تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روي خط آفتاب
1012- آشنايي گلا‌يه مي‌كرد كه موتور بالا‌ بر ساختمانش را از طبقه ششم دزديده‌اند،‌موقعيت به گونه‌اي است كه فقط مي‌تواند كار بچه‌هاي همسايه‌ها باشد، به كلا‌نتري هم مراجعه نخواهد كرد چون نتيجه‌اي ندارد، اگر هر يك از ما لحظه‌اي به آشنايان و دوستان خود توجه نماييم در چند سال اخير براي همگي آنان اتفاقاتي از قبيل جيب‌بري، كيف قاپي و دزدي ماشين، كلا‌هبرداري، مامور تقلبي، مواد مخدر ودزدي‌هاي بزرگتر پيش آمده است و اين جدا از 8 ميليون پرونده‌ دادگستري مي‌باشد. از قديم گفته‌اند وقتي فقر از دري وارد مي‌شود ايمان از دري ديگر خارج مي‌شود، به آن بايستي فقر اخلا‌قي گروه‌هايي از مردم را نيز اضافه نمود كه به علت اختلا‌ف طبقات شديد، بيكاري و اعتياد به وجود آمده است. (4/10)

1747- معمولا‌ سياسيون، اجراي برخي طرح‌ها را ابتدا تحت عنوان موقت و يا آزمايشي اعلام مي‌كنند ولي بعدا كه ديدند اجراي آن به موقعيت و جايگاه آنها صدمه‌اي نخواهد زد كلمات آزمايشي و موقتي را فراموش كرده و طرح را دائمي مي‌كنند، هرچند هدفشان از اول دائمي بودن طرح است، كلمات آزمايشي و موقت هم سوپاپ‌هاي احتياطي هستند كه اگر به دلايلي طرح اجرا نشد بگويند عدم اجرا به دلايل آزمايشي و موقتي بودن طرح بوده است مثل طرح سهميه‌بندي بنزين، طرح ترافيك زوج و فرد اتومبيل‌ها، ماليات بر ارزش افزوده كه قسمتي از آن در برخورد با ديواره بازار متوقف شد و اخيرا بستن دفتر كانون مدافعان حقوق بشر به طور موقت، اميداست اين يكي واقعا موقت باشد و دائمي نشود. (5/10)

آفتاب يزد: سخنگوي قوه قضائيه اعلا‌م كرده است به محض صدور فعاليت مجوز كانون، دفتر آن فك پلمب خواهد شد.

1945- اين چيزهايي كه در ستون روي خط آفتاب مي نويسيد همه را از خودتان درميآوريد و آستين استكبار جهاني در اين امر كاملا‌ واضح و مشخص است، رضايتمندي كامل مردم ما را مي‌توانيد در پر كردن پرسشنامه‌هاي طرح تحول اقتصادي مشاهده نماييد. (5/10)

2020- چگونه است كه علم پيش‌بيني دولت در مورد ساير كشورها فعال است ولي نتوانست ارزان شدن نفت را كه اكنون موجب شده دست دولت با كمبود درآمد مواجه شود حدس بزند؟ (5/10)

2015- طرح تحول اقتصادي و كمك نقدي به مردم و در عوض گران شدن آب، برق، گاز، بنزين و غيره با ارزان شدن نفت، قسمت اول آن يعني پرداخت نقدي به مردم حذف مي‌شود ولي گران شدن عامل‌هاي انرژي‌ اجرا مي‌شود بنابراين اگر مجلس يك ساعت از وقت خود را براي اين طرح صرف كند بازي خورده است، مجلس بايد اين لايحه را از دستور كار خود خارج كند و به جاي مشغول شدن به يك امر ناقص و بي‌حاصل تمام سعي و كوشش خود را براي بررسي لايحه بودجه سال 88 صرف نمايد و از هم اكنون به دولت اطلاع دهدكه در بودجه سال 88 اسمي از طرح تحول اقتصادي به ميان نيايد. (5/10)

1938- از كرج تماس مي‌گيرم. در اين يكي، دو سال 3 موضوع بسيار مهم كه مي‌تواند دنيا را تكان دهد از منابع مختلف در ايران شنيده‌ايم. اول: ساخت انرژي اتمي در زيرزمين خانه‌اي توسط دختر 16 ساله، دوم: استخراج بنزين از نفت بدون نياز به پالايشگاه و بالاخره كشف داروي درمان بيماري ايدز. اگر اين موضوع واقعيت دارد بايستي هرچه سريع‌تر به جهان ارائه شود چون باعث تحول عظيمي خواهد شد و افتخارش هم نصيب ايرانيان مي‌شود. (5/10)

1145- آقاي يحيوي فرمودند بايد به هر نحو ممكن از تكرار دوم خرداد جلوگيري كرد. من فكر مي‌كنم بهترين كار كه حتما از پيروزي اصلاح طلبان جلوگيري مي‌كند اين است كه طيف همفكر جناح ايشان به مردم هشدار دهند در صورت راي دادن به جناح رقيب ايشان از نعمت نفس كشيدن محروم مي‌شوند و اگر اين كار انجام شود لازم نيست هر روز مردم را نصيحت كنند كه گاز را نسوزانيد تا ما آن را صادر كنيم و پولش را به برادران عزيز آمريكاي لاتين و عراق و لبنان و غيره بدهيم. (5/10)

0402- گرچه دير شده ولي خواهش مي‌كنم چاپ كنيد. از آقاي مشايي كه تا حالا‌ دو مرتبه به خانه خدا مشرف شده و انشاءالله كه قبول حق باشد انتظار مي‌رفت كه وقتي در حضور ايشان عمدا و يا سهوا به قرآن اهانت شد به احترام همان خانه خدا از مقام خود استعفا مي‌داد: همان مقام و رياستي كه در نزد اميرالمومنين (ع) از عطسه يك بز هم بي‌ارزش‌تر بود، خدايا حب دنيا و رياست را از دل‌هاي همه ما پاك بگردان. (6/10)

0032- وقتي كودك دبستاني بودم براي رفتن به مدرسه از كوچه هاي تنگ و يخ زده با مرارت زياد عبور مي‌كردم. توده‌هاي عظيم يخ اين تصور را به ذهنم القا مي‌كرد كه اين يخ‌ها هرگز آب نخواهند شد و راه عبور مردم را هميشه مسدود خواهند كرد ولي نسيم بهاري كه مي‌وزيد اين موانع را در اندك زماني از پيش پاي عابرين برمي‌داشت و سوز سرما به نسيم جانبخش بهاري تبديل مي‌گرديد، حال وقتي به موانع پيشرفت جامعه مي‌نگرم يقين حاصل مي‌كنم كه گذشت زمان و مقتضيات اجتناب‌ناپذير هر مانعي را از برابر ملت ايران برمي‌دارد. (6/10)

0401- از كرج تماس مي‌گيرم.1- انسان پاك و شجاع بودنبا انساني كه مديريت صحيح انجام مي‌دهد فرق مي‌كند؟2- كانديداهاي اصلاح طلب و همچنين در صورت به اجماع نرسيدن كانديداهاي جديد اصولگرا حتما بايد فكري براي صيانت از آراي مردم بكنند. (6/10)

0034- از رشت تماس مي‌گيرم. از شما ممنون كه زحمت مي‌كشيد و پيام‌ها را چاپ مي‌كنيد، سرمقاله يادآور پيام‌هاي امثال بنده كه قبلا‌ چندين مرحله براي شما فرستادم مي‌باشد كه تاكيد كرده بودم اصولگرايان با غبارآلود كردن فضا و مخفي ساختن نواقص ناشي از عدم مديريت صحيح عملا‌ نتوانسته‌اند خواسته به حق ملت شريف و بزرگوار كشور به آنچه اصولگرايان قبل از رسيدن به كرسي رياست و بعد از آن وعده داده بودند عمل كنند و به جاي عمل به وعده‌هاي داده شده به ملت در پي تخريب رقباي صاحب علم و دانش اصلاح‌طلبان مي‌كوشند و از فرمايشات چند روز پيش سيدخاتمي بزرگوار اين طور مي‌شود برداشت كرد كه اصولگرايان به دنبال راه‌هايي براي تخريب آراي اصلاح طلبان هستند. (6/10)

1524-‌‌اينكه موجودي ذخيره ارزي كشور را مسئولان نمي‌گويند آيا براي آن نيست كه نمي‌خواهند بعدا حساب پس بدهند؟(6/10)

1401- از مازندران تماس مي‌گيرم. يكي از علماي قم فرمودند توجه به وضعيت مسلمانان جهان وظيفه ايران است و اگر هر مسلماني در نقطه‌اي دچار مشكل شود بايد مشكلش را حل كرد، مي‌خواستم بگويم اگر زن مسلماني در كشور ايران دچار مشكل شد چه كشوري بايد مشكلش را حل كند؟ من در تمام مدت عمر 51 ساله‌ام در وطن خود مستاجرم و هر سال براي يافتن خانه اجاره‌اي سرگردان كوچه، خيابان و بنگاه‌ها هستم.روح و روانم از اين مسئله به شدت آسيب ديده دو ماه هم فرصت دارم خانه مستاجري‌ام را تخليه كنم نه پول پيش دارم و نه ضامن، از كودكي يتيم و ناشنوا بودم الان هم سرپرست پسري نوجوان هستم، حالا‌ بفرماييد ما واجب‌تر هستيم يا مردم كشورهاي ديگر؟ (6/10)

1142- از شهرستان مرودشت تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم به اصلاح طلبان بگويم هرچه سريع‌تر نسبت به معرفي كانديداهاي خود اقدام كنند و فرصت را از دست ندهند و بر روي يك كانديداي واحد به توافق برسند. با توجه به اينكه جناح اصولگرا با در دست داشتن همه امكانات تبليغي كشور به ويژه رسانه‌هاي عمومي از هر وسيله‌اي براي تبليغ كانديداي خود بهره مي‌برند و متاسفانه بعضي از آنها علي رغم اينكه مدعي دفاع از ارزش‌ها و اصولگرايي هستند تعهدي به رعايت بعضي اصول ندارند، ولي اصلاح‌طلبان به غير از چند روزنامه وسيله‌اي براي تبليغ ندارند و اگرخواهان پيروزي هستند حتما مردم را در جريان بگذارند كه كشور را با چه شرايطي تحويل مي‌گيرند كه مردم توقع نداشته باشند كه با اين همه شرايط بد اقتصادي و سياست خارجي همه مشكلات يك شبه قابل حل شود. (6/10)

1347- در روزنامه ديروزتان خواندم كه رئيس كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي با اشاره به مذاكرات اخير دولت با مجلس اعلا‌م كرد با توجه به كاهش قيمت نفت، طرح تحول اقتصادي بدون پرداخت نقدي يارانه‌ها اجرا خواهد شد. در زير آن هم نوشتيد در پي كاهش شديد قيمت نفت درآمدهاي دولت كه قرار بود از محل يارانه‌هاي نقدي پرداخت شود محقق نمي‌شود. من نمي‌دانم پس اين آقايان چه مي‌گويند كه ما با نفت 5 دلار هم مي‌توانيم ملكت را اداره كنيم؟ (6/10)

1111- از استان فارس تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم به بعضي مدعيان اصولگرايي بفرماييد شما چه كاره هستيد كه براي آقاي خاتمي تعيين تكليف مي‌كنيد كه در انتخابات شركت نكنند؟ اگر مطمئن هستيد كه كانديداي مورد علا‌قه شما از پشتوانه مردمي برخوردار است چرا از آمدن خاتمي سخت آشفته و پريشان هستيد؟ اين مردم هستند كه بايد بگويند چه كساني بايد بيايند يا نيايند، شما كه دم از ارزش‌ها مي‌زنيد بياييد مقايسه‌اي بين عملكرد بعضي سياستمداران با آن همه شعارها و وعده‌هايي كه به مردم دادند و هيچ كدام هم عملي نشد و روز به روز بر مشكلا‌ت فقرا اضافه شد انجام دهيد و سپس آن را با زمان اصلا‌حات كه علي‌رغم تقدم شعار توسعه سياسي، كارهاي اقتصادي زيربنايي زيادي انجام شد مقايسه كنيد، آيا قبول نداريد بسياري از مردم مشكلا‌ت معيشتي به اندازه امروز نداشتند، البته نگراني ديگر شما از پيروزي اصلا‌ح طلبان و برملا‌ شدن نتايج برخي سياست‌هاي غلط اقتصادي است كه در طول 4 سال بر اين مردم رفته است. (6/10)

0947- كاشكي اين آزادي براي ما وجود داشته باشد كه عكس بوش و پوتين و مقامات اسرائيلي همراه با رانت دهندگان و رانت ‌گيرندگان داخلي و متقلبان و همه مفسدان داخلي و خارجي را با لنگه كفش مورد اصابت قرار بدهيم و به آنها اعتراض كنيم. البته حالا‌ كه دست ما به سران اسرائيل ، روسيه و آمريكا نمي‌رسد اما بايد در مورد رانت ‌دهندگان و رانت خواران داخلي، اين قدرت را داشته باشيم كه به طرف آنها گوجه‌فرنگي گنديده پرتاب كنيم اگرچه گوجه‌فرنگي گنديده هم در كشور ما كيلويي 500 تومان است، همان لنگه كفش بهتر است. (6/10)

1254- از مازندران تماس مي‌گيرم. نماينده اصولگراي مجلس يكي از دلايل تاخير دولت در ارائه لايحه بودجه را حضور آقاي برقعي در معاونت برنامه‌ريزي راهبردي رياست جمهوري دانست كه به ادعاي نماينده اصولگراي مجلس، وي نه تنها تحصيلات و تجربه لازم براي بودجه‌نويسي را ندارد بلكه تدوين لايحه بودجه از حوصله او نيز خارج است، او حتي در جلسه كميسيون بودجه مجلس هم شركت نمي‌كند چرا كه توان پاسخگويي به سوالات و بحث و استدلال را ندارد. مي‌خواستم بگويم آيا اين گفته‌ها عجيب نيست؟ مگر در كشور قحط الرجال است؟ ايشان با اشاره به بار سياسي طرح سوال از رئيس‌جمهور گفته‌اند به همين دليل نمايندگان وارد فاز طرح سوال از رئيس‌جمهور نمي‌شوند، وزير كار و امور اجتماعي نيز مشكلات كشور را ناشي از مديريت ناصحيحو غيراصولي دانسته‌اند كه تا زماني كه شايسته‌سالاري در كشور اجرا نشود مشكلات ادامه خواهد داشت. (6/10)

1950- با عنايت به 7 برابر شدن قيمت نفت يعني از زير 20 دلار به 147 دلار، طبق گفته كارشناسان اقتصادي بيش از 230 ميليارد دلار درآمد نفتي داشتيم.با عنايت به اينكه قيمت مايحتاج مردم به طور سرسامآور بالا‌رفته و تورم چند برابري بر مملكت حاكم شده، بايد مشخص شود كه اين 230 ميليارد دلار در كجا هزينه شده است؟ لذا از سازمان بازرسي كشور و قوه قضائيه مي‌خواهيم كه سرنوشت اين 230 ميليارد دلار را مشخص كنند. (6/10)

1925- گويا بسياري از خبرنگاران شبكه خبر تلويزيون در خدمت تهيه و پخش برنامه‌هاي تبليغاتي آقاي احمدي‌نژاد قرار گرفته‌اند، ما احساس مي‌كنيم كه ستاد تبليغات انتخاباتي آقاي احمدي‌نژاد در شبكه خبر تلويزيون استقرار يافته است، هر روز در شبكه‌هاي مختلف به ويژه برنامه رسمي خبر شبكه اول سيما خبرنگاران گزارش‌هاي تبليغي خود را به نفع آقاي احمدي‌نژاد پخش مي‌كنند، امروز پنجشنبه نوبت به خبرنگاري رسيده بود كه به سفر حج رفته است، اما در سفر حج هم از تبليغ براي آقاي احمدي‌نژاد غافل نبود و چند نفر آفريقايي را پيدا كرده بود كه از آقاي احمدي‌نژاد تعريف مي‌كردند، بنده گمان نمي‌كنم اين تمهيدات بتواند در نوع نگاه و انديشه مردم ما در انتخابات رياست جمهوري، تاثير زيادي داشته باشد. (6/10)

1420- از اصفهان تماس مي‌گيرم. از خدا پنهان نيست از شما چه پنهان، مدتي نسبتا زياد براي امرار معاش و كمك خرجي هزينه‌هاي سرسامآور زندگي به عنوان شغل دوم با چند آژانس تاكسي سرويس تلفني در اصفهان به عنوان راننده با اتومبيل كار كردم و با درد رانندگان اين قشر زحمتكش و پرتلاش آشنا شدم، در واقع اين تصور كه بعضي مردم از آنها دارند كه اينها درآمدهاي زيادي دارند كاملا‌ اشتباه است،‌در اصل درآمد زياد را مديران آژانس‌ها دارند، رانندگان با خودرو با كليه مخارج كه يك اتومبيل بايد از صبح تا شب يا به صورت نيمه وقت در رفت و آمد و كار باشد و با هزينه‌هاي سنگين آن از جمله بنزين، روغن، لاستيك، باتري و تعميرات، تصادفات و بيمه اتومبيل، فرانشيز و كميسيون آژانس و غيره مبلغ قابل توجهي برايشان باقي نمي‌ماند،‌يك پنجم درآمد آنها يك جا نصيب مديران آژانس‌ها مي‌شود، اگر فرض كنيم آژانسي بيش از 70 دستگاه اتومبيل با راننده داشته باشد كه بعضي از آنها بيشتر از اين هم دارند و هر راننده حداقل 2 تا 10 هزار تومان در روز كميسيون (يعني 20 درصد) به آنها بدهد و ميانگين آن 5 هزار تومان براي هر اتومبيل باشد چيزي در حدود ماهيانه 5/7 ميليون تومان درآمد مدير آژانس است و اگر مخارج تلفن كه اغلب به آنها تلفن مي‌شود و آب و برق و غيره را هم حساب كنيم چيزي حدود 7 ميليون تومان برايشان باقي مي‌ماند در حالي كه راننده حداكثر روزي 5 تا 10 هزار تومان درآمد خالص دارد.(5/10)

1132- آيا خدمات بيمه‌اي براي بازنشستگان تامين اجتماعي و بعضي از ادارات از جمله صدا و سيما و شركت نفت درخصوص دارو و درمان و استفاده از تسهيلات پزشكي در سطح كشور يكسان است؟ چرا بايد ميان آنها فرق بين فرش تا عرش وجود داشته باشد؟ (5/10)

1639- خسته نباشيد. خدا خيرتان بدهد كه اقلا‌ درددل من و امثال من را درج مي‌كنيد. اولا‌ من يك كارگر بيكارم كه الان با موتور دارم امرار معاش مي‌كنم، به خدا براي بيمه كردن موتورم مانده‌ام، اگر اين را دو سه قسطي‌اش بكنند به من كارگر فشار نميآيد، ثانيا از طرف من به آقاي خاتمي بگوييد دست و پايتان را مي‌بوسم، تو را به خدا براي كانديدا‌شدن‌ ترديد به خودتان راه ندهيد و بياييد ما و امثال ما پشت سر شما هستيم. (5/10)

1139- از تهران تماس مي‌گيرم. طبق قانون اساسي، درمان رايگان است. مسئولان نظام ، كاري كنند كه حداقل پزشكان عمومي كه در حقيقت تشخيص اوليه بيماري را آنها مي‌دهند ازبعضي بيماران ويزيت نگيرند، زيرا خيلي‌ها را مي‌شناسم كه به دليل نداشتن پول ويزيت به دكتر عمومي مراجعه نكرده و در نهايت كليه يا قلب يا ساير اعضاي خود را از دست داده‌اند. (5/10)

0842- از قديم گفته‌اند علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد. علي (ع) فرمود: درحال خشم، نه تصميم نه اجرا. مديريت صدا و سيما با آن امكانات وسيع و بعضي برنامه‌هاي كم خاصيت جاي تعجب است كه نسبت به حوادث تلخ خانوادگي بي‌اعتناست، با تشكيل ميزگرد، تبادل افكار كارشناسان مسائل رواني، فرهنگي و اجتماعي مي‌شود و حوادثي كه به علت كوفتگي اعصاب، مصرف قرص خواب، تحريكات و تعصبات خشك رخ مي‌دهد مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌گيرد، نظير خودكشي‌ها و ديگركُشي‌ها به خصوص سرپرست ‌هاي خانواده كه از فرط ناراحتي، عزيزترين حاصل عمر خود را نابود ساخته به شدت پشيمان و دچار عذاب وجدان مي‌شوند. (5/10)

1711- از اينكه محروميت به ناحق تيم ملي بسكتبال با ويلچر ايران لغو شد بسيار خوشحال شدم.(5/10)

1710- عاقلان هوشيار باشند كه پيشنهاد بعضي دستگاه‌هاي دولتي در مورد ازدواج سالمندان نه از روي خيرخواهي است بلكه براي حذف عده‌اي از مستمري‌بگيران است. مصداق اين ادعا هزاران زن مثل من است كه از سال‌هاي جواني گرفتن مستمري پدر و شوهر مرحومم را به داشتن همسر ترجيح داده و تنها مانده‌ام. (5/10)

1844- مطلبي خواندم در ارتباط با جوان شرور كه در باشگاه بيليارد به تعداد زيادي از نوجوانان تجاوز كرد، حتي به بچه سه ساله هم رحم نكرد، سوال من از تشكيلات امنيتي و قضايي كه دفتر طرفداران حقوق بشر را به علت نداشتن پروانه مي‌بندند اين است كه آناني كه بيليارد بازي مي‌كنند آيا نبايد پروانه داشته باشند؟ آيا تشكيلات رسمي منطقه به اين دو جوان شرور پروانه دادند يا ندادند كه الان مدعي هستند، چرا پروانه دادند؟ اگر پروانه ندادند چرا اين باشگاه را نبستند؟ آيا اين دردآور نيست كه در كشور ما اين چنين فجايعي به وجود بيايد؟ (5/10)

1158- جانبازي از كرج هستم، با درود به آفتابيان عزيزم. ضمن تشكر از آن عده از پرسنل نيروي انتظامي كه در خدمت مردم بودن را مدنظر قرار مي‌دهند و خسته نباشيد، از فرمانده محترم نيروي انتظامي خواهشمندم جهت ارتقاي اطمينان مردم نسبت به نيروي انتظامي اولا‌ به تمامي پرسنل دستور فرماييد در پشت فرمان اتومبيل، كمربند ايمني خود را هم ببندند، مخصوصا ماموران پاسگاه، به پليس هم تذكر دهيد كه هر زماني كه به راننده‌اي ايست مي‌دهند اين وظيفه پليس است كه به سمت اتومبيل موردنظر برود نه اينكه در ماشين خود بنشيند تا راننده اتومبيل به خدمت ايشان برسد. (5/10)

0735- از تهران تماس مي‌گيرم. من از نزديك شاهد خلاف بعضي از افاغنه هستم. چرا سه ميليون افغاني در ايران ساماندهي نمي‌شوند و اكثر اين‌ها غيرقانوني در ايران زندگي مي‌كنند؟ (5/10)

0049- در مورد عملكرد بررسي كتاب وزارت ارشاد صحبتي داشتم، ما يك كتابي را داديم حدود دو سال پيش مجوز گرفت، در دوران آقاي صفار هرندي، اين‌ها كارت مجوز دائمي كتاب را صادر كردند براي چاپ، اما امسال حدود دو ماه پيش كتاب را براي چاپ دوم ارائه كرديم گفتند غيرمجاز است، گفتيم چرا؟ گفتند دوباره بايد بررسي شود و كتاب را توقيف كردند و كارت مجوز چاپ دائمي كتاب را هم از ما گرفتند و تعهد هم گرفتند كه اگر دوباره مي‌خواهيد چاپ كنيد بايد بياييد دوباره مجوز بگيريد. سوالم از وزير ارشاد اين است كه اين سياست يك بام و دو هوا در قسمت اداره كتاب چيست؟ اينكه براي يك كتاب مجوز دائمي صادر مي‌كنيد بعد كارت مجوز را پس مي‌گيريد يعني چه؟ يعني حرف و نظر كارشناسان خودتان را پس گرفتيد من تعجب مي‌كنم مگر شما فكر مي‌كنيد با وضعيت ناشر بازي مي‌كنيد، ناشر سرمايه‌گذاري مي‌كند، فيلم و زينك مي‌گيرد به اميد چاپ دوم و سوم كه سود كتاب در چاپ‌هاي بعدي است، به محض اينكه كتاب به چاپ بعدي مي‌رسد ارشاد بلافاصله مي‌گويد كتاب بايد دوباره بررسي شود، كتابي بوده كه دوست ناشر ما 9 بار چاپ كرده براي چاپ دهم توقيفش كردند واقعا كسي بايد بيايد توضيح دهد كه اين عملكرد ما به اين دليل بوده. (5/10)

1141- الان دو دوره است كه پستچي قبض‌هاي تلفن ثابت و همراه را براي ما نميآورد، دفعه آخر هم يكي از همسايگان يكي از قبض‌ها را در كوچه پيدا كرده بود و به ما داد. ما سه طبقه هستيم هر طبقه يك واحد. (6/10)

آفتاب يزد: آدرس پيام دهنده، در روزنامه موجود است.

1406- اينجانب به نمايندگي تعدادي از پرسنل قراردادي شركت كاغذسازي چوكا واقع در استان گيلان تماس مي‌گيرم. شركت چوكا زماني بزرگترين شركت كاغذسازي در خاورميانه بود و الان هم بزرگترين شركت كاغذسازي درايران است با اين حال ما 400 نفر بيش از 4 سال است كه از طرف آزمون استخدامي جذب شركت شديم و در اين شركت كار مي‌كنيم ولي با توجه به اينكه مشاغل در اين شركت طبقه‌بندي شده است هنوز هم به ما گروه شغلي مربوطه را نداده‌اند، به عنوان كارگر توليدي 1،2 و 3 به ترتيب براي ليسانس، فوق ديپلم و ديپلم را به ما داده‌اند، بارها براي رئيس‌جمهور، وزير كار، نماينده تالش و استاندار گيلان نامه نوشتيم ولي هنوز مسئله ما حل نشده است، خواهشمنديم از مسئولان بخواهيد براي ما مشخص كنند آيا ما ايراني هستيم و شامل قانون كار ايران مي‌شويم يا خير؟ اگر هستيم به وضعيت ما رسيدگي كنند اگر نيستيم كه خودمان فكري براي خودمان بكنيم، اين همه ظلم و بيگاري كشيدن تا چه موقع؟ (6/10)

1711- از تهران تماس مي‌گيرم. در رابطه با استفاده از ماهواره خواستم بگويم ما از طريق ماهواره شبكه‌هاي استاني خودمان و كانال‌هاي جام جم را كه مي‌خواهيم تماشا كنيم متاسفانه با پخش پارازيت تصاوير اين كانال‌ها را دريافت نمي‌كنيم . سوالي داشتم از مسئولان. آيا پخش پارازيت كه بيماري‌هاي مهلكي را به همراه دارد با مسئولان، بهداشتي مملكت هماهنگ شده است؟ در صورت جواب مثبت اقلا‌ لطف كنند شبكه‌هاي خارجي ماهواره را پارازيت بيندازند نه كانال‌هاي مجاز خودمان را. (6/10)

1755- از استان گلستان تماس مي‌گيرم. كارمند اداره پست استان گلستان هستم. مجلسيان درخصوص تغيير وضعيت كاركنان قراردادي به پيماني اقدام كنند و فقط در فكر معلمان حق‌التدريس نباشند، ما هم مثل آنها كارمند قراردادي هستيم، لطفا حق ما هم ضايع نشود. (6/10)

1202- خواستم بگويم در مورد اين طرح هماهنگي و همطرازي كه اجرا شده سوالات بسياري وجود دارد. چنانچه همسرم كه پزشك است و مدت 30 سال در شهرستان‌هاي مختلف در بيمارستان‌ها خدمت كرده از يك ماشين نويس كه ديپلمه است و در بعضي نهادها كار مي‌كند كمتر مي‌گيرد، يا فوق ليسانس‌هايي را مي‌شناسم كه از ديپلمه‌ها و فوق ديپلمه‌ها با همان سنوات خدمت، خيلي كمتر مي‌گيرند، كجاي اين طرح عادلانه و عاقلانه به نظر مي‌رسد؟ برنامه‌ريزان و اقتصاددانان دولت ما چه طور توانستند چنين طرح عادلانه‌اي را اجرا كنند؟ (6/10)

1909- يك خواهشي از روزنامه‌ها و مطبوعات دارم. صبح‌ها ساعت 6:30 ، 7 به بيمارستان‌هاي تامين اجتماعي سري بزنند تا ببينند چه قدر شلوغ است مردم در صف ايستادند نوبت نيست، سازمان تامين اجتماعي چه قدر خرج يك روزنامه كرده است، آيا لازم تر اين بود كه روزنامه چاپ كند يا اينكه اين پول بيمه شدگان را براي درمان خودشان خرج كند؟ (6/10)

1911- من مردادماه 87 پژو 405 ثبت نام كردم با موعد تحويل آبان 87، الان كه در دي ماه هستيم با عدم تحويل به موقع ماشين مواجه شديم. لطفا چاپ كنيد تا به گوش مسئولان ايران خودرو برسد كه الان قيمت ماشين افت كرده و شده 13ميليون و 300 هزار تومان، با وجود اينكه من همين ماشين را 13 ميليون و 100 هزار تومان ثبت نام كرده بودم پولم هم 5 ماه است خوابيده، ماشينم تحويل داده نشده است. (6/10)

آفتاب يزد: نام پيام‌دهنده و نام شهرستان در روزنامه موجود است.

1816- بازنشسته علوم پزشكي ساري هستم. از 4 فرزندم سه نفرشان بيكار هستند، دو بار آقاي احمدي‌نژاد به مازندران آمدند هر دو بار نامه نوشتم ولي متاسفانه جوابي دريافت نكردم، در دوره قديم كه بازنشسته شدم يكي از بچه‌هايم را مي‌توانستند جانشين خودم كنند ولي متاسفانه الا‌ن هيچ كدام را حتي براي مشاغل سطح پايين هم قبول نكردند، خواهشم اين است كه فكري به حال فرزندان ما بكنيد. (6/10 )

1657- از تهران تماس مي گيرم. از طرف روزنامه پر مهر آفتاب و همچنين از طرف خوانندگان اين روزنامه خواستم سالروز تولد عيسي مسيح پيامبر صلح و دوستي و سال جديد مسيحي را به هموطنان ارامنه و تمام ارامنه دنيا تبريك بگويم. (6/10)

2222- از اهواز تماس مي‌گيرم. روز پنجشنبه 4/10 پسرم وقتي به خانه آمد يك روزنامه ايران هم دستش بود يك نگاهي كردم كثرت آگهي‌ها را ديدم تصميم گرفتم آگهي‌هاي روزنامه را بخوانم .116 آگهي در اين روزنامه بود،‌ به روزنامه خودمان (آفتاب يزد) كه نگاه كردم فقط يك آگهي ديدم واقعا مظلوم بودن هم حدي دارد،‌پيشنهاد مي‌دهم يك نظر سنجي بشود و قيمت روزنامه‌ را تغيير بدهيد وقتي ما مي‌بينيم اين طور به اين روزنامه ظلم مي شود. بالا‌خره صد تومان به كسي آدامس نمي‌دهند اگر امكان دارد صد تومان به قيمت روزنامه اضافه كنيد تا ما بتوانيم اين روزنامه را سرپا نگه داريم.(6/10)

آفتاب يزد: باور كنيد با تحمل مشكلا‌ت بسيار روزنامه را سرپا نگه مي‌داريم اما گران كردن روزنامه در شرايط فعلي ،‌به معناي آن است كه اقدامات تبعيض آميز، ‌موجب زمين خوردن روزنامه شده وهمين مسئله مي‌تواند حتي براي چند لحظه برنامه‌ريزان اين تبعيض را خوشحال كند. پس اجازه بدهيد تا جايي كه مي توانيم همين چند لحظه شادي را هم از آنها دريغ كنيم!

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ساعس ناجا

اداره كل روابط عمومي

احتراماً، در خصوص مطلب مندرج در صفحه 7 مورخه 30/6/87 آن روزنامه تحت عنوان به اطلا‌ع مي رساند: پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلا‌م داشته ايجاد آزمايشگاه عدم اعتياد قطعاً با مجوز رسمي صورت پذيرفته و راهنمايي و رانندگي هم جهت تست عدم اعتياد، افرادي را به آن مركز معرفي مي نمايد . ليكن تاسيس آزمايشگاه عدم اعتياد در كليه شهرستان‌هاي استان مقدور نمي باشد و تست عدم اعتياد بايد در مركز مخصوص و مورد تائيد بهداري كل ناجا و توسط افراد خاصي صورت پذيرد .
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن