تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفرات برتر جشنواره هنري هدهد در استان گلستان مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نفرات برتر جشنواره هنري هدهد در استان گلستان مشخص شدند
فرهنگي. هنري. جشنواره.

گرگان - اولين جشنواره فرهنگي هنري هنر در آيينه مطبوعات در استان گلستان با عنوان هدهد روزشنبه با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.

به گزارش ايرنا، اين جشنواره از سوي حوزه هنري استان گلستان، به منظور تقدير از اهالي قلم و مطبوعات استان گلستان كه در زمينه فرهنگي و هنري فعاليت داشتند، برگزار شد.

دبير اين جشنواره گفت: جشنواره هدهد براي اولين بار در استان و حتي در بخش تخصصي براي اولين بار در سطح كشور برگزار شد.

"دانيال كلاهدوز" افزود: اين جشنواره در بخش‌هاي مقاله، گفت و گو، خبر و عكس و بخش ويژه بهترين نشريه در زمينه پرداختن به مسائل فرهنگي برگزار گرديد.

به گفته وي، با توجه به ارسال آثار متعدد در اين جشنواره تا ‪ ۲۵‬آبان ماه، هيات داوراني از اهالي مطبوعات و كارشناسان خبر و عكس به بررسي آثار ارايه شده پرداختند.

وي تصريح كرد: در بخش مقاله، ‪ ۶‬اثر از دو نشريه "دو روزنامه گلشن‌مهر" و هفته‌نامه "جويبار"، در بخش گفت و گو ‪ ۲۰‬اثر از "دو روزنامه گلشن‌مهر"، هفته‌نامه‌هاي "حريف"، "اولكا"، "گلستان سلام"، "استرآباد" و خبرگزاري "شبستان" به دبيرخانه جشنواره ارايه شد.

وي ادامه داد: در بخش خبر ‪ ۳۵‬اثر از هفته‌نامه‌هاي "ديارسبز"، "اولكا"، "اقتصاد گلستان"، "گلستان سلام" و خبرگزاري‌هاي "مهر" و "شبستان" و در بخش گزارش نيز ‪ ۲۵‬اثر از "دو روزنامه گلشن‌مهر"، هفته‌نامه‌هاي "ديارسبز"، "اقتصاد گلستان"، "گلستان سلام"، "ستاره گلستان"و "خبرگزاري مهر" به دبيرخانه ارسال شد.

كلاهدوزي در ادامه گفت: در بخش عكس هنرمندان عكاس استان و فعال در عرصه مطبوعات با ارايه ‪ ۱۵‬اثر از نشريات "هفته‌نامه‌هاي ستاره‌گلستان"، "سليم"، "گلستان سلام" و "دو روزنامه گلشن‌مهر" با هم به رقابت پرداختند.

دبير اين جشنواره نفرات برتر هر بخش را به شرح زير اعلام كرد:
در بخش مقاله:
"محمدمهدي باغستاني" از دوروزنامه گلشن مهر
در بخش گفت و گو:
"محديث فرحبخشي" از دوروزنامه گلشن مهر
در بخش گزارش:
"غلامرضا ولي‌پور" از هفته‌نامه اقتصاد گلستان
در بخش خبر:
"ربابه كابلي" از خبرگزاري شبستان
در بخش عكس:
"جواد مكتبي" از دوروزنامه گلشن مهر
وي در ادامه يادآور شد: در بخش بررسي برترين نشريه در زمينه پرداختن به مسائل فرهنگي، نشريه "دوروزنامه گلشن‌مهر" به عنوان برترين نشريه در اين جشنواره انتخاب شد.
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن