تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820562215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر اميري در جمع مديران گروه هاي آموزشي واحد نجف آباد خبر داد: استقبال فراوان داوطلبان كنكور از رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر اميري در جمع مديران گروه هاي آموزشي واحد نجف آباد خبر داد: استقبال فراوان داوطلبان كنكور از رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد


نجف آباد-خبرگزاري ايسكانيوز:نشست رياست و معاونان دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد با مديران گروه هاي آموزشي اين دانشگاه در سالن كنفرانس كتابخانه مركزي اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"، دكتر سيد محمد اميري در جمع معاونان و مديران گروه هاي آموزشي با بيان اينكه در رشته هاي ستاره دار اين دانشگاه بالغ بر 1500 تا 3000 نفر ثبت نام مي كنند، اظهار داشت: از بهترين افتخارات دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد اين گونه استقبال كردن افراد از اين واحد آموزشي است.
وي با اشاره به ايجاد بعضي از ناهماهنگي ها با توجه به ازدياد افراد ثبت نام كرده به دليل محدوديت پذيرش در ابتداي سال تحصيلي ، بيان داشت: به منظور رفع چنين مشكلاتي بايد به دنبال راهكارهاي جديد بود.
اميري افزود: به عنوان مثال در رشته علوم انساني جايگزين كردن رشته هاي جديد، ايجاد رشته هايي در مقاطع بالاتر و يا دنبال كردن رشته هاي ميان رشته اي از راهكارهاي رفع مشكلات در اين رشته تحصيلي است و مي بايست قبل از اين كه اين مسائل مشكل ايجاد كنند، برطرف شوند.
وي تصريح كرد: هم اكنون مي توانم به جرأت اعلام كنم، كمتر دانشگاهي داريم كه مانند دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد هيچ كار خلاف قانوني در بحث ارائه دروس، زمينه آموزشي، رعايت اصول و قوانين ثبت نام در بحث آموزش آن اتفاق نيفتاده باشد.
دكتر اميري داشتن يك دانشگاه ايده آل را ملزم به اولويت دادن به برنامه هاي تنظيم شده چهار ساله كه بر اساس سياست هاي روز از طريق سازمان مركزي شوراي انقلاب فرهنگي و ساير سازمان هاي ذيربط به دانشگاه مي رسد، عنوان كرد و افزود: در راستاي تحقق اين اهداف به طور حتم دانشگاه نيز از افرادي دعوت به همكاري مي كند كه حركت بر اساس برنامه اساس كارآنان مي باشد و هدف و ملاك آنان ارتقاء سطح علمي و جايگاه آموزشي دانشگاه است.
رياست دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد گفت: براساس آمار اعلام شده در بعضي از بخش ها در زمينه آموزش پيشروي در برنامه تعيين شده نيز داشته ايم.
وي تصريح كرد: به عنوان مثال علاوه بر اين كه رشته هاي پيش بيني شده در چهار سال گذشته، در سال جاري تحقق يافته، رشته هاي پيش بيني نشده ديگري نيز تصويب شده و از مهر ماه گذشته تا مهر ماه سال جاري حدود 20 رشته به رشته هاي دانشگاه كه اكثرا رشته هاي فني و مهندسي هستند اضافه شده است .به گزارش ايسكانيوز، در پايان اين نشست دكتر اميري از مسؤلان دانشكده ها كه با توجه به افزايش ظرفيت دانشجويان برنامه ريزي خوبي براي كلاسها و تامين اساتيد داشته اند، تشكر و قدرداني كرد و گفت: اميد است كه همكاري بيش از پيش شما عزيزان باعث بهبود و ارتقاء هرچه بيشتر سطح آموزشي اين واحد دانشگاهي شود./120
 چهارشنبه 20 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن