تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816353401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از حمله به دفتر هواپيمايي سعودي در تهران تا سرگرداني حاجيان ايراني در جده


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: از حمله به دفتر هواپيمايي سعودي در تهران تا سرگرداني حاجيان ايراني در جده
اي كاش كسي به آنها مي گفت اگر خيال مبارزه با صهيونيست ها را داريد چرا به سرزمين هاي اشغالي نمي رويد و مانند ترسويان، در خلوت شب، چهار تا كوكتل مولوتف به يك دفتر بي دفاع پرتاب مي كنيد و پا به فرار مي گذاريد و بعد هم خوش باورانه خود را "برادران مجاهد مسلمان" مي ناميد؟!
عصرايران- روز گذشته، هزاران حاجي ايراني، در فرودگاه جده، سرگردان ماندند و پروازهاي آنان، ساعت ها به تاخير افتاد و حتي در مواردي از 13 ساعت هم گذشت.

زايران ايراني كه بسياري از آنها را سالخوردگان تشكيل مي دادند، در حالي در سالن هاي فرودگاه جده، معطل و سرگردان بودند كه حتي صندلي هم به اندازه كافي در آنجا وجود نداشت تا لااقل بتوانند بر روي آن بنشينند.

اين در حالي است كه حاجيان كشورهاي ديگر- آن طور كه راديو ايران به نقل از يكي از مسوولان كاروان هاي حجاج نقل مي كرد- با احترام و طبق برنامه، سوار هواپيماهايشان مي شدند و به كشورهايشان باز مي گشتند.

صبح امروز نيز، راديو پيام تهران در گفت و گو با يكي از مسوولان سازمان هواپيمايي كشوري، علت اين وضعيت نابهنجار را از وي پرسيد و پاسخ اين بود: بي برنامگي از مسوولان سعودي بود. درست در ساعاتي كه حاجيان ايراني منتظر بازگشت به ميهن بودند، 5 فروند هواپيماي ايراني در باند فرودگاه جده در انتظار هماهنگي جهت سواركردن مسافر و اجازه پرواز بودند... .(نقل به مضمون)

***
دقيقا همزمان با آغاز عمليات هوايي بازگشت 103 حاجي ايران به كشور كه توسط هواپيمايي جمهوري اسلامي و هواپيمايي سعودي صورت مي گيرد، گروهي ناشناس، در يك اقدام شبانه، با كوكتل مولوتف به دفتر هواپيمايي سعودي در تهران حمله كردند و سپس با تهيه فيلم از اين اقدام به اصطلاح انقلابي، بيانيه دادند كه در اعتراض به "سازش اخير رژيم نامشروع آل سعود با اشغالگران قدس شريف در رابطه با طرح صلح عربي"، "برادران مجاهد مسلمان"، به اين دفتر حمله كردند و در نهايت دفتر هواپيماي سعودي "در آتش قهر الهي سوخت" ! (عبارات داخل گيومه از بيانيه اين گروه است).

البته اين "برادران مجاهد مسلمان" در بيانيه شان توضيح ندادند كه كجاي حمله شبانه به يك دفتر غيرنظامي، آن هم در مركز تهران "مجاهدت" است و البته اين را هم نگفتند كه از كي تاكنون، اقدامات خودسرانه برخي گروه هاي غيرقانوني، "الهي" است تا كوكتل مولوتف هاي آنان نيز "آتش قهر الهي" باشد؟!

ولي به هر حال، آنان اين حماقت را مرتكب شدند و به دفتري كه مطابق قوانين جمهوري اسلامي ايران در پايتخت ايران مشغول فعاليت قانوني بوده است حمله كردند تا مثلا به خيال خام خود از مردم فلسطين حمايت كرده باشند(!) و

***
سعودي ها براي انتقام از برخي گروه هاي خودسر ما ، به دفاتر ايراني واقع در عربستان حمله نمي كنند و به آنها كوكتل مولوتف نمي زنند، آنها كافي است درست در زماني كه هزاران ايراني در فرودگاه جده منتظر عزيمت به ايرانند و دهها و صدها هزار نفر ديگر در فرودگاه هاي ايران انتظار مي كشند و برنامه هاي استقبال و وليمه حج و ... را تدارك ديده اند، فقط چند ساعتي - به قول آن مسوول ايراني- "ناهماهنگ" شوند و بدين ترتيب، بي سروصدا، انتقام حماقت چند جوان ساده انديش- و شايد هم دشمن دانا- را از ايراني ها بگيرند و در دلشان به ما بخندند.

***

اين كه تا چه زماني ملت ايران تاوان اقدامات خودسرانه بعضي گروه ها -كه امر برايشان مشتبه شده است- را پرداخت خواهند كرد، سوالي است كه هنوز پاسخي براي آن وجود ندارد...!
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن