تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814684296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروشگاه اينترنتي آمازون بهترين فصل خريد را تجربه كرد.


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه فن آوری اطلاعات ایران: فروشگاه اينترنتي آمازون بهترين فصل خريد را تجربه كرد.
فروشگاه آنلاين آمازون با اعلام افزايش 17 درصدي سفارش‌ها در شلوغ‌ترين روز فصل خريد تعطيلات امسال را بهترين فصل خريد ناميد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن‌آوري اطلاعات ايران،از سايت ايسنا، مشتريان آمازون در مقايسه با 5.4 ميليون كالايي كه در روز اوج خريد تعطيلات در سال گذشته سفارش داده بودند امسال بيش از 6.3 ميليون كالا در15 ماه دسامبر سفارش دادند.
اين فروشگاه اينترنتي بيش از 5.5 ميليون كالا را در بهترين روز فروش خود تحويل داد كه 44 درصد نسبت به سال گذشته افزايش نشان مي‌داد كه در شلوغ‌ترين روز فروشش حدود 3.9 ميليون كالا سفارش گرفته بود.
پرفروش‌ترين كالاهاي آمازون شامل كنسول بازي Wii نينتندو، تلويزيون اچ دي 52 اينچي LCD سامسونگ و آي پاد تاچ اپل بودند.
به اعتقاد تحليلگران، گزارش آمازون خبر خوبي براي غول فروش اينترنتي به شمار مي‌رود اما تحليلگران بر سر اينكه اين نتايج به طور كلي نشانگر تقويت تجارت آنلاين است يا نه متفق‌القول هستند. همچنين اگرچه سفارش‌هاي آمازون افزايش يافته‌اند اين شركت مشخص نكرده سفارشات دريافتي‌اش به طور متوسط با ارزش‌تر از سال قبل بودند يا نه.
فروش تعطيلات معمولا 30 تا 50 درصد از مجموع فروش سالانه فروشندگان را تشكيل مي‌دهد اما افزايش بيكاري، افول بازار سهام و نگراني‌هاي اقتصادي ديگر بسياري از خريداران را واداشته بودجه خريد خود را امسال كاهش دهند.
بر اساس گزارش SpendingPulse كه بخشي از MasterCard Advisors است، آمارهاي اوليه نشان مي‌دهند فروش آنلاين در مقايسه با فصل تعطيلات 2007 حدود 2.3 درصد كاهش يافته است در حالي كه مجموع فروش فروشندگان 5.5 تا 8 درصد كاهش يافته است البته طوفان‌هاي زمستاني در آمريكا كه مراجعه به فروشگاه‌ها را دشوار كرده‌اند ممكن است به خريد آنلاين رونق بخشيده باشند.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه فن آوری اطلاعات ایران]
[مشاهده در: www.iritn.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن