تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكذيب جلسه موتلفه با جامعه روحانيت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تكذيب جلسه موتلفه با جامعه روحانيت
دبير كل حزب موتلفه اسلامي، ادعاي امروز عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران مبني بر دفاع آقايان عسگراولادي، باهنر، حبيبي از دولت وحدت ملي و ناكارآمدي احمدي نژاد را خلاف واقع و كذب محض دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد نبي حبيبي افزود: آقاي مرعشي آورده‌اند: «آقايان عسگراولادي، باهنر، حبيبي به جامعه روحانيت رفتند و با ارائه گزارش واقع‌بينانه از اوضاع كشور به اين نكته پافشاري كردند كه نه كشور با اين رئيس جمهور و سياستهاي آن قابل اداره كردن است و نه احمدي‌نژاد قابل اصلاح.» نكاتي كه آقاي مرعشي اشاره كرده‌اند واقعيت ندارد و كذب محض است و نبايد آقاي مرعشي براي جا انداختن تئوري وحدت ملي مطلوب اصلاح‌طلبان، به چنين گزارش خلافي تكيه كند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: داوري حزب مؤتلفه اسلامي در خصوص اوضاع كشور و سياستهاي دولت نهم غير از آن چيزي است كه به آقاي مرعشي گزارش كرده‌اند.
بنا بر اين گزارش، حزب مؤتلفه اسلامي در هيچ محفل رسمي يا غير رسمي عبور از احمدي‌نژاد را مطرح نكرده است.

حبيبي همچنين يادآور شد: سياست حزب مؤتلفه اسلامي همگرايي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري دهم است، پيشنهاد مشخص ما براي آغاز گفت‌وگوها لا به شرط بودن است. لذا همانطور كه آقاي عسگراولادي فرموده‌اند؛ اصولگرايان براي گفت‌وگو و همگرايي هيچ شرطي را براي تعامل خود قرار نداده‌اند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي اضافه كرد: اصولگرايان آماده يك رقابت سالم، اخلاقي و جدي با دوم خرداديها هستند پروژه دولت وحدت ملي آنطور كه در ذهن آقاي مرعشي و برخي دوم خرداديها هست به اصل رقابت آسيب وارد مي‌كند و بازي كردن با رأي مردم است.

حسين مرعشي امروز در مقاله اي با عنوان «ظهور و افول طرح دولت وحدت ملي» نوشته بود: عسگراولادي، باهنر و حبيبي گفتند احمدي‌نژاد قابل اصلاح نيست.

سخنگوي حزب كارگزاران همچنين ادعا كرده بود: متعاقب طرح ايده دولت وحدت ملي از سوي ناطق نوري و استقبال سرد جناح اصلاح طلب، آقايان عسگراولادي، باهنر و حبيبي به جامعه روحانيت رفتند و با ارائه گزارش واقع‌بينانه از اوضاع كشور بر اين نكته پافشاري كردند "كه نه كشور با اين رئيس‌جمهور و سياست‌هاي آن قابل اداره كردن است و نه احمدي‌نژاد قابل اصلاح".

حسين مرعشي در نوشته اي كه امروز در ارگان اين حزب منتشر شد، در ادامه افزود: به دنبال اين جلسه بود كه جامعه روحانيت مبارز به عنوان يكي از اصيل‌ترين كانون‌هاي اصولگرايي بر اين وحدت ملي پافشاري و گروهي را مامور پيگيري آن كرد. حمايت صريح و روشن آقاي لاريجاني، رئيس مجلس اصولگرا هم نشانه ديگري از نگراني اصولگرايان از آينده كشور بود.

سخنگوي حزب كارگزاران اضافه كرد: طرح دولت وحدت ملي در واقع راهي آبرومندانه براي نجات اصولگرايي و اصولگرايان از وضع موجود تلقي مي‌شد. طراحان اين ايده براي گريز از افتادن در يك انتخابات دوجانبه كه در يك طرف آقاي احمدي‌نژاد و در سوي ديگر يك اصلاح‌طلب نظير سيدمحمد خاتمي باشد به ارائه اين ايده اقدام كردند. هرچند چنين ايده‌اي كمك بزرگي به برون‌رفت كشور از بحران‌هاي موجود مي‌كرد ولي بيش از كشور اصولگرايان فرصت مي‌يافتند تا در پناه چنين طرحي، خود را از موضع پذيرش مسووليت‌هاي دولت نهم برهانند.
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن