تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816937295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درهمايش شوراهاي امربه‌معروف ادارات استان مركزي بيان شد: انگيزه امام‌حسين(ع)ازنهضت عاشورا،تقواوامربه‌معروف بود هنوزموفق به اجراي كامل‌ احكام اسلامي نشده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درهمايش شوراهاي امربه‌معروف ادارات استان مركزي بيان شد: انگيزه امام‌حسين(ع)ازنهضت عاشورا،تقواوامربه‌معروف بود هنوزموفق به اجراي كامل‌ احكام اسلامي نشده‌ايم
خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

در همايش شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات و كارخانجات استان مركزي، بر ضرورت شناخت و تبيين چگونگي اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه، تاكيد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه مركزي - "آيت‌الله احمد محسني گركاني"، نماينده ولي‌فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك، در اين همايش، با تبيين واقعه عاشورا، هدف از اين رويداد را احياي امر به معروف و نهي از منكر در دين دانست و گفت: پايه و اساس و انگيزه امام حسين(ع) از نهضت عاشورا، تقوا و امر به معروف و نهي از منكر بود كه با گذشت هزاران سال از آن اين فريضه همچنان در جامعه زنده است.

وي با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر بر آحاد جامعه واجب و ضروري است، بيان كرد: امروز تمامي مردم خصوصا مسئولان نظام اسلامي در اجراي اين فريضه مسئوليت دارند و بايد با برنامه‌ريزي مدون در اين عرصه حضور جدي داشته باشند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار مركزي و معاون امور كارخانجات و ادارات ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان نيز، با بيان اينكه در اجراي اين فريضه از سوي مجريان، بايد دقت نظر وجود داشته باشد، گفت: بايد امر به معروف و نهي از منكر را شناخته، كاري نكنيم كه به اين حكم شرعي خلل وآسيبي وارد شود.

"ابولقاسم نصراللهي"، به خصوصيات مجريان و ناهيان از منكر اشاره كرد و افزود: آشنايي كامل با امر به معروف، تاثيرگذاري آمر بر افراد، اجراي واقعي فرامين امر به معروف و نهي از منكر در زندگي شخصي و نيز نوآوري در اجراي امر به معروف و نهي از منكر، بايد از ويژگي‌هاي آمران به معروف باشد.

وي با تاكيد بر اينكه روش‌هاي خشونت‌طلبانه در اجراي اين وظيفه ديني نمي‌تواند نيازهاي جامعه را تامين كند و زمينه‌ساز رفع انحرافات در جامعه شود، گفت: بايد با توسعه علم و آگاهي و با حفظ شخصيت و حرمت افراد، در صورت بروز هرگونه ناهنجاري در جامعه، به صورت قاطع و نه با قوه قهريه با منكر برخورد كرد تا زمينه از ميان رفتن آن در جامعه فراهم شود.

اين مسئول با يادآوري اينكه صبر و بردباري از ملزومات احياي امر به معروف و نهي از منكر است، توضيح داد: براي جايگزين شدن معروف‌ها به‌جاي برخي منكرها، به زمان، بردباري و صبر نياز است.

نصراللهي با اشاره به وقوع برخي منكرها در مداحي‌ها، بر لزوم اصلاح مداحي‌هاي نادرست در جامعه تاكيد كرد و گفت: برخي مداحان با آهنگ‌هاي خارجي دست به مداحي مي‌زنند كه اين مداحان فلسفه و چرايي وقوع اين حادثه را زير سوال مي‌برند.

به گزارش ايسنا، مديركل امور روحانيون استانداري مركزي نيز بر اهميت منكرشناسي در جامعه و اصلاح منكرات از خود، تاكيد و بيان كرد: امر به معروف و نهي از منكر تنها نبايد معطوف به نوع حجاب يا لباس شود، بلكه در كنار آن، آمران به معروف و ناهيان از منكر بايد ضمن شناخت منكرات اطراف خود، در جهت اصلاح آن اقدام كنند.

در اين جلسه مقرر شد، شوراي امر به معروف و نهي از منكر هر دو هفته يك‌بار در قالب جلسات اخلاق برگزار و گزارشي پيرامون عملكرد دستگاه‌ها در اين زمينه با حضور نماينده ولي‌فقيه در استان و استاندار ارائه شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن