تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

31 عنوان كتاب جديد نويسندگان بوشهري رونمايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 31 عنوان كتاب جديد نويسندگان بوشهري رونمايي مي شود
بوشهر - خبرگزاري مهر: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر گفت: همزمان با نمايشگاه بزرگ كتاب بوشهر از 31 عنوان كتاب جديد نويسندگان بوشهري رونمايي مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، نصرالله شفيعي عصر امروز در جمع شماري از خبرنگاران افزود: همچنين در اين نمايشگاه از كتاب خورشيد خراسان ويژه جامع شعر امام رضا (ع) در سه جلد كه به چاپ رسيده است رونمايي مي شود.

وي اظهار داشت: با توجه به اينكه دبيرخانه دائمي جشنواره ملي مشاعره رضوي در استان بوشهر مستقر است براي دستيابي علاقه مندان به اشعار رضوي اين اداره كل با همكاري دكتر اسماعيل آذر، پژوهشگر و شخصيت برجسته ادبي كشور كتاب خورشيد خراسان را در سه جلد به چاپ رسانده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر اضافه كرد: در اين كتاب اشعار شاعران از قرن ششم كه اولين شعر در وصف هشتمين اختر تابناك امامت و ولايت سروده شده است تا قرن معاصر جمع آوري شده است.

وي گفت : در جلد اول و دوم اين كتاب زندگي نامه محققانه درباره امام رضا (ع) نگارش شده است و اشعار برخي از شاعران عرب زبان آورده شده است.

شفيعي افزود: در جلد سوم اين كتاب نيز اشعار شاعران فارسي زبان به ترتيب حروف الفبا به طور خاص ويژه مشاعره كنندگان و شركت كنندگان در جشنواره رضوي تاليف گرديده است.

وي يادآورشد: اين كتاب توسط انتشارات پلك در سه هزار نسخه با قيمت 250هزار ريال چاپ شده است كه افزون بر رونمايي آن ، در نمايشگاه نيز در معرض فروش گذاشته خواهد شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر گفت: براي ترويج فرهنگ كتابخواني با هماهنگي معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كتاب هاي عرضه شده در نمايشگاه كتاب بوشهر با 40درصد تخفيف در اختيار علاقه مندان به كتاب قرار مي گيرد كه 20درصد آن از طريق بن و مابقي نيز توسط ناشران تخفيف داده مي شود.

شفيعي افزود: افزون بر تخفيف داده شده با هماهنگي با ناشران به افرادي كه از اين نمايشگاه كتاب خريداري كنند نيز به صورت روزانه از طريق قرعه كشي مبالغ ويژه اي بن كتاب به صورت رايگان به برندگان اهدا خواهد شد.

وي برپايي ايستگاه خوشنويسي و نقاشي كودك را از ديگر برنامه هاي جانبي نمايشگاه كتاب بوشهر ذكر كرد و گفت: با برنامه ريزي انجام شده سرويس هاي اياب و زهاب بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب نيز پيش بيني شده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر يادآور شد : پنجمين نمايشگاه بزرگ كتاب بوشهر از فردا به مدت يك هفته با حضور 350 ناشر در قالب 140غرفه در فضاي يك هزارو 680متر مربع در محل نمايشگاه دائمي بوشهر گشايش خواهد يافت.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن