تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معلوم است كه اين بار همشكست به پاى ما نوشته خواهد شد (خبر ويژه)


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: معلوم است كه اين بار همشكست به پاى ما نوشته خواهد شد (خبر ويژه)
راديو فردا از قول يك پژوهشگر صهيونيست بر بي فايده بودن جنگ افروزي اسرائيل در غزه تأكيد كرد. اين راديوي آمريكايي از قول سولي شاهوار مدير يكي از مراكز مطالعاتي دانشگاه حيفا گفت: فكر نمي كنم اسرائيل در شرايط كنوني بتواند حماس را نابود كند. حتي فكر نمي كنم متوقف كردن شليك موشك هاي حماس هم عملي باشد.

اين پژوهشگر صهيونيست مدعي برتري نظامي اسرائيل شد و گفت: «اسرائيل تكنولوژي و هواپيما و موشك دارد كه حماس ندارد اما در شرايط كنوني اگر حماس بعد از پايان عمليات نظامي اسرائيل بتواند هنوز موشك بفرستد، دست كم براي مردم خاورميانه و كشورهاي اسلامي اين يك پيروزي است. اسرائيل براي رسيدن به پيروزي هدف ها را- لااقل آنهايي را كه علني بيان مي كند- خيلي كمتر كند». وي تحريم كامل حماس با وجود 400 تونل را ناممكن دانست و گفت: تحريم بايد صد درصدي باشد تا بتواند طرف مقابل را پاي ميز مذاكره بكشاند. تحريم با وجود 400 تونلي كه نيازهاي حماس و مردم را تا حدودي برطرف مي كند، تحريم نيست.

اين صهيونيست كه حمله موشكي 2 سال پيش حزب الله به حيفا را تجربه كرده، درباره احتمال آتش بس هم گفت: بله آتش بس خواهد شد. چون غير از آتش بس چيست؟ نه ادامه جنگ ممكن است و نه صلح. حماس حاضر نيست اسرائيل را به رسميت بشناسد. نمي توان انتظاري بيش از آتش بس داشت.

وي درباره بي نتيجه بودن ديپلماسي بوش و رايس براي رژيم صهيونيستي و اين كه آيا به دولت اوباما در اين باره خوش بين است، گفت: به عقيده من اوباما با احترامات فائقه اي كه براي او داريم، نمي تواند كاري بكند چون بازيگران ديگري مثلا حماس يا جهاد اسلامي يا ايران وجود دارند و كمك هاي ايران است كه توان مبارزه را به حماس مي دهد.

از سوي ديگر صداي آمريكا با اذعان به بي نتيجه بودن ايجاد اختلاف ميان شيعه و سني گفت: برخلاف برخي اظهارنظرها، افراطيون سني و شيعه نظير حماس و حزب الله در پيوستن به هم عليه دشمن مشترك و كنار گذاشتن اختلافات ديرين مشكلي ندارند.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن