين بين‌المللي از جمله معاهده «ژنو» در زمينه حفظ حقوق بشر و جان غيرنظاميان پايبند نيست و تاكنون بسياري از مساجد، مدارس، منازل مسكوني و تأسيسات زيربنايي را مورد هدف قرار داده‌است.

دبيركل سازمان ملل متحد امروز 24 دي‌ماه براي بررسي تحولات غزه سفر خود به هفت كشور خاورميانه همچون مصر، اردن، فلسطين، تركيه، لبنان، سوريه و كويت را آغاز و سي‌ام دي‌ماه نيز در نشست اقتصادي سران عرب در كويت شركت مي‌كند.
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن