تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805471799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

275 مصوبه براي توسعه و آباداني بيشتر استان خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: 275 مصوبه براي توسعه و آباداني بيشتر استان خوزستان
رييس جمهور چهارشنبه شب گذشته در پايان سفر دو روزه خود به استان خوزستان در محل ستاد مركزي راهيان نور در اهواز در جمع خبرنگاران به تشريح نتايج سفر دو روزه خود به استان خوزستان پرداخت .
به گزارش ايسنا احمدي نژاد با بيان اين كه خدا را شكر مي گويم كه توفيق يافتيم در اين ايام مبارك به استان خوزستان سفر كنيم اظهار كرد : در جلسه استاني هيات دولت در استان خوزستان تصميمات خوبي براي آباداني هرچه بيشتر استان خوزستان اتخاذ و 275 مصوبه براي توسعه و آباداني استان در اين جلسه تصويب شد.
وي با اشاره به تشكيل جلسات شوراي اداري در شهرستان هاي مختلف استان و حضور وزرا در اين جلسات و هم چنين برگزاري كارگروه هاي تخصصي در مركز استان اظهار كرد : در كارگروه صنعت و معدن اشتغال و كار گروه مسكن و زيربنايي كشاورزي و كارگروه آب و انرژي نيازها و پروژه هايي كه بايد در استان انجام شود مورد بحث و بررسي قرار گرفت گره ها و مشكلات مطرح شد و تصميماتي براي ارايه به جلسه دولت اتخاذ و اين تصميمات در جلسه دولت مطرح شد.
وي با بيان اين كه 275 مصوبه هيات دولت در دور دوم سفر استاني به خوزستان در ارتباط با موضوعات مختلف استان از جمله كشاورزي صنعت حمل و نقل تجارت عمران و زيربنايي آموزش گردشگري شهرسازي و مسكن است گفت : اين ها همه از موقعي كه تصويب شده حق و حقوق مردم است و بايد تمام تلاش ها را به كار برد كه اين حقوق مردم اجرا شود.
رييس جمهور با بيان اين كه براي تصميم گيري در ارتباط با اين مصوبات از قبل هزاران ساعت روي آن ها كار شده بود و بعد از مطالعه و كار در جلسه دولت مطرح شده و در ارتباط با آن ها تصميم گيري شد به مساله اشتغال در اين استان اشاره كرد و گفت : در ارتباط با اشتغال در اين استان كارهايي صورت گرفته ولي هنوز ما در اين ارتباط در اين استان شاهد مشكلاتي هستيم و براي رفع اين مساله تصميمات متعددي در جلسه دولت در اين ارتباط اتخاذ شد.
وي هم چنين گفت : 59 طرح بزرگ صنعتي براي اين استان به تصويب دولت رسيد .
وي گفت : در سال آينده اعتبارات مربوط به آب و كشاورزي استان خوزستان نيز جهش چشمگيري خواهد داشت .
احمدي نژاد با بيان اين كه در جلسه استاني دولت تصويب شد 8 مركز آموزش فني و حرفه اي در اين استان تاسيس شود به زيبايي هاي استان خوزستان اشاره كرد و گفت : هنوز آن چنان مناطق پر جاذبه گردشگري اين استان به مردم معرفي نشده و در راستاي معرفي جاذبه هاي گردشگري استان 29 منطقه نمونه گردشگري براي اين استان به تصويب رسيد .
وي در ادامه با تشكر از استقبال مردم خوزستان از خدمتگزاران خود گفت : اول از همه خداي متعال را شكر مي كنم به خاطر اين كه توفيق پيدا كرديم كه در جمع مردم خوزستان حضور پيدا كنيم و سفر دوم دولت به اين استان صورت بگيرد.
وي با بيان اين كه مردم استان خوزستان سهم بزرگي در اعتلاي ايران زمين داشتند و دارند به فداكاري ها و شجاعت هاي مردم خوزستان اشاره كرد و گفت : عشقي كه به اهل بيت اميرالمومنين )ع ( و ولايت در اين استان وجود دارد يك خزانه است .
رييس جمهور با بيان اين كه ما به مردم خوزستان افتخار مي كنيم گفت : روز سه شنبه خيابان هاي اهواز جلوه اي از شكوه مردم خوزستان را در استقبال از خادمان خود به نمايش گذاشتند و بدون ترديد حضور حماسي مردم در صحنه بسياري از معادلات را نه تنها در اطراف ما بلكه در سراسر جهان تغيير مي دهد. امروز قدرت مردمي بالاترين قدرت است و قدرت مردم جلوه اي از قدرت خداوند است .
وي با تاكيد بر اين كه حضور مردم در عرصه هاي مختلف بسيار تعيين كننده است و معادلات جهاني را رقم مي زند اظهار كرد : حضور باشكوه مردم در صحنه معادلات دشمن را بهم مي ريزد و ما اين را در قضيه هسته اي نيز مشاهده كرده ايم . مردم خوزستان زنده بودن مصمم بودن و آرماني بودن خود را به نمايش گذاشتند و من از تمام اقشار مردم خوزستان تشكر و قدرداني مي كنم .
وي در ادامه با تشكر از علما روحانيون و ائمه جمعه اين استان و تشكر ويژه از آيت الله موسوي جزايري امام جمعه و نماينده ولي فقيه در اين استان گفت : ايشان ستون استان و منشا خير و بركت در استان هستند.
احمدي نژاد هم چنين گفت : من از همكاران خودم در دولت نيز تشكر و قدرداني مي كنم .
وي در ادامه خطاب به رسانه هاي استان گفت : رسانه ها بايد نقد كنند و اين نقدها سازنده و زمينه ساز اين باشد كه كارها بهتر و با سرعت بيشتري به جلو برود. هر تصميمي كه از استان به بيرون ارايه مي شود رسانه ها در ارايه اين تصميم بسيار موثر هستند و اين هنر قلم است كه تصويري ارايه دهد كه وحدت آفرين باشد و زمينه ساز پيشرفت و آباداني هرچه بيشتر استان .
ديدار با مردم اهواز
بنا بر اين گزارش رييس جمهور در سفر به خوزستان با قشرهاي مختلف مردم ايثارگران و غلماي استان نيز ديدار كرد.
وي روز سه شنبه گذشته در جمع مردم اهوازدر تشريح مصوبات در نظر گرفته شده براي استان خوزستان در سفر دور دوم و مصوبات سفر دور اول هيات دولت به اين استان گفت : در سفر اول تصميماتي مهم را اتخاذ كرديم كه تا به امروز بخشي از اين تصميمات به اجرا رسيده و تمام شده و برخي در حال اجرا و بخشي ديگر در حال برنامه ريزي و برخي هم با موانعي مواجه شده است . خوشبختانه در برخي بخش ها كه كار انجام شده كارهاي خوبي به ثمر رسيده است كه از جمله آن ها در بخش بنگاه هاي كوچك اقتصادي است كه در اين زمينه بيش از 1550 ميليارد تومان تسهيلات ارزان و سريع در اختيار جوانان و كارجويان استان قرار گرفته و 1 6 دهم درصد ميزان بيكاري كاهش يافته است .
وي گفت : بخش راه ها گازرساني مراكز آموزش عالي برخي بيمارستان ها خط انتقال گاز و مجموعه هاي ورزشي از ديگر اقداماتي است كه پس از دور نخست سفر استاني هيات دولت به خوزستان در اين استان انجام شده است .
وي پاكسازي مين و گلوله 300 هزار هكتار از زمين هاي باقي مانده از دوران جنگ تحميلي را از جمله اقدامات انجام گرفته در خوزستان دانست و اضافه كرد : در راه كه مي آمديم جمعي از جوانان مي گفتند كه ما بيكاريم و به اشتغال نياز داريم . دولت در اين راستا در جهت ايجاد اشتغال در استان سرفراز خوزستان بيش از 59 طرح بزرگ صنعتي با 2 هزار و 700 ميليارد تومان سرمايه گذاري به تصويب خواهد رساند كه اين طرح ها بايد به طور عادلانه در همه شهرستان ها و مناطق گوناگون استان توزيع شود.
وي خوزستان را مهد حمايت علوي و نماد تربيت شدگان مكتب ولايت وتجلي عشق و غيرت و شجاعت مرتضوي توصيف كرد و گفت : خوزستان مسجد الاقصي عروج شهداي ملت ايران و معراج قرب و همنشيني با خداست . سلام خدا بر خوزستان و اهوازيان سرافراز.
وي ادامه داد : امروز خوزستاني بودن نه تنها در ايران بلكه در همه جاي دنيا جزو بالاترين افتخارات است . اگر منظور از اهواز و خوزستان شجاعت رشادت ايمان عميق عشق به ولايت و ولايت انقلابي بوده به همه دنيا اعلام مي كنيم سرتاسر ايران خوزستان و اهواز است .
احمدي نژاد خوزستان را هم چنين مامن قلب هاي پاك صبر و استقامت شجاعت حضور تعيين كننده در صحنه ها دفاع جانانه در برابر دشمنان مرزباني فداكارانه از مرزهاي ايماني فرهنگي جغرافيايي عزت و شرف ملت ايران و تلاش و صفا و صميميت و عشق به علي (ع ) و اولاد معصومش توصيف كرد و گفت : خوزستان براي همه ملت ايران كانون افتخار منفعت و مركز عزت و ميقات و ميعاد همه سربلندان مومنان و پاكان است و مردمان اين ديار ذخاير كشور هستند.
اهداي نشان ملي ايثار به تعدادي از خانواده هاي شهدا
رييس جمهور همچنين روز چهارشنبه در جريان ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران استان خوزستان به 24 نفر از خانواده هاي شهداي اين استان نشان ملي ايثار اهدا كرد.
احمدي نژاد سپس در جمع خانواده هاي شهدا و ايثارگران استان خوزستان حضور پيدا كرد.
وي با بيان اين كه روز غدير بزرگ ترين حادثه تاريخ بشري رخ داده و عيد تمام بشريت و آفرينش است گفت : غدير جاري است و امامت مستمر است .
وي با بيان اين كه شهيدان پيوسته با غدير بوده اند گفت : اگر كسي دل و جانش با عشق امام و راه امام گره نخورده باشد محال است كه بتواند در راه خدا مجاهدت كند. اين توفيق مجاهدت در راه خدا جز با عنايت امام و عشق به امام ممكن نيست .
احمدي نژاد با بيان اين كه مي خواهم از قول شما خانواده هاي شهدا ايثارگران و جانبازان به شهدا مطلبي را بگويم گفت : به آن ها مي گويم اي شهدا آرام باشيد و مطمئن باشيد كه ما يعني فرزندان اين انقلاب تا آخر و با همه وجود در راه آرمان هاي شما و پاسداري از اين آرمان ها ايستاده ايم و محال است تحت هر شرايطي سر سوزني از اهداف شما عقب نشيني كنيم . ملت ايران راه شما راه رهبري راه امام (ره ) و انقلاب را تا آخر و با قدرت ادامه مي دهد.
وي در ادامه با بيان اين كه من مي خواهم از قول شما خانواده هاي شهدا چند مطلب را خطاب به خبيثان عالم نيز بگويم خطاب به آن ها گفت : چشم هاي خود را باز كنيد. اين جا اهواز و خوزستان است . شما سال ها قبل در ذهن خودتان براي ايران و خوزستان نقشه ها كشيده بوديد و فكر مي كرديد كه با بمباران مي توانيد ملت ايران را به زانو درآوريد و اكنون نگاه كنيد كه در اين سالن خانواده هاي شهدا با جانبازان نشسته اند و به شما مي گويم مردم داخل اين سالن مردم خوزستان و مردم ايران امروز به مراتب مستحكم تر مصمم تر و با اراده تر از 30 سال پيش در برابر شما ايستاده اند و اجازه نخواهند داد كه توطئه هاي شما در منطقه و در ايران كارساز شود .
رييس جمهور گفت : من به عنوان خادم كوچك شما از تمام مجاهدت هاي شما رشادت ها و پايداري هاي شما تشكر و قدرداني مي كنم . ستون فقرات ملت ايران در دوران دفاع مقدس مردم خوزستان مجاهدان و رزمندگان خوزستاني بودند و مردم خوزستان در جبهه ها حضوري فعال و بسيار موثر داشتند و اگر نبود مجاهدت هاي مردم اين ديار پيروزي اتفاق نمي افتاد. وي گفت : اميدوارم در آينده نزديك روزي فرا برسد كه فرصت شود از تمام ايثارگران ملت ايران و خوزستان تقدير شود.
ديدار علما و روحانيون
احمدي نژاد چهارشنبه شب نيزدر ديدار علما و طلاب استان خوزستان با تبريك عيد غدير خم و با اشاره به تلاش قدرت هاي زورگو و نظام هاي استكباري براي فشار بر ملت ايران اظهار داشت : امروز دنيا ايران را به عنوان يك قدرت بزرگ پذيرفته و به همين دليل هيچ قدرتي نمي تواند ملت ايران را تهديد كند.
وي تصريح كرد : دشمنان ملت ايران در هر جبهه اي كه وارد شده اند در مقابل ملت ايران شكست خورده اند و به فضل الهي از اين به بعد نيز جز شكست چيز ديگري نصيب آن ها نخواهد شد.
وي پيروزي ملت ايران در برابر تهديدها و فشار قدرت هاي بزرگ را نتيجه تبعيت و توجه جمهوري اسلامي به نظام ولايت و امامت دانست و گفت : ملت ايران تحت فرمان رهبر عزيز انقلاب محكم و يكپارچه در مقابل زورگويان عالم ايستاده اند و اين ايستادگي معادلات آمريكا و زورگويان جهان را به هم زده است .
وي اضافه كرد : از آن جا كه توجه ملت ايران به عنوان كانون نشر انديشه الهي و ولايي رو به افزايش است بنابراين از اين دوران وظايف ما و ماموريت هاي ما به ويژه روحانيون سنگين است تا به خوبي انديشه هاي ناب اسلام را به دنيا معرفي كنيم .
وي در ادامه سخنان خود با بيان اين كه ساختن و آباداني كشور جز با توجه و اجراي عدالت امكان پذير نيست اظهار كرد : محور اسلام بر روي عدالت است .
رييس جمهور با بيان اين كه اجراي عدالت سخت ترين مرحله پياده كردن احكام الهي است بر اصلاح نظام بانكي و مالياتي به منظور برخورداري همه ملت از عدالت تاكيد كرد.
وي هم چنين بار ديگر با تبريك عيد غدير خم اين عيد را بزرگترين عيد بشريت دانست و گفت : بدون ترديد عيد غدير عيد تمام بشريت است .
افتتاح كارخانه شكر فارابي
با حضور رييس جمهور كارخانه شكر فارابي در جاده اهواز آبادان افتتاح شد.
به گزارش ايسنا احمدي نژاد در روز اول دور دوم سفر استاني خود به استان خوزستان كارخانه شكر فارابي را افتتاح كرد.
بنابراين گزارش اين كارخانه ظرفيت توليد 100 هزار تن شكر در سال را دارد و ساخت آن از تير 78 آغاز شده است . مزارع آماده براي كشت نيشكر 11780 هكتار است . در مراسم افتتاح اين كارخانه كه در جاده اهواز آبادان قرار دارد علاوه بر وي وزير جهاد كشاورزي و تعدادي از مقامات محلي خوزستان نيز حضور داشتند.
رييس جمهور در جريان اين بازديد با كارگران اين كارخانه صحبت و در جريان مشكلات آنها قرار گرفت .
آغاز عمليات اجرايي بزرگ ترين طرح انتقال آب
عمليات اجرايي بزرگ ترين طرح انتقال آب كشور با عنوان غدير نيز با حضور رييس جمهور در استان خوزستان آغاز شد.
اجراي اين طرح براي بهره برداري از آب كرخه به منظور تامين آب 3 6 ميليون نفر مردم خوزستان آغاز شده است و در شب عيد غدير مزين به نام غدير شد.
محل اجرايي اين طرح 5 كيلومتري اهواز و در حميديه است . رييس جمهور اين طرح را در جهت خدمتگزاري شايسته به مردم خوزستان ارزيابي كرد و گفت : از ساليان پيش خيلي ها منتظر تحقق اين طرح بودند كه اكنون مقدمات اجرايي اين طرح فراهم شده است .
احمدي نژاد گفت : طول اجراي اين طرح كيلومتر است كه بر اين اساس بزرگ ترين طرح انتقال آب كشور است .
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن