تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار حوادث شهرستانها
‌دزد حرفه‌اي هنگام سرقت كابل برق دستگير شد

كرمان --- خبرنگار اطلاعات: يك سارق حرفه‌اي پس از ارتكاب 80 فقره سرقت توسط مأموران فرماندهي انتظامي كرمان دستگير شد.‌

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان با اعلام اين خبر گفت: پس از وقوع سرقتهاي متعدد كابل برق در قسمتهاي مختلف شهر كرمان كه منجر به قطع برق و ايجاد خسارت به وسايل برقي شهروندان شده بود، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ قاضي‌زاده افزود: در اين زمينه ماموران با شناسايي فردي به نام سعيد، وي را هنگام سرقت كابل برق دستگير كردند.

وي يادآور شد: سارق دربازجويي‌هاي به عمل آمده به 80 فقره سرقت اعتراف و انگيزه خود را از سرقت كابل برق، تامين هزينه موادمخدر اعلام كرد.

‌مرگ راننده نيسان در حادثه محور سامان --- شهركرد

شهركرد --- خبرنگار اطلاعات: راننده يك خودرو وانت نيسان در حادثه رانندگي در محور سامان - شهركرد كشته شد.‌

اين حادثه رانندگي بر اثر تصادف يك كاميون با خودرو وانت نيسان اتفاق افتاد و سبب مرگ راننده 35 ساله وانت نيسان به نام جواد، شد.

همچنين در اين سانحه، راننده كاميون به شدت مجروح و براي درمان به بيمارستان منتقل شد.

علت وقوع تصادف از سوي كارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي تحت بررسي قرار دارد.

كلاهبرداري در تهران، دستگيري در بندرانزلي‌

بندرانزلي --- خبرنگار اطلاعات: عامل كلاهبرداري 120ميليون توماني، در بندر انزلي دستگير شد.

متهم كه علي نام دارد، چندي قبل پس از كلاهبرداري 120ميليون توماني در تهران، به بندر انزلي گريخت و زندگي تازه‌اي را آغاز كرد.

از سوي ديگر شاكي اين پرونده پس از اعلام شكات از متهم، خواستار دستگيري وي شد كه با رديابي‌هاي لازم پليس و دستگاه‌ قضايي، ردپاي متهم در بندرانزلي به دست آمد و در يك عمليات غافلگيرانه، وي به دام افتاد.

تير برق، مانع فرار قاچاقچي شد

يزد --- خبرنگار اطلاعات: راننده يك خودرو كاميون حامل محموله ترياك هنگام فرار از دست ماموران با تيربرق كنار جاده برخورد كرد و دستگير شد.

سرهنگ زارع رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد با بيان اين مطلب، افزود: متهم پس از اين كه در ايستگاه شهيد مدني مورد ظن ماموران قرار گرفت، به طرف پاركينگ راهنمايي شد، ولي ناگهان سوار بر كاميون، اقدام به فرار كرد كه دقايقي بعد كنترل خودرو را از دست داد و با تير برق كنار جاده برخورد كرد و خودرواش متوقف شد.وي افزود: در بازرسي از اين كاميون، 141 كيلو و 800 گرم ترياك كشف و راننده كاميون دستگير شد.

قاچاقچي سلاح در دام پليس گرفتار شد

ايلام --- خبرنگار اطلاعات: 35 قبضه سلاح غيرمجاز در ايلام كشف و ضبط شد.‌

فرمانده نيروي انتظامي استان ايلام با اعلام اين خبر گفت: اين تعداد سلاح غيرمجاز به تازگي در يك اقدام ضربتي از يك قاچاقچي سلاح و مهمات در اين استان به دست آمد.

سرهنگ ميري افزود: علاوه بر اين 34 قبضه خشاب و 30 تير فشنگ از اين قاچاقچي كشف و متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد.

دستگيري رمال معتاد در قم‌

قم --- خبرنگار اطلاعات: رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: پسر جواني كه پس از ترك تحصيل و استعمال مواد مخدر، اقدام به رمالي و كلاهبرداري از طعمه‌هايش مي‌كرد، دستگير شد.

سرهنگ سيدجعفر حسيني گفت: متهم كه حسن‌علي نام دارد، چندي قبل و پس از آغاز اجراي طرح برخورد با دعانويسان در قم، به تهران گريخت ولي هنگامي كه براي دعانويسي و كلاهبرداري 20 ميليون ريالي از شخصي به قم بازگشت، دستگير شد.

وي افزود: در تحقيقات به عمل آمده از متهم، راز اعمال غيراخلاقي متهم با چند نفر از طعمه‌هايش در شهرهاي قم و اصفهان نيز فاش شد.

ريزش آوار، جان مرد 85 ساله‌اي را در تبريزگرفت‌

تبريز --- خبرنگار اطلاعات: ريزش ناگهاني ديوار يك ساختمان در منطقه 42متري تبريز، به مرگ پيرمردهشتادوپنج ساله‌اي منجر شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تبريز، اين حادثه در كوچه محمديه منطقه مذكور روي داد.

پير مرد كشته شده اختيار نام داشت .رطوبت ديوار و سست بودن پي آن، علت اصلي اين حادثه اعلام شد.

كشف 1/1 تن موادمخدر در استان كرمان‌

كرمان -- مأموران انتظامي استان كرمان در راستاي اجراي طرح عملياتي ولايت --- 4 ظرف 24 ساعت بيش از هزار و 145 كيلوگرم مواد افيوني از قاچاقچيان كشف كردند.‌

جانشين فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: مأموران پليس امنيت عمومي منوجان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور قلعه گنج --- منوجان در يك عمليات تعقيب و گريز 300 كيلوگرم حشيش و 40 كيلو و 500 گرم ترياك از يك دستگاه خودرو كشف كردند.

سرهنگ حسين چناريان در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا، همچنين از كشف 585 كيلو و 340 گرم ترياك از يك دستگاه خودرو توسط ماموران پليس بافت خبر داد.

وي گفت: مأموران پليس شهرستان جيرفت نيز 139 كيلو و 540 گرم حشيش و 81 كيلو و 170 گرم ترياك به همراه يك قبضه كلت كمري از يك دستگاه خودرو ريو كشف كردند.

سرهنگ چناريان هدف از اجراي طرح ولايت --- 4 را پاكسازي مناطق آلوده و جرم‌خيز برشمرد و گفت: پليس كرمان با اجراي اين طرح 195 متهم فراري، هفت سارق و 103 نفر مزاحم خياباني و اراذل و اوباش را دستگير كرد.




 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن