تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816743461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهان فوتبال‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: جهان فوتبال‌


اعطاي نشان لژيون دونور فرانسه به زين‌الدين زيدان‌

اسطوره فوتبال فرانسه، نشان را دريافت كرد.‌

به گزارش سايت گل، در فرانسه به افرادي كه در طول زندگي خود خدمات ارزنده‌اي به كشور كرده باشند، نشان افتخار داده مي‌شود.لژيون دونور، بالاترين نشان فرانسه و معادل در انگليس است، اين نشان فقط به افرادي اعطا مي‌شود كه خدمات و تاثير آنها غيرقابل ترديد باشد.زيدان كه سابقه بازي در تيم‌هاي كن، بوردو، يوونتوس، رئال مادريد و تيم ملي فرانسه را دارد در مدت 18 فصل دوران حرفه‌اي پرافتخار، يكي از بزرگترين بازيكنان فوتبال نسل خود بود.معدود بازيكناني به عنوان‌هايي كه اين فوق ستاره دست يافته است، نائل مي‌آيند. زيدان قهرماني‌هاي زيادي را به همراه باشگاه‌هاي ايتاليا و اسپانيا كسب كرده و در سطح قاره‌اي نيز عنوان‌هاي بسياري به خود اختصاص داده است.كمتر كسي است كه گل ديدني او براي رئال مادريد مقابل بايرلوركوزن را در سوپر جام اروپا فراموش كند.زيدان، مغز متفكر تيم ملي فوتبال فرانسه بود و اين تيم براي نخستين‌بار در جام جهاني 1998 با دو گل او قهرمان جهان شد و به دنبال آن عنوان قهرماني اروپا را صاحب شد.نشان لژيون دونور، پنج درجه دارد كه زيدان به رده چهارمي يعني افسري كه يك پله بالاتر از درجه شواليه است، ارتقاء پيدا كرده است.

گوتي: ويارئال را شكست مي‌دهيم‌

كاپيتان دوم تيم رئال مادريد تاكيد كرد كه مقابل ويارئال قاطعانه پيروز مي‌شويم.

گوتي گفت: اطمينان دارم رئال مادريد نيم فصل دوم لاليگا را بسيار خوب و مقتدرانه آغاز مي‌كند.وي افزود: شك نكنيد ويارئال در برنابئو هيچ است. اين تيم به سختي از ما شكست خواهد خورد.رئال مادريد امشب در دومين شب از رقابت‌هاي هفته هفدهم لاليگا در خانه خود ميزبان ويارئال است. رئال براي صعود از رده فعلي (پنجم) به رده‌هاي بالاتر جدول رده‌بندي،‌ نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي دارد. ويارئال نيز اكنون در رده ششم جدول جاي دارد.

مخالفت آرسنال با فروش به منچسترسيتي‌

باشگاه آرسنال مدافع ملي‌پوش ساحل عاجي خود را به منچسترسيتي واگذار نخواهد كرد.

پيتر هيل‌ود، مدير باشگاه آرسنال در اين باره گفت: با حبيب كلو توره قرارداد داشته و تصميمي براي واگذاري او به تيمي ديگر نداريم.وي افزود: منچسترسيتي علاقمند به جذب كلو توره است؛ اما از راه غير اصولي با اين بازيكن ارتباط برقرار كرده كه جاي تاسف دارد.وي افزود: كلوتوره را به منچسترسيتي و هيچ تيمي ديگر نخواهيم داد.كلو توره 27 ساله كه سابقه 45 بازي ملي براي ساحل عاج دارد، از سال 2002 در خدمت تيم لندني آرسنال است و تا سال 2010 با اين باشگاه قرارداد همكاري دارد.

ريكارد: همه از فوتبال بارسلونا لذت مي‌برند

فرانك ريكارد از عملكرد جانشين خود در بارسلونا تمجيد كرد. ‌

عملكرد خوب آبي - اناري‌ها در فصل جاري رقابت‌هاي لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا سرمربي هلندي پيشين كاتالاني‌ها به ياد روزهايي بيفتد كه هدايت بارسلونا در دستان او بود. ‌ريكارد كه در فاصله سال‌هاي 2003 تا 2008 مربي بارسلونا بود، با تمجيد از عملكرد پپ گوارديولا گفت: دوست دارم به گوارديولا تبريك بگويم، چرا كه همه چيز در اين باشگاه به خوبي پيش مي‌رود و تيم هم فوتبال بسيار خوبي را ارائه مي‌كند. همگان از اين شيوه بازي لذت مي‌برند.وي درباره آينده كاري خود گفت: هنوز نمي‌دانم آيا مربي‌گري خواهم كرد يا خير. شايد سال آينده.‌ريكارد در پايان فصل گذشته رقابت‌هاي لاليگا از هدايت بارسلونا كناره‌گيري كرد و جاي خود را به پپ گوارديولا بازيكن اين تيم در دهه 90 ميلادي سپرد. ‌

په‌په: با همه وجود آماده درخشش در رئال هستم‌

مدافع رئال مادريد از درخشش خود در نيم‌فصل دوم رقابتهاي فوتبال لاليگا خبر داد.

په‌په گفت: براي درخشش در رئال مادريد با همه وجود آماده‌ام. مي‌خواهم چنان بازي كنم تا در تاريخ اين باشگاه جاودانه شوم.وي افزود: مي‌توانيم قهرمان لاليگا شويم. براي رسيدن به اين هدف بزرگ بايد همدل شويم.وي تاكيد كرد: متاسفانه در نيم‌فصل نخست مصدوم شدم، اما اكنون احساس مي‌كنم به شرايط ايده‌آل نزديك شده‌ام.

مسي: هرگز بارسلونا را ترك نمي‌كنم‌

مهاجم آرژانتيني بارسلونا، شايعه مذاكره پنهاني با رئال مادريد را تكذيب كرد.

ليونل مسي گفت: اطمينان داشته باشيد، بارسلونا آخرين تيم باشگاهي من است.‌وي افزود: هرگز نمي‌خواهم بارسا را ترك كنم. من در بهترين شرايط جسمي و روحي قرار دارم. اين وضعيت را مديون بارسلونا هستم.

پيش از اين برخي منابع خبري اسپانيا ادعا كرده بودند كه مسي براي تابستان آينده درحال مذاكره با رئال‌مادريد است.

آگرو: در آتلتيكو مادريد مي‌مانم‌

سرخيو آگرو در صدر فهرست خريد بارسلونا قرار دارد. گفته مي‌شود اين مهاجم آرژانتيني با چند باشگاه بزرگ ديگر اروپا تماس‌هايي داشته است، با اين حال داماد مارادونا دوست دارد تا پايان قراردادش در آتلتيكومادريد بماند. ‌

در حالي كه باشگاه‌هاي بزرگ زيادي خواهان آگرو هستند، اين بازيكن نمي‌خواهد در اين باره حرفي بزند و جابه‌جايي براي او مطرح نيست. ‌مهاجم گلزن گفت: باشگاه آتلتيكومادريد با شركت ‌IMG برنامه‌ريزي‌هاي من را برعهده دارد، توافق كرده كه قراردادش تا سال 2012 تمديد شود. همه چيز حاكي از آن است كه تا مدتي طولاني در اين تيم خواهم ماند و از اين موضوع هم خوشحال هستم.

از همه چيز در اين جا لذت مي‌برم و هرگز دوست ندارم از آتلتيكو جدا بشوم. چرا كه اين نخستين باشگاه در اروپا بود كه من را پذيرفت. با رئال مادريد، چلسي و چند باشگاه ديگر گفت‌وگوهايي انجام شده است با اين حال در اينجا راحت هستم. ‌آتلتيكومادريد در فصل جاري هم در رقابت‌هاي لاليگا و هم در ليگ قهرمانان اروپا از وضعيت خوبي برخوردار است. آگرو هم برهمين اساس خواب موفقيت‌هاي بزرگ را در سر مي‌پروراند. او افزود: تصور حضور در مرحله نيمه نهايي و يا حتي ديدار پاياني دشوار نيست. اگرچه رويايي، اما شدني است.

افزودن نام به فهرست خريدهاي اينترميلان‌

بازيكن كامروني تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا، آخرين مهاجمي است كه در فهرست خريدهاي اينترميلان ايتاليا قرار گرفته است.

اتوئو، مسابقات فصل جاري را با درخشش شروع كرده به طوريكه درحال حاضر بهترين گلزن لاليگا است و نقش موثري در عملكرد قدرتمندانه تيمش در اين فصل داشته است. بارسلونا هم‌اكنون با 10 امتياز اختلاف در صدر جدول لاليگا قرار دارد.

اگرچه اتوئو باثبات‌ترين بازيكن بارسلونا نبوده، اما در اين فصل واقعا خوب ظاهر شده است.

صف‌هاي طولاني براي گرفتن عكس و امضا از ستاره‌هاي تيم ميلان ‌

تيم فوتبال ميلان ايتاليا در حالي اردوي زمستاني خود را در دوبي برپا كرده است كه بازيكنان ستاره اين تيم مجبورند هر روز ساعتي را به گرفتن عكس و دادن امضا به هواداران و طرفداران خود اختصاص دهند.‌تيم ميلان كه با 33 امتياز در پايان نيم فصل نخست رقابتهاي فوتبال باشگاههاي ايتاليا در رده سوم قرار دارد، از چند روز پيش اردوي زمستاني خود را در دوبي برپا كرده است تا 9 امتياز اختلاف خود با رقيب ديرينه‌اش - اينتر ميلان - را جبران كند.اردوي زمستاني تيم فوتبال ميلان كه در چند سال اخير به ميزباني دوبي برگزار مي‌شود، اين بار شرايط متفاوتي دارد و حضور ستاره‌هايي چون رونالدينهو و ديويد بكهام، حال و هواي ديگري بر اين تيم حاكم كرده است. بكهام، مهمان جديد ميلاني‌هاست كه به همراه رونالدينهو و كاكا، بيشترين طرفداران را دارند.

حضور اين دو ستاره فوتبال جهان و ستاره‌هايي نظير كاكا، پاتو، ديدا، مالديني، پيرلو و ... باعث شده است تا بسياري از علاقمندان به فوتبال كشورهاي دور و نزديك خود را به دوبي برسانند و با حضور در تمرينات اين تيم از نزديك بازيكنان مورد علاقه خود را ديده و با آنها عكس يادگاري بگيرند.

همين امر مشكلات بسياري را براي بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال ميلان ايجاد كرده است تا جايي كه صداي كارلو آنچلوتي، سرمربي اين تيم درآمده است.يكي از هواداران فوتبال كه از عمان به دوبي آمده است تا از بازيكنان محبوبش عكس و امضا بگيرد در حاشيه يكي از تمرينات تيم فوتبال ميلان تاكيد كرد كه سه روز براي گرفتن اين امضا و عكس يادگاري وقت گذاشته است تا نوبت به او برسد.

ونگر: حبيب كولوتوره ، فروشي نيست

سرمربي فرانسوي تيم فوتبال آرسنال تاكيد كرد در فصل انتقالات ژانويه از اين تيم جدا نمي‌شود.

آرسن ونگر گفت: توره 5/2 سال ديگر با ما قرارداد دارد و قرار نيست جايي برود. من از كار كردن با اين بازيكنان خوشحال هستم.وي افزود: كولو هم از حضور در آرسنال خوشحال است.

او وقتي از جام ملت‌هاي آفريقا به تيم بازگشت اندكي با مشكل مواجه بود و آن بازيكن سرحال گذشته نبود. اما اكنون به بهترين شرايط خود بازگشته و در تمرينات تلاش زائد‌الوصفي از خود نشان مي‌دهد. كولو توره يك بازيكن فوق‌العاده است.




 دوشنبه 16 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن