تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805701634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
روحاني عربستاني برضد رژيم صهيونيستي فتوا صادر كرد
يك روحاني عربستان به تلافي حملات نظاميان صهيونيستي به مردم باريكه غزه با صدور فتوايي مسلمانان جهان رابه حمله به منافع اسراييل در سراسر جهان فراخواند. « عواد القرني » در فتواي خود تاكيد كرد : « مسلمانان در هر جا كه باشند بايد منافع و هرچه وابسته به رژيم اسراييل است را مورد حمله قرار دهند. » وي در اين فتوا كه در پايگاه اطلاع رساني « اسلام آن لاين » منتشر شده است حمله به منافع رژيم صهيونيستي را اقدامي مشروع خوانده و افزوده است : « اسراييلي ها بايد هدف قرار گيرند و همانگونه كه آنها خون برادران فلسطيني را به زمين ريخته اند خونشان بايد ريخته شود. »
سفير رژيم صهيونيستي از اردن گريخت
درپي تشديد احساسات ملي و افزايش تظاهرات ضد صهيونيستي در كشور اردن سفير رژيم صهيونيستي از « امان » گريخت . روزنامه الوطن چاپ عربستان به نقل از منابع ديپماتيك نوشت كه « يعقوب روزمير » سفير رژيم صهيونيستي در اردن به دلايل امنيتي اين كشور را ترك كرده و به تل آويو بازگشته است . براساس اين گزارش وي بعد از بالا گرفتن تظاهرات مردمي در خيابان هاي امان كه در اعتراض به جنايات صهيونيست ها در غزه روي داد اين كشور را ترك كرد. از سوي ديگر شماري از نمايندگان مجلس اردن پرچم رژيم صهيونيستي را در داخل اصلي مجلس به آتش كشيدندو به آتش كشيدن پرچم رژيم صهيونيستي چند لحظه قبل از برگزاري جلسه علني مجلس نمايندگان اردن درباره اوضاع وخيم غزه انجام شد. « عبدالهادي المجالي » رييس مجلس اردن سعي كرد كه اين نمايندگان را از اين كار منع كند ولي اعضاي مجلس دور و بر اين نمايندگان را گرفتند تا آنان پرچم را به آتش بكشند. در اين حال « دو تن از اعضاي مجلس به نام هاي « جعفر العبدلات » و « رسمي الملاح » پارچه نوشته اي را كه بر روي آن « سفير اسراييل از امان بيرون رانده شود » نوشته شده بود حمل مي كردند.
خسته نباشيد پرزيدنت مبارك ملك عبدالله !
سرانجام مبارك مصري و ملك عبدالله سعودي اجازه دادند از خارج از دنياي غزه براي مردم محاصره شده اين منطقه « محموله » برسد! غزه اي ها در ماه هاي گذشته تحت شديدترين محاصره بودند و حتي محتاج نان شب نيز زيرا از يك سو اسراييلي ها گذرگاه هاي غزه را بسته بودند و از سوي ديگر مصري ها رفح را مسدود كرده بودند تا مبادا شيرخشكي به كودك غزه اي دارويي به بيمار فلسطيني و ناني به مردماني كه مانند همه حق حيات دارند برسد. بنابراين پس از آمد و شدهايي كه بين رابطان عرب و صهيونيست صورت گرفت قرار شد تحريم غزه پايان پذيرد و « محموله ها » به سوي اهالي اين منطقه ارسال گردد محموله هايي از راه خشكي هوا و البته دريا. اما محموله هايي كه پس از ماهها محاصره و فشار و پس از هماهنگي مثلث قاهره رياض و تل آويو به سوي غزه رفت فقط مي توانست بمب باشد و گلوله هاي توپ ! بالاخره بايد پاپانوئل ها دشداشه عربي مي پوشيدند و كلاه كوچك يهوديان را بر سر مي گذاشتند و براي كودكان غزه هديه كريسمس شان را مي بردند كه بردند. به گزارش عصر ايران اگر مصر عربستان و ديگر كشورهاي عربي و اسلامي در حمايت از مردم غزه همراه و همدل بودند و اگر قاهره و رياض در ماه هاي اخير رايزني هاي پنهاني با تل آويو نداشتند و در نهايت به دليل عداوت خود با حماس چراغ سبز به صهيونيست ها نشان نمي دادند اكنون صدها فلسطيني كه در سه روز گذشته كشته شدند هنوز زنده بودند. اما اين را نه تزيپي ليوني مي خواست نه حتي مبارك و نه ملك عبدالله . گويا آنان كودكان فلسطيني را « يتيم » مي پسندند!
يك نماينده : آمارهاي ارائه شده از سوي دولت واقعي نيست
به گفته يك نماينده مجلس آمارهاي ارائه شده از سوي پايگاه هاي خبري دولت عموما منطبق بر واقعيت ها نيست و ارائه اين مدل از آمارها برنامه ريزي هاي اقتصادي و صنعتي طولاني مدت را مختل مي كند. بهمن محمد ياري نماينده مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با سايت « فردا » گفت : مركز آمار كشور و پايگاه اطلاع رساني دولت اطلاعات دقيقي به كارشناسان ارائه نمي دهند و اين مسئله اثرات منفي بر تحقيقات اقتصادي صنعتي و حتي فرهنگي دارد. اين نماينده مجلس با بيان اينكه ساختار سياستگذاري بر اعلام آمارهاي واقعي غيركارشناسانه است و دولت و نهادهاي مربوطه بايد در اين باره نظارت كافي داشته باشند گفت : دولت بايد بررسي كند كه اشكال كار كجاست آيا واقعا " تحقيقاتي كه براي به دست آوردن آمارها صورت مي گيرد بدون بررسي و غيركارشناسانه است و يا اينكه دولت آمار دقيق را در اختيار دارد اما به دليل بعضي مصالح آنها را در اختيار سازمان ها و وزارتخانه ها قرار نمي دهند. محمد ياري در پايان يادآور شد : ممكن است برخي از كارشناسان ادعا كنند كه بخشي از اين آمارها كاربرد بيروني ندارد و لازم نيست مردم از آن مطلع شوند و يا ارائه اين آمارها باعث تشويش اذهان عمومي شود. اين از نظر من قابل قبول نيست . من معتقدم كه بايد مسائل را با مردم در ميان گذاشت . مردم خودشان تشخيص مي دهند و با آگاهي از آمارهاي واقعي مي توانند بهتر با مسائل و مشكلات گوناگون به خصوص بحران هاي اقتصادي روبه رو شوند.
فرم آمادگي براي جنگ با رژيم صهيونيستي
فرم سه گزينه اي طومار آمادگي رزمي مالي و تبليغي براي جنگ با رژيم صهيونيستي از طريق سايت جامعه روحانيت مبارز براي لبيك به حكم رهبر معظم انقلاب از ديروز به مدت يك هفته فعال شد. در اين سايت آمده است : مقام معظم رهبري فرمودند همه مومنان دنياي اسلام به هر نحو ممكن موظف به دفاع از زنان و كودكان و مردم بي دفاع غزه اند و هر كس در اين دفاع مشروع و مقدس كشته شود شهيد است و اميد آن خواهد داشت كه در صف شهداي بدر و احد در محضر رسول الله صلي الله عليه وآله محشور شود.
زياده خواهي تركمنستان در آغاز فصل سرما
سفر هيات ايراني به تركمنستان براي مذاكره با مقامات اين كشور درباره خريد گاز به تعويق افتاد. به گزارش سايت فردا شنيده ها حاكي است طرف تركمنستاني براي امضاي قرارداد جديد صدور گاز به ايران خواستار حدود 10 برابر شدن قيمت گاز شده است . ناصر سوداني عضو كميسيون انرژي مجلس با تاييد اين افزون خواهي تركمن ها گفت : ما هم موافقيم كه قيمت ها بايد واقعي باشد اما در خواست چندين برابر شدن قيمت فعلي منطقي نيست . وي با اظهار اميدواري به اينكه بخشي از كمبودها از فازهاي 4 و 5 پارس جنوبي تامين شود تصريح كرد : گفت و گوها و رايزني ها با مقام هاي تركمنستاني ادامه دارد. با اين حال گزارش منابع آگاه حاكي است كه هيات ايراني به رياست وزير نفت تا اواخر هفته جاري يا اوايل هفته آينده به تركمنستان سفر خواهد كرد و درباره قرارداد خريد گاز از اين كشور رايزني خواهد كرد. براين اساس طرف ايراني با افزايش قيمت گازدر حد قيمت هاي بين المللي موافق است ولي طرف تركمنستاني خواستار افزايش چندين برابري شده است . سال گذشته طرف تركمنستاني در زياده خواهي مشابه خواستار افزايش قيمت شده بود كه با مخالفت مسئولان مواجه گرديد و در پي آن بخش زيادي از مردم مناطق شمالي كشور روزهاي زمستاني سختي را بر اثر قطع گاز از سوي تركمنستان متحمل شدند.
زمينه سازي كاخ سفيد براي اعطاي پناهندگي به اعضاي منافقين
سخنگوي وزارت خارجه آمريكا از احتمال اعطاي پناهندگي آمريكا به گروهك تروريستي منافقين مستقر در اردوگاه اشرف خبر داد. بخش فارسي صداي آمريكا اعلام كرد سخنگوي وزارت خارجه آمريكا مي گويد ما درباره مجاهدين خلق (گروه تروريستي منافقين ) در اردوگاه اشرف با مقامات عراقي گفتگو كرده ايم و مقامات عراقي نيز به ما تعهد سپرده اند با اعضاي اين گروه تروريستي طبق قانون اساسي عراق رفتار خواهند كرد. در عين حال يكي از مقامات ارشد وزارت خارجه آمريكا گفت : در صورتي كه عنوان تروريست از روي اين سازمان برداشته شود آمريكا پذيرش برخي از آنان را به داخل خاك آمريكا مورد بررسي قرار خواهد داد. مقامات كاخ سفيد در حالي از احتمال دادن پناهندگي سياسي به منافقين سخن مي گويند كه ظاهرا سال هاست گروهك منافقين را در فهرست گروه هاي تروريستي قرار داده اند.
همنوايي صدراعظم آلمان با رژيم صهيونيستي
در حالي كه حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به غزه منجر به شهادت بيش از 300 نفر شده است آنگلا مركل صدر اعظم آلمان جنبش فلسطيني حماس را مقصر تشديد خشونت ها در غزه دانست ! به گزارش خبرگزاري فرانسه سخنگوي مركل در يك كنفرانس خبري گفت : صدر اعظم آلمان و ايهود اولمرت در يك گفت وگوي تلفني در اين زمينه اتفاق نظر داشتند كه مسئوليت وخامت اوضاع در منطقه آشكارا و منحصرا با حماس است ! سخنگوي صدراعظم آلمان مدعي شد : حماس توافق آتش بس را نقض و اقدام به شليك موشك به شهرك هاي يهودي نشين در قلمرو اسراييل كرده است . صدراعظم آلمان تاكيد كرد كه بدون ترديد اسراييل حق مشروع دفاع از مردم و قلمرو خود را دارد.
بكارگيري بمب هاي جديد آمريكايي در حمله به غزه
يك روزنامه صهيونيستي در گزارشي تائيد كرد كه رژيم اسرائيل در حملات گسترده روز شنبه به نوار غزه از بمب هاي هوشمند بتون شكن جديدي استفاده كرد كه اخيرا از آمريكا دريافت نموده است . روزنامه جروزالم پست در گزارشي افشاگرانه با اشاره به استفاده » در حملات اخير اسرائيل به منطقه نوار غزه نوشت كه اين بمب ها اخيرا از GBU -93 نظاميان صهيونيستي از بمب هاي جديد و قدرتمند « آمريكا وارد شده و قابليت نفوذ در بتونهاي بسيار مستحكم را دارد. اين روزنامه صهيونيستي در ادامه تصريح كرد كه عليرغم اينكه هيچ اطلاعي از سوي مقامات اسرائيلي در بكارگيري اين موشكها ارائه نشد اواخر روز يكشنبه به اين موضوع پي برده است كه جنگندهاي اسرائيلي در حملات روز شنبه از اين موشكها استفاده كردند. مقامات رژيم صهيونيستي روز يكشنبه اقرار كردند كه اولين محموله از اواخر ماه جاري وارد اسرائيل شد و در حملات روز شنبه از آنها براي هدف قرار دادن تاسيسات زير زميني GBU -93 موشكهاي نيروهاي حماس در نوار غزه مورد استفاده قرار گرفت .
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن