تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816439843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار فارس: نرخ بيكاري هر سال در استان كاهش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار فارس: نرخ بيكاري هر سال در استان كاهش يافته است


خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار فارس گفت: هنوز بايد چشم انتظار آثار بزرگ انقلاب بود و كساني كه امروز سي ساله هستند و آن زمان تازه به دنيا آمده بودند، نمي‌توانستند عظمت آن اتفاق بزرگ را درك كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه فارس، سيد محمدرضا رضازاده در همايش روابط عمومي‌ها و كميته اطلاع‌رساني ستاد سيمرغ با اشاره به اين كه امروز در سي امين سالگرد انقلاب اسلامي هستيم، تصريح كرد: همه وظيفه داريم از دستاوردهاي انقلاب حفاظت كرده و به اطلاع مردم برسانيم.

استاندار فارس افزود: انقلاب اسلامي را نمي‌شود با اعداد و ارقام عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي اندازه گرفت و انقلاب يك حادثه بزرگ تاريخ معاصر دنيا است.

وي افزود: پس از انقلاب اسلامي افق ديد مردم فوق العاده گسترش يافته و نگاه مردم نسبت به محيط اطراف خود تغيير كرده است.

وي با بيان اين كه امروز نگاه همه مسلمانان دنيا به ايرانيان است، گفت: پيش از انقلاب مردم دنيا جايگاه پاييني براي ايران دانسته و ايرانيان را برادر يهود مي‌خواندند.

رضازاده بر اين باور است كه ايران اسلامي قلب همه مسلمانان را تسخير كرده است و ايران اسلامي بدون حضور فيزيكي تأثيري بر دنياي امروز گذاشته به طوري كه در شرايطي كه امكان دفاع وجود نداشت حزب الله در برابر رژيم صهيونيستي ايستاد و طعم پيروزي را براي اعراب به ارمغان آورد.

وي ادامه داد: تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي نهايت آزادي خواهي، ناسيوناليست عربي ياسر عرفات بود در حالي كه امروز حماس متأثر از انقلاب اسلامي با بهره‌گيري از معاني آزادي عقيده و باورهاي ديني در برابر اسرائيل ايستاده است.

استاندار فارس اظهار كرد: اتفاقاتي كه در پيش رو داريم از اتفاقات پشت سر گذاشته بزرگتر است و انقلاب اسلامي نگاهي براي مردم دنيا ايجاد كرده كه بدانند براي آزادي خواهي قدم برداشت.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران به مردم دنيا ثابت كرده كه مي‌شود مستقل زندگي كرد و حال اگر ما سازش كرده و كوتاه بياييم تا چند قرن كسي انتظار حركت آزاديخواهان در دنيا را نخواهد داشت.

وي در ادامه گفت: اگر مي‌گوييم در صنعت كار كرده‌ايم بايد در كنار آن بتوانيم ارزش اقتصادي طرح را بگوييم و تأثير آن در استقلال كشور را براي مردم بيان كنيم.

وي افزود: درست است كه با گذشت سي سال از انقلاب هر كس هم بود كاري را انجام مي‌داد بايد بدانيم اين در حالي است كه قبل از انقلاب شعار مي‌دادند به دروازه‌هاي تمدن بزرگ رسيده‌اند و در آن زمان مشكل خوانين فيروزآباد كه نياز به رسيدگي داشت جاده آسفالت نداشت.

رضازاده اظهار داشت: قدم هايي كه جوانان ما در زمينه هاي علمي و پژوهشي برداشته اند نويد اين را مي دهد كه روزي دوباره ايران مرجع علمي دنيا خواهد شد.

وي با بيان اين كه دولت نهم علي رغم فشارها، مشكلات و سياه‌نمايي‌ها در خيلي از زمينه ها فعاليت خود را آغاز كرده است گفت: بعضي از آثار فعاليت هاي بزرگ دولت را امروز شاهد هستيم به طوري كه در استان فارس نرخ بيكاري هر سال كاهش يافته است.

رضازاده افزود: در شيوه اجرا طرح‌ها ضعف‌هايي هم داشته‌ايم و طرح‌ها فراز و نشيب داشته‌اند، اما حركت بزرگي بوده و دولت گره‌هاي بزرگ را باز كرده است.

وي اظهار داشت: گاهي اوقات ديگران آنقدر « نق» مي‌زنند و سياه‌نمايي مي‌كنند كه دوستان خود ما هم باورشان مي‌شود كه نكند واقعا اين گونه باشد!

ابراهيم عزيزي فرماندار شيراز هم در اين همايش گفت: بزرگترين دستاورد نظام اسلامي در حوزه‌هاي سياسي و اجتماعي سي سال مقاومت و مبارزه در برابر استعمار و استكبار است.

وي افزود: انقلاب و نظام اسلامي در طول سي سال عمر خود موفق شده با همت و تلاش تمدن اسلامي را به دنيا معرفي كرده و الگويي تمام نما برخواسته از دين نبوي به مردم دنيا ارائه دهد كه خود موفقيت بزرگ انقلاب اسلامي است.

فرماندار شيراز اظهار كرد: اگر امروز ملت‌هاي مسلمان بر عليه فرعون‌هاي زمان قيام مي‌كنند برگرفته و به بركت انقلاب اسلامي و سي سال پايداري است.

وي دليل ايستادگي ملت ايران بر قله‌هاي بلند پارسايي و پايداري را از بركت پيروي از اصول دانست و گفت: با تلاش دلسوزانه به قله‌هاي بلندتر هم دست خواهيم يافت.

عزيزي افزود: روابط عمومي‌ها به عنوان يك رسالت و وظيفه ديني بايد تلاش كنند فعاليت‌هاي بزرگ انقلاب را به آحاد مردم اطلاع‌رساني كنند.

وي با اشاره به اين كه روابط عمومي‌ها به غلط فكر مي‌كنند تنها وظيفه روابط عمومي بلندگوي مدير است، تصريح كرد: پويايي انقلاب در سايه ارتباط مسؤولان با مردم است و بايد با ايستادگي در برابر توطئه‌هاي دشمن وارد دهه چهارم شويم.

به گزارش ايسنا، دكتر منصور طبيعي، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، نيز در اين مراسم گفت: هدف از ارتباط روابط عمومي با مردم شناخت آسيب‌ها و موانع پيشرفت دستگاه‌هاست و با شناختي كه از جاي جاي اداره دارد مي‌تواند جهت رفع مشكلات كمك كند.

وي افزود: تهيه و تنظيم كارنامه سي ساله دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامي وظيفه اسلامي ستاد سيمرغ است و در بيان دستاوردها نبايد خود انقلاب مظلوم واقع شود، بلكه بايد به معرفي خود انقلاب هم توجه كنيم.

طبيعي با بيان اين كه روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها براي اطلاع رساني بسيار مهم هستند، گفت: تعداد 6 روزنامه و 54 هفته نامه در استان يك فرصت طلايي براي اطلاع رساني انقلاب اسلامي است كه بايد از آن‌ها به نحو احسن بهره گرفت.

وي گفت: همه ما بايد در دستگاه‌ها زمينه تدوين كارنامه سي ساله را تامين كنند؛ زيرا اين كارنامه دستاوردها را معرفي مي‌كند.

انتهاي پيام
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن