تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقه وبلاگ‌نويسي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسابقه وبلاگ‌نويسي "انقلاب اسلامي" برگزار مي‌شود
مسابقه وبلاگ‌نويسي با عنوان "انقلاب اسلامي"‌ ويژه كاربران تبياني توسط پايگاه اينترنتي تبيان به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي شود.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا، روابط عمومي موسسه تبيان اعلام كرد: در ماه محرم و صفر امسال، مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي قرار گرفته است، رويدادي كه به رهبري بنيانگذار جمهوري اسلامي و به تاسي از حماسه عاشورا و به همت ملت ايران، معجزه قرن را رقم زد.
اين پايگاه اينترنتي از كاربران دعوت كرده آثار خود را تا پنجم بهمن ماه ارسال كرده و با خلق آثار خود در قالب وبلاگ گنجينه‌اي ديگر بر اين ميراث بزرگ اضافه كنند.
با توجه به اين فراخوان كاربران مي‌توانند وبلاگ (موجود يا جديد) خود را با محوريت "انقلاب اسلامي" و با موضوعاتي همچون دستاوردهاي انقلاب اسلامي، ثبت خاطرات و شنيده‌هاي انقلاب، نقش رهبري در انقلاب اسلامي، انقلاب اسلامي و ساير حركت‌هاي انقلابي در دنيا، شهداي انقلاب اسلامي و روزشمار انقلاب ايجاد كنند.
كاربران براي شركت در مسابقه و رقابت وبلاگ‌نويسان تبياني، پس از ثبت وبلاگ خود در تبيان، عنوان وبلاگ و شناسه كاربري خود را به نشاني [email protected] ارسال كنند.
همچنين كاربراني كه در حال حاضر در تبيان وبلاگ ثبت شده دارند، نياز نيست تا وبلاگ خود را تغيير داده يا وبلاگ جديد ثبت كنند، بلكه مي توانند مطالب را در وبلاگ موجود ثبت كنند و همين وبلاگ را به موسسه و بخش وبلاگ معرفي كنند.
وبلاگ‌هاي معرفي شده به موسسه، از تاريخ پنجم تا 15 بهمن ماه سال جاري مورد ارزيابي كمي و كيفي قرار مي‌گيرند و برندگان در دهه فجر معرفي مي‌شوند.
مطالب برتر وبلاگ‌ها در ويژه‌نامه دهه فجر كه هر سال در سايت تبيان منتشر مي‌شود، با ذكر نام وبلاگ و تهيه كننده مطلب مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
با توجه به اهتمام موسسه تبيان بر مشاركت كاربران، امتيازات و هداياي ويژه‌اي براي تمام شركت‌كنندگان در اين فراخوان و به ويژه وبلاگ‌هاي برگزيده در نظر گرفته شده است.
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن