تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813236006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني
معاون برنامه ريزي وزير بازرگاني:
جهش قيمت ها در پرداخت نقدي يارانه ها
اجتناب ناپذير است

معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزير بازرگاني با اشاره به طرح ساماندهي و پرداخت يارانه ها به صورت نقدي، تاكيد كرد: در پرداخت نقدي يارانه ها تورم نخواهيم داشت اما جهش قيمت ها در پرداخت نقدي يارانه ها اجتناب ناپذير است.
مسعود موحدي در پاسخ به مهر پيرامون آثار تورمي پرداخت يارانه ها به صورت نقدي، ضمن تاكيد بر اينكه در پرداخت يارانه ها تورم رخ نخواهد داد، عنوان كرد: آنچه كه در پرداخت نقدي يارانه ها اجتناب ناپذير است جهش قيمت ها خواهد بود.وي با بيان اينكه تورم به معني "افزايش مستمر قيمت هاست"، تصريح كرد: اين امر در پرداخت يارانه ها رخ نخواهد داد و تنها يك جهش و اصلاح قيمت خواهيم داشت كه به طور قطع اگر در عمل مديريت شود محورهاي تورم زا از بين خواهد رفت. معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزير بازرگاني با تاكيد بر اينكه اگر مشكل ساختار تورم در ايران اصلاح نشود به نتيجه نخواهيم رسيد، يادآور شد: در مرحله اول ساماندهي يارانه ها، يارانه هاي بخش انرژي در اولويت هستند.موحدي در پاسخ به اينكه علت اجراي طرح تحول اقتصادي در آستانه انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: اين امر دغدغه اي است كه در دولت هم وجود داشته و خيلي از عقلا اين بحث را مطرح كرده اند كه بايد اين طرح به تعويق بيافتد.

وزير نفت:
نفت 45 دلار براي بودجه سال 88 مناسب است

وزير نفت گفت: قيمت 45 دلاري نفت در بودجه سال آينده مناسب بوده و پيش بيني مي شود در سال آينده ميلادي دسترسي به اين رقم دور از دسترس نباشد.
به گزارش برنا، "غلامحسين نوذري" با بيان اينكه پيشنهاد ايران در اجلاس سران اوپك در كشور الجزاير كاهش 1/5 تا 2 ميليون بشكه اي سقف توليد است، گفت: هدف از اين كاهش ايجاد تعادل بين عرضه و تقاضاي نفت است و در صورتي كه اين امر محقق شود در سه ماهه اول و دوم سال 2009 ميلادي با عرضه مازاد مواجه مي شويم.وي ادامه داد: ادامه روند فعلي و عدم كاهش سقف توليد موجب افزايش ذخيره سازي ها و افت بيشتر قيمت هاي نفت در تابستان سال آينده خواهد شد.
نوذري با تاكيد بر اينكه زمينه هاي كاهش توليد اوپك در اجلاس مشورتي قاهره فراهم شده است، افزود: به نظر مي رسد يك كاهش جدي در اجلاس اخير دور از دسترس نباشد و در اين نشست برخي از كشورهاي غير اوپك به عنوان ناظر حضور دارند.وزير نفت در رابطه با تعيين سهميه هاي جديد بنزين در سه ماهه پاياني سال اظهار كرد: تعيين ميزان دقيق سهميه ها در كارگروه ستاد مديريت حمل و نقل سوخت در حال مطالعه بوده و تاكنون در اين رابطه تصميمي اتخاذ نشده است.

صدور آني كارت نقدي در شعبه تختي
بانك پارسيان آغاز شد

با عملياتي شدن صدور آني كارت نقدي در شعبه، خدمت جديدي از بانك پارسيان براي رفاه حال مشتريان ارائه شد.به گزارش روابط عمومي بانك پارسيان، عبدالحميد منصوري، معاون فناوري اطلاعات بانك پارسيان ضمن بيان مطلب فوق افزود: در حال حاضر اين خدمت در شعبه تختي به مشتريان ارائه مي شود و پس از آموزش كاربران، تامين تجهيزات لازم و همچنين بررسي بازخوردهاي اين طرح تا انتهاي سال كليه شعب را به اين سيستم مجهز خواهيم كرد.
وي در خصوص مزاياي اين طرح گفت: با آمدن اين سيستم جديد در شعب بانك، مشتري لازم است فقط يك بار براي صدور كارت نقدي مراجعه كند و ديگر حضور دوباره او در شعبه براي دريافت كارت منتفي مي شود، به همين جهت مي توان گفت كه اين امر به كاهش حضور فيزيكي مشتريان در شعب منجر خواهد شد. همچنين در بعد امنيتي نيز صدور كارت در شعبه با محدود كردن نقاط نفوذ سايرين به رمز مشتريان چه در هنگام چاپ رمز و چه در هنگام انتقال كارت ها و رمزها به شعبه محدود خواهد شد و بر ضريب امنيت كارت ها افزوده مي شود.

كاهش قيمت برنج خارجي

رييس اتحاديه بنكداران مواد غذايي تهران از كاهش 10 درصدي قيمت برنج پرمصرف هندي در هفته گذشته خبر داد و تاكيد كرد اين روند كاهشي ادامه خواهد يافت.
قاسمعلي حسني در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: قيمت عمده فروشي برنج 1131 هندي كه در داخل كشور بسيار پرمصرف است در هفته گذشته تا 1800 تومان كاهش يافت اين در حالي است كه قيمت اين برنج تا چند ماه پيش به دو هزار و 500 تومان هم رسيده بود.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن