تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803059754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
معاون پژوهشي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي :
واحد علوم و تحقيقات داراي 23 مجله علمي است

ايسكانيوز: واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي داراي 23 مجله علمي است و براي اينكه دانشجويان بتوانند يافته هاي پژوهشي خود را در داخل كشور به چاپ برسانند 21 عنوان مجله نيز در حال اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامي هستند.
به گزارش "ايسكانيوز" دكتر حسين زاده معاون پژوهشي گفت: در حال حاضر 23 مجله علمي در اين واحد در گروه هاي مختلف مجوز چاپ دريافت كرده است و تا كنون 18 عنوان شمارگان به چاپ رسانيده اند و ازاين تعداد 13 عنوان داراي رتبه علمي-پژوهشي از دانشگاه آزاد اسلامي و 5 عنوان داراي رتبه علمي - ترويجي است.
وي ادامه داد: از اين 18 مجله 3 عنوان مجله داراي رتبه علمي - پژوهشي وزات علوم ، تحقيقات و فن آوري است و يك مجله به نام IJEST كه در دانشكده محيط زيست و انرژي به چاپ مي رسد، داراي رتبه ISI است و اخيرا در بين مجلات معتبر دنيا رتبه دوازدهم را بين تمام مجلات بين المللي دنيا كسب كرده است كه باعث افتخار اين واحد و دانشگاه آزاد اسلامي و همچنين كشور جمهوري اسلامي ايران است .
حسين زاده افزود: در حال حاضر براي اينكه دانشجويان بتوانند يافته هاي پژوهشي خود را در داخل كشور به چاپ برسانند علاوه بر 23 عنوان مجله فوق 21 عنوان مجله در حال اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامي هستند كه با اخذ اين مجوزها مجلات متفاوتي را در اين واحد در رشته هاي مختلفي خواهيم داشت كه زمينه مناسبي براي چاپ تحقيقات تمام دانشجويان و اعضاي هيات علمي بوجود خواهد آمد.
به گفته معاون پژوهشي در حال حاضر با توجه به تجربه بسيار خوب در خصوص اخذ رتبه ISI براي يك مجله در اين واحد سعي خواهيم كرد كه اين تجربه را به ساير مجلات بين المللي نيز انتقال دهيم تا آنها نيز بتوانند شاخهاي بين المللي را اخذ كنند.
وي در رابطه با كتابخانه واحد علوم و تحقيقات ادامه داد: واحد علوم و تحقيقات داراي يك كتابخانه مركزي و 10 كتابخانه دانشكده اي است.
درحال حاضر اين كتابخانه در مساحتي به وسعت 1450 متر مربع در پنج سالن و در سه گروه تشكيلاتي فعاليت مي كند رده بندي كتابهاي كتابخانه براساس نظام رده بندي كنگره (C.L) است كه شامل منابع چاپي و غيرچاپي در همه زمينه هاي علوم بشري است.
حسين زاده گفت: كتابخانه مركزي اين واحد داراي 75127 جلد كتاب و در مجموع كل كتابخانه هاي اين واحد داراي بيش از 208 هزار جلد كتاب هستند. به گزارش ايسكانيوز، كتابخانه مركزي داراي 13359 نفر عضو فعال و در مجموع داراي18560 نفر عضو است و فضاي اختصاص داده شده براي اين كتابخانه ها حدود بيش از 3113 متر مربع است./د120/184/
وي خاطرنشان كرد: دستاوردهايي دانشگاه آزاد از جمله اختراعات، اكتشافات، فعاليت هاي ادبي و هنري، ورزشي، علوم اجتماعي، حضور دانشگاه آزاد در بخش مدارس سما» و برنامه ريزي هاي آينده اين دانشگاه از جمله بخش هايي است كه دانشگاه آزاد اسلامي در نمايشگاه مصلي تهران به نمايش گذاشته است.
معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي ادامه داد: واحدهاي بزرگ، مناطق دانشگاهي، مراكز تحقيقاتي، پژوهشكده ها و بخش هاي مختلف سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي در هزار و 500 متر مربع فضايي كه در اختيار دانشگاه آزاد اسلامي قرار گرفته اند به نمايش دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي در ربع قرن فعاليت خود خواهند پرداخت.
به گزارش مهر، نمايشگاه جامع دستاوردهاي سي ساله وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يكم تا پنجم دي ماه جاري در مصلي امام خميني (ره) برگزار مي شود.
80 دانشگاه دولتي، 50 موسسه غير انتفاعي، 51 مركز رشد، 21 پارك فناوري، 13 واحد دانشگاه مجازي و واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي در نمايشگاه دستاوردهاي وزارت علوم حضور خواهند داشت.

دومين جشنواره ملي بهار توسط جهاد دانشگاهي در سطح دانشگاه هاي كشور برگزار مي شود

ايسنا : دومين جشنواره ملي بهار با موضوع "نوآوري و شكوفايي" ويژه دانشگاهيان سراسر كشور توسط جهاد دانشگاهي برگزار مي شود.
به گزارش ايسنا، دكتر حميدرضا طيبي رييس جهاد دانشگاهي و رييس دومين جشنواره ملي بهار، اظهار كرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي هر ساله همزمان با نوروز، پيام حكيمانه خود را در قالب عنوان سال، فراروي ملت و فرهيختگان جامعه اسلامي قرار مي دهند تا افراد جامعه هوشيارانه در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي، همسو و همدل گام بردارند. در اين راستا جهاد دانشگاهي با محوريت بسط نظري، حاكميت گفتماني و تحقيق عملي فرمايشات مقام معظم رهبري، دومين جشنواره ملي بهار را با حمايت شوراي هماهنگي فعاليت هاي فرهنگي دانشگاه ها برگزار مي كند.
وي با اشاره به اهداف برگزاري اين جشنواره، افزود: بسترسازي مناسب براي ايده پردازي، خلاقيت و نوآوري دانشگاهيان و تقويت مشاركت جامعه دانشگاهي در حركت هاي ملي از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره است.
رييس جهاد دانشگاهي خاطرنشان كرد: جشنواره امسال كه از حمايت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، وزارتخانه هاي علوم و بهداشت برخوردار است در دو بخش دانشجويان و اساتيد و در 7 محور طرح و ايده، مقاله نويسي، مسابقه كتابخواني، شعر، فيلم كوتاه، عكاسي، وبلاگ نويسي و مسابقه اينترنتي برگزار مي شود.
دكتر طيبي در خاتمه با دعوت از دانشجويان و اساتيد دانشگاه ها براي شركت در اين جشنواره از آنان خواست با مراجعه به دفاتر جهاد دانشگاهي سراسر كشور، دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها و يا پايگاه اينترنتي اين جشنواره به نشاني org.irmeb.dahar نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

برگزاري سمينار ايزو و مديريت كيفيت در
دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم آباد

ايسكانيوز :اولين سمينار ايزو و مديريت كيفيت صبح امروز درسالن آمفي تئاتر دانشكده فني و مهندسي واحد خرم آباد برگزار شد .
به گزارش ايسكانيوز"مهندس سپهوند مشاور سيستم هاي مديريت كيفيت لرستان هدف از برگزاري اين سمينار را آشنايي دانشجويان رشته مهندسي صنايع با اصول استاندارد عنوان كردو گفت : در اين سمينار دانشجويان با كليات ايزو9000، مباحث pbca ، فرايند گرايي ،مدل استاندارد ايزو 9000 ،معرفي استانداردها ي ohsas هجده هزار ،ايزو چهارده هزار و 16949 isots آشنا شدند .
در ادامه مروي از فارغ التحصيلان رشته مهندسي صنايع مقاله خود را با عنوان قابليت فرايند 6 (سيكما) قرائت كرد .به گزارش ايسكانيوز، اين سمينار با همكاري انجمن علمي مهندسي صنايع و با شركت دانشجويان و فارغ التحصيلان اين رشته برگزار شد .

وزير علوم عنوان كرد:
افزايش اقتدار ملي كشور در سايه شكوفايي علمي

مهر : محمد مهدي زاهدي گفت: اقتدار ملي كشور در عرصه هاي مختلف در سايه شكوفايي علمي افزايش يافته به طوري كه كسي حتي فكر اينكه مي تواند به ايران اسلامي گزندي برساند را در سر نمي پرواند.
دانشگاهيان فرمايشات رهبري را محقق خواهند كرد
به گزارش مهر، محمد مهدي زاهدي ديروز در مراسم افتتاحيه نمايشگاه جامع دستاوردهاي 30 ساله وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در دانشگاه علم و صنعت درباره جايگاه دانش و دانشگاه گفت: فكر مي كنم فرمايشات اخير مقام معظم رهبري با همت دانشگاهيان، حمايت مسئولان نظام و مجلس محقق شود و به مرجعيت علمي در دنيا دست يابيم. در اين صورت جهان در تعاملات بين المللي رنگ و بوي ديگري مي گيرد و از استعمار و استكبار خبري نخواهد بود زيرا ايران اسلامي در پرتو شكوفايي و مرجعيت علمي مي تواند مدافع خوبي براي ملل مختلف باشد.
وزير علوم، تحقيقات و فناوري افزود: از اين رو مسئوليت سنگيني به دوش ماست كه اميدواريم با جهشهاي ديگر علمي به قله ترسيم شده برسيم و با سرعتي كه هم اكنون در زمينه شيب رشد توليدات علمي داريم به مرجعيت علمي در جهان دست يابيم.
غرض ورزان قدرت علمي ايران را در نمايشگاه دستاوردها مشاهده كنند
زاهدي با اشاره به برگزاري نمايشگاه جامع دستاوردهاي 30 ساله وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: اين نمايشگاه برگزار شد كه نه تنها در محدوده ايران بلكه به جهانيان نشان دهيم كه كجا بوديم و كجا هستيم و كجا خواهيم رفت تا همه به ويژه افرادي كه نسبت به اين انقلاب غرض ورزي دارند ببينند كه ايران با همت دانشمندان خود آنچنان قدرت دارد كه توطئه هاي آنها اثري در روند توليد علم نخواهد داشت و اقتدار اين نظام روز به روز بيشتر مي شود.وي اضافه كرد: ايران اسلامي مي تواند نسبت به تقويت جايگاه كشورهاي عقب نگه داشته شده نيز موثر باشد و در سايه اين اقتدار در جهاني سازي ايفاي نقش كند.
اقتدار ايران را در نمايشگاه دستاوردهاي وزارت علوم نشان مي دهيم
وزير علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينكه طرح استكباري از جهاني شدن صحبت مي كند، گفت: اين طرح عنوان مي كند ما بايد به آنچه استكبار جهاني مي خواهد برسيم اما با اين نمايشگاه اقتدار ايران را نشان مي دهيم و مي گوييم ما در جهاني سازي سهيم مي شويم اما تحت تاثير اين استكبار جهاني نخواهيم شد.
زاهدي اظهار داشت: امروزه ايران در دل تك تك مردم جهان جاي دارد و آنها دوستدار اين نظام هستند كه موجب افتخار براي ما دانشگاهيان است.
وي با تاكيد بر اينكه كشور دستاوردهاي بزرگي در عرصه آموزش عالي در 30 سال اخير داشته است، گفت: قبل از انقلاب شاهد آن بوديم كه توسعه آموزش عالي تنها در برخي از شهرهاي كشور اتفاق افتاده بود اما امروزه تقريبا در تمامي شهرهاي بالاي 30 هزار نفر جمعيت داراي يك واحد آموزش عالي هستيم.زاهدي اضافه كرد: با توسعه دانشگاههاي غير انتفاعي، پيام نور و علمي كاربردي در اين سه سال اخير نيز توانسته ايم آموزش عالي را در تمام كشور گسترش دهيم.
وزير علوم، تحقيقات و فناوري آمار اختراعات و توليدات علمي در سالهاي اخير را بسيار درخشان عنوان كرد و گفت: در حوزه هاي زيادي مانند رشته هاي ميان رشته اي كه زماني در كشور به آن توجه نمي شد در سه سال اخير در وزارت علوم به آن پرداخته شده و دستاوردهاي خوبي در اين زمينه داشته ايم.وي توسعه تحصيلات تكميلي بر اساس نيازهاي كشور و همكاري دانشگاهها با صنايع را از ديگر دستاوردهاي وزارت علوم طي سالهاي اخير ذكر كرد و گفت: در سال 83 قراردادهاي دانشگاهها با صنايع 82 ميليارد تومان بوده است كه اميدواريم امسال اين رقم از 500 ميليارد تومان بيشتر شود.
زاهدي اضافه كرد: حضور دانشگاهها و پروژه هاي بزرگ ملي نيز باعث شده است كه دشمنان نتوانند نگاه تجاوزگرانه اي به اين كشور داشته باشند.

دكتر جلالي: وظيفه دانشجو شناخت كاركردها و ساختار كشور است

ايسكانيوز: دكتر رضا جلالي در بين دانشجويان عضو انجمن هاي استان هرمزگان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بندرعباس وظيفه دانشجو را شناخت كاركردها و ساختار كشور دانست.
به گزارش ايسكانيوز"، دكتر رضا جلالي عضو شوراي تشكل هاي سياسي مركزي دانشگاه آزاد اسلامي به وظايف اصلي جنبش هاي دانشجويي اشاره كرد و گفت: اهداف اصلي جنبش دانشجويي، سلطه ستيزي، آزاد خواهي، عدالت طلبي و توانايي و اقتدار ملي است كه لازمه رسيدن به اين اهداف، عبور از خودپرستي ملي و كنار گذاشتن منافع شخصي در جهت منافع ملي است.
عضو شوراي تشكل هاي سياسي مركزي دانشگاه آزاد اسلامي به دانشجويان عضو كانون ها توصيه كرد: براي تعهدات جامعه وقت بگذاريد و روحيه حق طلبي خود را نسبت به مسايل حاشيه اي بيشتر كنيد.
جلالي در ادامه به خصيصه جنبش دانشجويي اشاره و تصريح كرد: دانشجويان امروز محافظه كار نيستند و خصيصه حزبي ندارند و بنابراين چون از گروه خاصي تبعيت نمي كند مي توانند به صورت يك جنبش سياسي، ملي و كلان نگر حركت كنند.

سومين جشنواره شعر مازندراني
در واحد نور برگزار شد

به گزارش "ايسكانيوز" به مناسبت عيد غدير، سومين جشنواره شعر مازندراني توسط واحد نور، اداره ارشاد و شوراي اسلامي شهر نور با حضور دكتر متولي رئيس واحد، ملكي فرماندار و ديگر مسوولان شهري و شاعران توانمند و برجسته استاني و كشوري برگزار شد.
در اين همايش شاعران اشعار خود را با موضوعات غدير، طبيعت مازندران، تاريخ و تمدن مازندران و... ارائه كردند.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 641]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن