تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799214561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: تازه ها
بازرسي يا غارت !
سربازان آمريكايي هنگام بازرسي خودروها در بغداد اقدام به سرقت اموال مردم عراق و حتي ديپلمات ها مي كنند. به گزارش منابع آگاه سربازان آمريكايي در پست هاي بازرسي پس از پياده كردن سرنشينان خودروها به بهانه بازرسي اموال موجود در خودروها را مي دزدند. در تازه ترين نمونه از اين اقدام قبيح سربازان آمريكايي هنگامي كه يكي از خودروهاي متعلق به استانداري بغداد كه حامل مهمان هايي از يك كشور اسلامي بوده به صورت غير قانوني توقيف مي شود مقاديري وجه نقد و چند تلفن همراه از خودروهاي مذكور به سرقت مي برند.
دو پيشنهاد كاري رئيس جمهور براي كردان
علي كردان بزودي از بين دو گزينه مديريتي كه از سوي رئيس جمهور به وي پيشنهاد شده يكي را انتخاب خواهد كرد. به گزارش ايلنا به دنبال استيضاح علي كردان از وزارت كشور كه كمتر از يك ماه پيش از سوي مجلس شوراي اسلامي صورت گرفت محمود احمدي نژاد رئيس جمهور به علي كردان پيشنهاد داده تا از بين رياست سازمان تامين اجتماعي و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور يكي را انتخاب كند. در حال حاضر حسينعلي ضيايي رئيس سازمان تامين اجتماعي است . وي كه پيش از اين رئيس سازمان بازنشستگي كشوري بوده پس از انتصاب به دليل اختلاف نظر با وزارت رفاه و تامين اجتماعي درباره بزرگترين شركت تحت مجموعه سازمان تامين اجتماعي ـ شستا ـ با تاسيس شركت سرمايه گذاري آتيه تامين اجتماعي مانع از بهره برداري وزارت رفاه و تامين اجتماعي از بخشي از منابع مالي سازمان شد. سازمان تامين اجتماعي ثروتمندترين نهاد عمومي كشور است . روز گذشته خبرگزاري ايلنا به نقل از يك مقام آگاه در دولت خبر از بركناري امير منصور برقعي معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و انتصاب علي كردان به جاي وي را داد. اگرچه اين خبر تنها از سوي روابط عمومي معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري آنهم در راستاي رسالت سازماني تكذيب شده است اما بر اساس آخرين گزارش هاي رسيده هر گونه تغيير در اين دو سازمان منوط به تصميم شخصي علي كردان خواهد بود.
عذر بدتر از گناه طنطاوي
شيخ الازهر كه هنوز هم از انتقادات براي دست دادن گرمش با شيمون پرز رهايي نيافته است بارديگر به دفاع از خود پرداخت . به گزارش القدس العربي ; طنطاوي پيش از اين گفته بود كه شيمون پرز را نشناخته و به طور اتفاقي با او دست داده است . البته كساني كه صحنه را از نزديك ديده بودند مي گويند اين طنطاوي بوده كه ايتدا با شيمون پرز دست داده و به گرمي با او صحبت كرده است اما روزنامه « مصري اليوم » گزارش داد به نواري از مصاحبه تلوزيوني طنطاوي دست يافته است كه تلويزيون مصر بيش از 3 دقيقه آن را به دليل سخنان تند طنطاوي سانسور كرده است . در اين مصاحيه رئيس الازهر با تندي منتفدان خود را حقير مي خواند و مي گويد : اينها كوچكتر از آنند كه من پاسخشان را بدهم ! وي در سخناني عحيب درباره محاصره ساكنان غزه نيز مي گويد : من اطلاعي از محاصره غزه ندارم ! هنگاميكه مجري سعي داشت از شرايط مصافحه او با پرز پس و جو كند طنطاوي چندين بار طفره رفت و پاسخ داد : من آمادگي صحبت درباره اين موضوع را ندارم . اما در نهايت با اصرار مجري طنطاوي مي گويد : من به چندين نفر سلام كردم اگرجه چهره برخي به نظرم آشنا بود. اصلا فرض كنيم من او را مي شناختم آيا اگر كه سلام نمي كردم فلسطين آرام مي شد او دو ماه پبش اينجا بود و با رئيس جمهور گفت و گو داشت آنوقت شما چنين سوال سخيفي از من مي پرسيد يعني هيچ كس نبايد به كس ديگري سلام كند
حمايت عربستان از گروهك تروريستي ريگي
يك پايگاه خبري از حمايت دستگاه امنيتي عربستان سعودي و سازمان جاسوسي آمريكا از گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي موسوم به جندالله با هدف ايجاد ناامني و بي ثباتي در ايران پرده برداشت . پايگاه خبري « نهرين نت » به نقل از منابع آگاه در پيشاور نوشت : دستگاه هاي اطلاعاتي عربستان عمليات هاي محرمانه خود را به طور چشمگيري افزايش داده و ظرف سه ماه اخير بر دامنه شبكه ارتباطي خود در پاكستان به ويژه در پيشاور افزوده است . به گفته اين منابع عناصر دستگاه هاي اطلاعاتي عربستان از اوايل ماه گذشته تماس هايي با نمايندگان طالبان با هدف بحث و بررسي گام هاي اوليه براي فراهم كردن زمينه هاي لازم براي انجام مذاكرات بين آنها با دولت افغانستان برقرار كرده اند. اين منابع افزودند : پرونده گفت وگوي عربستان درباره افغانستان و نيز طالبان در حال حاضر زير نظر شاهزاده بندر بن سلطان بن عبدالعزيز رئيس شوراي امنيت ملي حكومت سعودي انجام مي شود. اين منابع تاكيد كردند كه اطلاعات به دست آمده در شهر پيشاور حاكي است كه دستگاه هاي اطلاعاتي سعودي به طور مستقيم در حمايت كامل از گروهك جندالله در عمليات تروريستي در استان سيستان و بلوچستان ايران و نيز اجراي عمليات تروريستي در برخي از كشورهاي حوزه خليج فارس دست دارند . اين گروهك ظرف دو سال گذشته و در پي مصوبه كنگره آمريكا مبني بر افزايش بودجه 400 ميليون دلاري براي عمليات سري آمريكا به منظور مقابله با ايران حمايت هاي فزاينده اي از جانب آمريكا به دست آورده است . محافل مخالف سعودي نيز تاكيد مي كنند كه گروهك جندالله ارتباط مستقيم با دستگاه هاي اطلاعاتي عربستان سعودي دارد و از حمايت مالي رياض برخوردار است به گونه اي كه اين حمايت تا جايي رسيده است كه به رسانه هاي وابسته به آل سعود دستور داده كه عمليات تروريستي اين گروهك را پوشش خبري دهند كه در همين راستا شبكه تلويزيوني « العربيه » كه در دبي مستقر است به تازگي فيلم يكي از عمليات هاي تروريستي اين گروهك تروريستي را بخش كرد.
كروبي : دركشور ما خالي بندي زياد است
دبيركل حزب اعتماد ملي در پاسخ به اين سئوال كه آيا باز هم وعده 50 هزار توماني و يا بيشتر را مي دهيد گفت : همواره مراقب هستم حرفي بزنم كه عملي باشد زيرا در كشور ما خالي بندي زياد است . مهدي كروبي در ادامه نشستي كه در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شده بود با بيان اينكه اين توان و ظرفيت را در خود مي بينيم كه وارد صحنه شويم اظهار داشت : هر فردي كه خود را صالح مي داند بايد خود را در معرض افكارعمومي قراردهد اگركسي خود را صالح بداند اما در معرض افكار عمومي قرار نگيرد اشتباه است شرايط سخت و دشوار است و مي دانيم كه وارد طوفان مي شويم اما بايد حضور يافت . وي در پاسخ به اين سئوال كه چه برنامه اي براي كشور داريد توضيح داد : اكنون درحال تنظيم برنامه هستيم و جلسات به صورت فعال برگزار مي شود كارها را به جد انجام مي دهيم و سفرهاي شهرستاني را آغاز مي كنيم .
تكرار توهين به قبرهاي مسلمانان در فرانسه
بي توجهي مقامات فرانسوي نسبت به توهين به قبرستان مسلمانان باعث شد براي سومين بار و اين بار در آستانه عيد قربان اين رويداد تكرار شود. مسلماناني كه صبح دوشنبه به مناسبت عيد قربان از قبور خويشاوندان خود در بخش مربوط به مسلمانان در يكي از قبرستانهاي شهر « ارس » ديدار مي كردند بار ديگر با صحنه هايي از توهين و تخريب قبور هم كيشان خود رو به رو شدند و مسوولان دولتي را از اين رويداد مطلع ساختند. ژاندارمري فرانسه اين خبر را تاييد و اعلام كرده است كه به صدها قبر بي احترامي شده است . روز دوشنبه روي قبور 576 مسلماني كه در اين قبرستان دفن شده اند شعارهاي توهين آميز و ضد اسلامي نوشته شده بود . اين مسلمانان از كساني بوده اند كه در زمان خود ناگزير به مشاركت در جنگ به نفع فرانسه شده بودند. از مقامهاي فرانسوي اظهار نظري در اين مورد منتشر نشده و چگونگي و نتيجه پيگيري هاي رويدادهاي مشابه قبلي توسط آنان نيز همچنان مبهم است . در فرانسه كوچكترين اقدام و حتي انديشه اي كه گمان رود ضد صهيونيستي است با پيامدهاي حقوقي و جزايي سختگيرانه مواجه مي شود. با اين حال مقامها و قوانين اين كشور با بي تفاوتي از كنار اقدامات نژاد پرستانه و توهين آميز برضد مسلمانان كه با نزديك به ده ميليون جمعيت بزرگترين اقليت ديني اين كشور هستند عبور مي كنند.
ساده انگاري بحران اقتصاد جهاني يك تهديد استراتژيك است
استاد اقتصاد دانشگاه تهران با اعلام اينكه « تاكنون نشانه اي از اعمال مديريت براي كاستن آثار سو بحران اقتصادي جهان در ايران نديده ايم » تاكيد كرد : ساده انگاري بحران اقتصاد جهاني يك تهديد استراتژيك است . محمد خوش چهره گفت : اگر در پشت اين چالشها و تهديدها مديريتي عقلايي و فهيم حاكم باشد جدا از عوارض كوتاه مدت و ميان مدت مي توان از بروز خسارات جبران ناپذير در بلند مدت جلوگيري كرد. وي به ساده انگاشتن تهديد مربوط به بحران اقتصادي جهان هشدار داد و خاطر نشان كرد : ساده انگاشتن اين تهديد براي مديريت استراتژيك كشور يك آفت است . نماينده سابق مجلس و استاد دانشگاه تهران پيش بيني كرد كه بزرگترين قرباني بحران اقتصادي جهان در ايران صنعت نفت خواهد بود. وي ادامه داد : البته ميزان تاثيرپذيري صنعت نفت ايران از اين بحران جهاني به چگونگي اتخاذ تدابير و مديريت بحران وابسته است . خوش چهره در ارزيابي از نحوه مديريت اعمال شده براي كاهش اثرات اين بحران بر صنعت نفت ايران اظهار داشت : امروزه شاهديم كه با كاهش مديريت شده قيمت نفت اقتصاد ملي با چالش هايي مواجه شده است . وي با اشاره به فرمايش بنيانگذار انقلاب اسلامي كه مردم ايران را فرزندان « رمضان » دانسته بودند هشدار داد : مفهوم فرزند رمضان بودن اين است كه اگر كارآمدي و عقلانيت در مديريت كلان وجود داشته باشد همواره مردم در شرايط بحراني به كمك دولت خواهند آمد.
فيلمي ديگر عليه ايران
آمريكا به نمايش در آمد فردي كه لباس پرچم ايران را به تن VOA در صحنه هايي از فيلمي با عنوان « كشتي گير » كه در شبكه تلويزيون كرده پس از به زمين خوردن و شكست از حريف به بيرون پرتاب مي شود و پرچم ايران نيز توسط فرد برنده شكسته مي شود. اين فيلم كه در جشنواره فيلم ونيز برنده جايزه شده است قرار است از جمعه در سينماهاي آمريكا به نمايش درآيد. پخش صحنه شكستن پرچم ايران چند بار از شبكه تلويزيوني مذكور به نمايش درآمد.
سواستفاده از احساسات مذهبي مردم
عيد قربان و افزايش تقاضاي مردم براي دام زنده باعث سواستفاده برخي از چوبداران شد. سواستفاده گران با استفاده از احساسات مذهبي مردم و به كار بردن انواع حربه ها در صدد كسب حداكثر سود ممكن از اين روز هستند. دادن آب نمك به دام كه باعث افزايش تشنگي و نوشيدن آب زياد و به تبع آن افزايش وزن كاذب گوسفند مي شود از جمله حربه هاي برخي چوبداران بود كه از اقبال مردم براي خريد گوسفند و قرباني كردن سواستفاده كردند. از سوي ديگر برخي از چوبداران بي انصاف با بستن مجاري ادراري دام دفع ادرار را براي حيوان ناممكن كردند تا وزن آن به صورت كاذب بالا برود. استفاده از ترازوهاي ناميزان كه وزن گوسفند را بسيار بالاتر از وزن واقعي آن نشان مي دهد از ديگر حربه هاي سو استفاده گران بود. ديروز قيمت هر كيلو دام زنده در بازار از چهار هزار تومان هم فراتر رفت و در برخي از مناطق شمالي تهران به حدود پنج هزار تومان هم رسيده و اين در حالي است كه قيمت دام زنده در روزهاي عادي حدود سه هزار تومان بود.
نويسنده سخنراني هاي اوباما دسته گل به آب داد
انتشار عكسي زننده از نويسنده سخنراني هاي رئيس جمهور آتي آمريكا كه منصب مهمي در هئيت رسانه اي دولت آينده آمريكا بر عهده دارد به يك رسوايي براي دولت جديد باراك اوباما بدل شده است . « فاوريو » كه نويسنده سخنراني هاي باراك اوباما در دوره تبليغات انتخاباتي رياست جمهوري آمريكا بود در اين عكس كه در رسانه هاي اين كشور انتشار يافته است وي با در دست گرفتن تمثال بزرگ و تمام قد « هيلاري كلينتون » وزير انتخابي اوباما براي وزارت امور خارجه به او بي احترامي مي كند . فاوريو 27 ساله كه به احتمال بسيار در بخش رسانه اي دولت جديد آمريكا منصبي خوب خواهد گرفت به سرعت و پس از دو ساعت از قرار گرفتن آن بر روي شبكه اينترنت تلاش كرد آن را پاك كند. بنا بر اين گزارش به نظر مي رسد اين عكس كه توسط عكاسان يك روزنامه آمريكايي گرفته شده در مراسمي در زمان تبليغات انتخاباتي گرفته شده و افراد حاضر در عكس آن را براي اهدافي تخريبي در اندازه قدي چاپ كرده اند. نويسنده سخنراني هاي اوباما درباره اين موضوع سكوت در پيش گرفته ولي منابع نزديك به اوباما اعلام كرده اند كه وي از هيلاري كلينتون كه وزير امور خارجه آينده آمريكاست عذر خواسته است .
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن