تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816735086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از شهرستان خوي خليل محبوبي: اخبار سفر هيات دولت به خوي را به بهترين صورت پوشش مي دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه از شهرستان خوي خليل محبوبي: اخبار سفر هيات دولت به خوي را به بهترين صورت پوشش مي دهيم
خوي- خبرگزاري ايسكانيوز: ما خبرنگاران شهرستان خوي مصمم هستيم تا اخبار سفر دوم استاني هيات دولت را به استان آذربايجان غربي در حوزه شهرستان خوي با تمامي توان و بهترين صورت پوشش دهيم.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، اين مطلب را خليل محبوبي رييس كميته اطلاع رساني ستاد استقبال از هيات دولت شهرستان خوي بيان كرد و افزود: در اين سفر علاوه بر تحت پوشش قرار دادن اخبار پروژه هايي كه افتتاح مي شوند و يا كلنگ زني مي شوند و اخبار ديدارهاي مردمي با مهمانان و اعضاي هيات دولت نيز مصاحبه هايي برگزار خواهيم كرد.
وي در مورد نحوه تهيه و ارسال و يا چاپ اخبار گفت: اين كميته تلاش خواهد كرد امكانات مناسب را براي خبرنگاران تهيه كند و هر خبرنگار بستگي به سليقه و سياست هاي رسانه و يا نشريه اي كه با آن كار مي كند، خود اقدام به تهيه خبر خواهد كرد.
محبوبي توانايي خبرنگاران را در تهيه اخبار و گزارشات ستود و تاكيد كرد: خبرنگاران خوي به حق در راه تهيه اخبار بدون چشمداشت و با كمترين امكانات و بدون حاشيه سازي كار خود را انجام مي دهند.
دومين جلسه كميته اطلاع رساني با حضور معاون سياسي فرمانداري، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، نماينده آموزش و پرورش و جمعي از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداري خوي برگزار شد و مقرر شد كه از پروژه هاي آماده افتتاح خبرنگاران قبل از سفر هيات دولت بازديد و اطلاعات لازم را در مورد آن ها جمع آوري كنند.

**آغاز پرواز از فرودگاه خوي
در جلسه اي كه به منظور حل مشكل پروازي فرودگاه و روند احداث جاده قطور در كميسيون عمران مجلس داشتيم، طبق صورتجلسه تنظيمي وزير راه و ترابري متعهد شد كه پروازهاي فرودگاه خوي به صورت دو پرواز در هر هفته داير شود.
نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين مطلب افزود: فرودگاه خوي يك سري نواقص داشت كه باعث شد موقتا براي تكميل آن ها پرواز ها تعطيل شود. نصب دستگاه مه شكن، احداث جايگاه سوخت و تعمير آسفالت و خط كشي باند از جمله آن هايي بود كه در اين فرودگاه اجرا شد.
دكترمويد حسيني صدر افزود: با اينكه قرار بود اين تعميرات در مهرماه به اتمام برسد اما تا پايان آذرماه به طول انجاميد و پروازهاي خوي به شهرهاي ديگر منتقل شد.
وي گفت: با پيگيري هاي به عمل آمده مقرر شد كه پروازها در اولين مرحله در هفته دو بار انجام شود.
حسيني صدر در مورد جاده قطور نيز گفت: طبق صورت جلسه و قول كتبي وزير راه اين جاده قطعا در سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

**شوراهاي امر به معروف در ادارات خوي تشكيل شد
شوراهاي امر به معروف در ادارات خوي راه اندازي خواهد شد و چگونگي تشكيل اين شوراها در شوراي اداري شهرستان مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.
اين مطلب را رييس ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان خوي بيان كرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد رضي شكوري كه بعد از تشكيل يازدهمين جلسه اين ستاد سخن مي گفت در رابطه با تصميمات اين جلسه افزود: تصميم گيري در ارتباط با هر چه بهتر برگزار شدن هفته امر به معروف و نهي از منكر كه از اولين روز ماه محرم آغاز مي شود از موضوعات مطرح در اين جلسه بود.
وي اضافه كرد: قرار شد يك همايش 600 نفره متشكل از روحانيون، مداحان و امناي هيات هاي مذهبي و مساجد با حضور تعدادي از مسوولان در مصلي نماز جمعه برگزار شود و در آن در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم ماه محرم و هيات هاي عزاداري بحث و بررسي به عمل بيايد.

**كارگران باربر شهرستان خوي تحت پوشش خدمات تامين اجتماعي قرار گرفتند
دبير كميسيون امنيت كارگري شهرستان خوي گفت: در راستاي خدمات رساني دولت نهم و در طول سه ماهه اخير، يك هزار و 430 كارگر باربر تحت پوشش خدمات تامين اجتماعي قرار گرفتند.
كاظم يگاني افزود: در راستاي اجراي بند (ض) تبصره 14 قانون بودجه سال 86 و استمرار آن در سال 87، تعداد يك هزار و 430 كارگر در طول سه ماهه گذشته تحت پوشش خدمات بيمه تامين اجتماعي قرارگرفتند.
وي تصريح كرد: اين افراد توسط اتحاديه هاي ميادين خشكبار، ميوه و تره بار جهت بهره مندي از قانون بيمه مشاغل آزاد به سازمان تامين اجتماعي شهرستان خوي معرفي شدند.
يكاني از صدور دفترچه تامين درماني به اين افراد خبر داده و اضافه كرد: معرفي اين افراد توسط اتحاديه هاي ميادين خشكبار و ميادين ميوه و تره بار همچنان ادامه دارد.

**فرمانده هنگ مرزي خوي و چالدران: امنيت مرزي خوي و چالدران ايده آل است
فرمانده هنگ مرزي خوي و چالدران گفت: امنيت مرزي خوي و چالدران ايده آل است.
الان امنيت صد در صدي در حوزه هاي مرزي خوي و چالدران برقرار است و مردم اين مناطق از احساس امنيت بسيار خوبي برخوردار هستند.
اين مطلب را فرمانده هنگ مرزي خوي و چالدران بيان كرد و اضافه كرد: در ايجاد امنيت در مرز آرامش مردم مناطق مرز نشين جزء وظايف ذاتي هنگ مرزي است و ما با كمك همكاران و ساير نهادها در اين امر موفق هستيم.
سرهنگ حبيب موسايي گفت: امنيت مناطق ديگر هم بستگي به امن بودن مناطق مرزي دارد بنابراين با افزايش ضريب امنيت مرزها امنيت ساير نقاط هم تامين مي شود.
وي در رابطه با معضل قاچاق در مناطق مرزي گفت: قاچاق كالا و مواد سوختي از معضلات مناطق هستند كه با تدابيري كه از طرف فرماندهي كل ناجا اتخاذ شد اين مساله تا حدودي در مرزها كم رنگ شده است./02
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 914]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن