تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضاي خانواده شهداي زاهدان منتظر ديدار رييس جمهور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعضاي خانواده شهداي زاهدان منتظر ديدار رييس جمهور هستند
سياسي. رييس جمهوري. سفر استاني
در جريان دومين دور سفر استاني رييس جمهوري به استان سيستان و بلوچستان جمع زيادي از اعضاي خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران زاهدان در يكي از سالن هاي ورزشي اين شهر منتظر ورود رييس جمهور و ملاقات با ايشان هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، دكتر محمود احمدي نژاد تا دقايقي ديگر به جمع اعضاي خانواده شهداي زاهدان متشكل از مسلمانان اهل تسنن و تشيع ملحق خواهد شد و براي آنان سخنراني خواهد كرد.

هم اكنون جمع حاضر در سالن ورزشي شعار مي‌دهند؟ دسته گل محمدي به جمع ما خوش آمدي و صل علي محمد فرزند ملت آمد و خود را براي استقبال و خوش آمد گويي و ابراز احساسات به دكتر احمدي نژاد آماده مي‌كنند.

رييس جمهور پس از ديدار با اعضاي خانواده شهدا و ايثارگران زاهدان در جلسات تخصصي كارگروه‌هاي تخصصي مختلف از جمله صنعت، كشاورزي و مسكن شركت خواهد كرد.

دكتر احمدي نژاد پيش از حضور در جمع اعضاي خانواده شهدا و ايثارگران از يك پروژه كارخانه سيمان در استان بازديد كرد و اين پروژه را كه پيشرفت فيزيكي قابل توجهي داشت يكي از نمادهاي پيشرفت ملت ايران علي رغم شرايط تحريم دانست.

مشروح سخنراني ريييس جمهوري در جمع خانواده‌هاي شهدان و ايثارگران متعاقبا ارسال خواهد شد.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن