تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر اعلام شد:فدراسيون ورزش سه گانه بودجه اي به كرج تخصيص نداده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر اعلام شد:فدراسيون ورزش سه گانه بودجه اي به كرج تخصيص نداده است
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت ورزشي سه گانه كرج گفت: فدراسيون ورزشهاي سه گانه تاكنون بودجه اي به هيئت سه گانه كرج تخصيص نداده است.

مهدي هژير در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: علي رغم تخصيص بودجه مصوب استاني به هيئت كرج از سوي سازمان تربيت بدني و ابلاغ آن به فدراسيون ها متاسفانه تاكنون يك ريال نيز از سوي فدراسيون مربوطه به اين هيئت اختصاص نيافته است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: مسئولان ورزشي كرج و مجموعه هيئت ورزش هاي سه گانه همچنان در حال رايزني با فدراسيون بوده تا بتوان با ارائه پتانسيل هاي بالاي ورزشي كرج به مسئولان ارشد ورزشي، حمايت آنان را براي رشد ورزش اين شهرستان جذب كرد.

وي در خصوص برنامه هاي هيئت سه گانه كرج نيز يادآور شد: مقرر شده است با همكاري اداره تربيت بدني كرج و نمايندگي هاي اين اداره در شهرهاي اقماري شهرستان نسبت به تشكيل هيئت هاي ورزشي سه گانه در اشتهارد، آسارا، محمدشهر، مشكين دشت، گرمدره، كمالشهر و فرديس اقدامات لازم صورت پذيرد و تا رشد و توسعه اين رشته ورزشي مهم و مدال آور در كرج شود.

هژير عنوان كرد: همچنين نسبت به توسعه و تعميم ورزش سه گانه در كلانشهر كرج تلاش خواهد شد و كلاس هاي داوري و مربيگري بانوان و مردان نيز برگزار مي شود تا زمينه ارتقا سطح كيفي اين ورزش در شهرستان فراهم شود.

وي افزود: هيئت به منظور برنامه ريزي دقيق جهت توسعه اين رشته اقدام به جمع آوري اطلاعات ورزشكاران، مربيان، داوران ورزش هاي سه گانه كرج كرده و با راه اندازي سيستم نرم افزار در قالب پروژه بانك اطلاعاتي ورزشكاران و شناسنامه دار كردن فعالان اين رشته ورزشي گام مثبتي برداشته شود.

رئيس هيئت ورزش هاي سه گانه كرج از مسئولان اين شهرستان خواست تا به منظور رشد و پيشرفت اين رشته ورزشي سنگين تلاش كرده و امكانات اوليه براي فعاليت ورزشكاران را كه شامل استخر، پيست دو و ميداني و دوچرخه سواري است، فراهم كنند.

ورزش سه گانه يكي از رشته هاي المپيكي است كه در جهان طرفدارهاي زيادي داشته و شامل رشته هاي ورزشي شناي 1500 متر، دوچرخه سوراي 40 كيلومتر و دوي صحرانوردي 10 كيلومتر مي شود.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن