تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرضاوي: پايان حكومت اسرائيل نزديك است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: قرضاوي: پايان حكومت اسرائيل نزديك است
گروه بين‌الملل: «يوسف قرضاوي» رئيس اتحاديه علماي مسلمان جهان امروز بيستم دي ماه در خطبه‌هاي نماز جمعه ضمن محكوم‌كردن جنايت‌هاي اسرائيل در نوار غزه، اعلام‌كرد: پايان حكومت اسرائيل نزديك است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني «محيط»، يوسف قرضاوي با ابلاغ پيامي به يهوديان افراطي رژيم صهيونيستي اظهار‌كرد: به همه شما اعلام‌‌مي‌كنم كه وقت آن رسيده‌است كه سنت خدا در مورد شما ظالمان اجرا شود و وعده حق و نابودي شما نزديك است.

وي ضمن انتقاد شديد از سهل‌انگاري كشورهاي غربي به ويژه آمريكا در برابر جنايت‌هاي اسرائيل اعلام‌كرد: واشنگتن شايستگي رهبري جهان را ندارد.

قرضاوي خطاب به كشورهاي غربي حامي صهيونيسم نيز گفت: به صراحت به سردمداران آمريكايي اعلام مي‌كنم كه واشنگتن با نيروي نظامي، اقتصادي و فن‌آوري‌هاي پيشرفته هرگز شايستگي رهبري جهان را ندارد و خداوند كساني را كه از فن‌آوري‌هاي پيشرفته در راستاي ظلم به ديگران بهره‌مند مي‌شوند، مؤاخذه خواهد‌كرد.

رئيس اتحاديه علماي مسلمان جهان افزود: متأسفانه امت اسلام شاهد رنج‌هاي فلسطيني‌ها و ناديده‌گرفتن حقوق اين گروه از مسلمانان از سوي اسرائيل غاصب است اما هيچ اقدام عملي از سوي اين امت انجام نمي‌شود.

قرضاوي همچنين تصريح‌كرد: ملت‌ها براي قيام عليه اسرائيل و آگاه‌كردن صاحبان حكومت‌ها از جنايت‌هاي صهيونيسم تلاش كردند اما، فرياد‌رسي نيست و كسي كه فرياد‌مي‌زند، زنده نخواهدماند.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن