تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815750878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /ساخت مستند آمريكايي از انتخابات ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /ساخت مستند آمريكايي از انتخابات ايران
ساخت مستند آمريكايي از انتخابات ايران، درخواست هنرمندان تئاتر براي حل مشكل تئاتر شهر و پخش مجموعه "شيخ بهايي" از امشب عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات يكشنبه 24 آذرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش مجموعه "شيخ بهايي" از امشب، دوبله فيلم‌هاي قديمي و جديد براي تلويزيون، همگرايي ملي در سي‌امين سال انقلاب و اخبار كوتاه. مطلبي درباره مجموعه "آن سوي دريا، اين سوي خاك" و يادداشتي به بهانه پخش مجدد مجموعه "بوعلي سينا" در صفحه سينما و سرمايه‌گذاري فرهنگي ايران در افغانستان، گزارش روز پنجم جشنواره موسيقي فجر و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر آمده است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "كرگدن". مطلبي درباره چرايي تكرار نشدن بازيگران سينماي هاليوود و درباره پروژه "سپيده‌دم" در صفحه سينما، گفتگو با مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهر تهران، يادداشت‌هايي درباره مجموعه تئاتر شهر، تاريخچه اين مجموعه و نقل قول‌هاي هنرمندان تئاتر در صفحه شهرآرا و برگزاري ويژه برنامه جشنواره موسيقي فجر، جشنواره فيلم شهر در برترين‌هاي پژوهش، سفر مدير تبليغاتي اليور استون به ايران و اخباري كوتاه از محمدعلي نجفي، سيروس الوند، مسعود كيميايي، گوهر خيرانديش، امين حيايي و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"خورشيد" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به انتخاب انيميشن "وال - اي" به عنوان فيلم سال سينماي آمريكا، حاشيه‌هاي كنسرت رضا صادقي، گفتگو با كارگردانان انيميشن "كونگ فو پاندا"، گفتگو با خجسته معاون صداي سازمان صدا و سيما، آشنايي با اتحاديه ABU، پيش‌بيني موسوي گرمارودي و اخبار كوتاه. چند يادداشت و انتخاب كيانوش عياري به عنوان چهره روز در صفحه پاياني منعكس شده است.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با عباس جهانگيريان نمايشنامه‌نويس و نويسنده، كارنامه سه ساله محمدرضا لطفي، نمايش فيلم "مريم مقدس" در ژنو، واكنش شورجه به انتقادهاي ده‌نمكي، بازيگران جديد در انيميشن "تهران 1500"، ساخت فيلم انتخابات ايران در آمريكا و اخبار كوتاه. حرف‌هاي معاون وزير ارشاد، ايماني خوشخو در چهارمين شب جشنواره موسيقي فجر، پخش مجموعه "شيخ بهايي" از امشب، گپي با ناصر ممدوح مجري مسابقه "101"، گزارش نشست نقد و بررسي فيلم "بيدار شو آرزو" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حضور مسئولان فرهنگي در چهارمين روز جشنواره موسيقي فجر، روايت زندگي شهيد برونسي در فيلم "به كبودي ياس"، برگزاري نمايشگاه فروش بزرگ آثار هنري در تالار وحدت، پخش مجموعه "شيخ بهايي" از امشب، تمركز سينماي آمريكا بر انتخابات رياست جمهوري ايران، درخواست ايرج راد براي تبديل شدن سازه جديد تئاتر شهر به "تكيه ملت" و اخبار كوتاه.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مرور رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، پيشنهاد نمايش "هفت خاج رستم"، درخواست هنرمندان تئاتر براي حل مشكل تئاتر شهر، آلمان‌ها در موزه هنرهاي معاصر، گپي با عزيزالله حميدنژاد، اعتراض تئاتري‌ها به شهرداري، مجموعه سينمايي هشتگرد و جايزه پروين اعتصامي، انتخاب فيلم‌هاي ويدئويي جشنواره فجر و حضور بزرگان در جشنواره موسيقي فجر.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به ساخت مستندي از انتخابات ايران از سوي مدير برنامه‌هاي اليور استون، گزارشي از همايش افق رسانه‌ها، حضور چهره‌هاي آشنا در انيميشن "تهران 1500"، حرف‌هاي معاون وزير ارشاد، حرف‌هاي سردار احمدي‌مقدم در جشنواره فيلم پليس، اهداي جايزه كاپري هاليوود به تارانتينو، روايت گاردين از واكنش ايراني‌ها به فيلم "كشتي‌گير"، يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه ويژه جشنواره موسيقي فجر مي‌پردازد به گفتگو با عليرضا مشايخي آهنگساز و مؤلف موسيقي. مطلبي درباره برگزار نشدن دهمين دوسالانه گرافيك در موعد مقرر، يك جايزه سينمايي براي هيث لجر، اجراي گلچين جشنواره موسيقي براي وزير ارشاد، اهداي جايزه به تارانتينو، مستند ميشله نيكلسن درباره انتخابات ايران و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"كارگزاران" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با محمد رحمانيان و اعضاي گروه نمايش "مانيفست چو" و گپي با مهتاب نصيرپور، ترانه عليدوستي، سيما تيرانداز، افشين هاشمي و هومن برق‌نورد بازيگران نمايش. گزارشي از وضعيت سينماي ايران از نگاه 40 منتقد و سينماگر و حاشيه‌اي بر مستند "پشت فرمان زندگي" در صفحه سينما، مطلبي درباره كتاب زندگي هنري محمدعلي كشاورز، مروري بر كتاب "جهان نو، سينماي نو" و به مناسبت چاپ ششم "نمايش در ايران" در صفحه كتاب هنر و فيلمسازي مدير تبليغاتي استون درباره انتخابات ايران، هيو جكمن مجري مراسم اسكار 2009، خسارت 300 ميليون توماني در آتش سوزي سينما جمهوري، اعلام 10 فيلم برتر جشنواره برلين 2009 و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن