تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802752230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غزه؛ تنهاترين شهر جهان به روايت فضاي مجازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: غزه؛ تنهاترين شهر جهان به روايت فضاي مجازي
گروه فضاي مجازي: پايگاه اطلاع‌رساني راسخون به ياد مظلوميت مردم غزه و ظلم رژيم صهيونيستي، ويژه‌نامه «غزه، تنهاترين شهر جهان» را ارائه كرده است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، مواعظ حكيمانه، غزه؛ تراژدي تاريخ فلسطين، غزه همچنان مقاوم، محاصره غزه و چرايي سكوت و خيانت برخي رژيم‌هاي عربي، غزه تنهاترين شهر جهان، فاجعه انساني در نوار غزه و سكوت جهاني، غزه و كانون تروريسم از بخش‌هاي مختلف اين ويژه‌نامه است.

پيام رهبر معظم انقلاب درباره مصيبت هولناك قتل عام مردم مظلوم غزه، پيام عاشورا به جهان اسلام امروز، رژيم صهيونيستي از غزه چه مي خواهد، غزه نماد خيانت دوستان، نورانيت غزه با خون شهيدان و نوار غزه بخش‌هاي ديگر اين ويژه‌نامه را تشكيل مي‌دهد.

در بخش «پيام رهبر معظم انقلاب درباره مصيبت هولناك قتل عام مردم مظلوم غزه» مي‌خوانيم: «سؤال من از رسانه‌ها و روشنفكران جهان اسلام و به‌ويژه جهان عرب آن است كه تا چه هنگام به مسئوليت رسانه‌اي و روشنفكري خود بي‌تفاوت خواهيد ماند؟ آيا سازمان‌هاي حقوق بشرِ رسواي غرب و شوراي باصطلاح امنيت سازمان ملل بيش از اين هم ممكن است رسوا شوند؟»

«همه‌ مجاهدان فلسطين و همه‌ مؤمنان دنياي اسلام به هر نحو ممكن موظف به دفاع از زنان و كودكان و مردم بي‌دفاع غزه‌اند و هر كس در اين دفاع‌ مشروع و مقدس كشته شود شهيد است و اميد آن خواهد داشت كه در صف شهداي بدر و اُحد در محضر رسول‌الله(ص) محشور شود.»

در ادامه سخنان رهبري در اين بخش آمده است: «سازمان كنفرانس اسلامي بايد در اين شرايط حساس به وظيفه‌ تاريخي خود عمل كند و جبهه‌ يكپارچه‌اي به دور از ملاحظه‌كاري و انفعال، در برابر رژيم صهيونيستي تشكيل دهد. بايد رژيم صهيونيستي به وسيله‌ دولت‌هاي مسلمان مجازات شود. سران آن رژيم غاصب بايد به جرم اين جنايت و نيز محاصره‌ طولاني مدت، شخصاً محاكمه و مجازات شوند.»

همچنين در بخش «نوار غزه» تاريخچه‌ و اطلاعات جمعيتي درباره شهر غزه آورده است و ما در اين بخش مي‌خوانيم: «پس از شكست نيروهاي امپراتوري عثماني از بريتانيا در طول جنگ جهاني اول، دولت وقت بريتانيا در 25 آوريل 1920 ميلادي كنترل نوار غزه را به همراه ديگر سرزمين‌هاي فلسطين برعهده گرفت و با تشكيل يك سيستم حكومتي تحت عنوان قيوميت بريتانيا بر فلسطين به كنترل نوار غزه و ديگر سرزمين‌هاي فلسطين پرداخت.»

«پس از جنگ استقلال اسرائيل در سال 1948 ميلادي و تأسيس كشور اسرائيل در بخشي از سرزمين‌هاي تحت قيوميت بريتانيا و تصرف نوار غزه توسط ارتش اردن، پيمان صلح موقت 1949 ميان كشور تازه تأسيس اسرائيل و مصر، اردن، سوريه و لبنان به امضا رسيد كه بنابر مفاد آن مرزهاي اسرائيل و فلسطين مشخص شده و نوار غزه تحت كنترل كشور اردن قرار داشت. اين عهدنامه تا آغاز جنگ شش روزه در سال 1967 و شكست اعراب، تحت اشغال نظامي نيروهاي دفاعي اسرائيل درآمد.»

غزه، تنهاترين شهر جهان را اينجا كليك كنيد!
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن