تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812960884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عزت‌الله انتظامي با حضور مشاوران رئيس جمهوري تقدير شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: عزت‌الله انتظامي با حضور مشاوران رئيس جمهوري تقدير شد
مراسم تقدير از برگزيدگان جشنواره فيلم پليس شامگاه ديروز يكشنبه 17 آذرماه در تالار وحدت برگزار شد و در ابتداي آن مهدي كلهر مشاور رسانه‌اي رئيس جمهوري پيام دكتر محمود احمدي‌نژاد را به اين دوره جشنواره قرائت كرد.
مراسم معرفي برگزيدگان سومين جشنواره فيلم پليس شامگاه ديروز در تالار وحدت برگزار و در آن با حضور مشاوران رسانه‌اي و هنري رئيس جمهوري از عزت‌الله انتظامي تقدير ويژه شد.
مراسم تقدير از برگزيدگان جشنواره فيلم پليس شامگاه ديروز يكشنبه 17 آذرماه در تالار وحدت برگزار شد و در ابتداي آن مهدي كلهر مشاور رسانه‌اي رئيس جمهوري پيام دكتر محمود احمدي‌نژاد را به اين دوره جشنواره قرائت كرد.
در ادامه سردار اسماعيل احمدي‌مقدم گفت: مفتخرم عزيزان هنرمند و پيشكسوت هنر سينما در اين عرصه در كنار نيروي انتظامي حضور دارند. شايد در زندگي ماشيني امروز انسان خود، رسالت و حتي گاهي هويتش را فراموش كند. گاهي تحت فشار زندگي ارزيابي درست از خود و پيرامون ندارد و چه بسا بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از نبود نگاه آسماني در انسان است.
فرمانده نيروي انتظامي افزود: وقتي انسان دنيا را مقصد خود بداند طمع و خودپرستي زندگي‌اش را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد. چيزي كه انسان را در مسير اصلي هدايت مي‌كند شناخت درست از هدف زندگي است و فرهنگ خميرمايه كنش انسان‌ها است. انسان تحت تأثير فرهنگ كارهاي خود را انجام مي‌دهد و فرهنگ به نوعي دستگاهي است كه رفتار انسان را تنظيم مي‌كند.
سردار احمدي‌مقدم با اشاره به لزوم ارائه آگاهي‌هاي لازم به مردم در برابر جرم و قرباني شدن توسط مجرمان خاطرنشان كرد: هنر زبان روح انسان و بسيار نافذ و تأثيرگذار است و در اين ميان زبان تصوير اثرگذاري بسيار دارد. نيروي انتظامي در تلاش است به جاي مبارزه، پيشگيري و به جاي پيشگيري انتظامي پيشگيري اجتماعي را در دستور كار خود قرار دهد.
وي در پايان سخنان خود تصريح كرد: نيروي انتظامي با اكران هيچ فيلمي مخالفت نكرده، زيرا معتقديم پلشتي‌هاي جامعه بايد گفته شود. تلاش ما اين است كه با همكاري سازنده با هنرمندان، نيروي انتظامي با زبان نقد هنري آشنا شوند و همچنين به غناي فرهنگي آثار هنري كمك كنند.
سپس سيدعليرضا سجادپور دبير جشنواره سوم فيلم پليس ضمن ارائه گزارشي با اشاره به نگاه تحولگرا و عميق به سينماي اجتماعي و فيلم پليسي در گشايش بابي جديد در سينماي ايران اظهار اميدواري كرد جشنواره سوم گامي مهم، جدي و تأثيرگذار در سينماي اجتماعي و رونق اقتصادي و موضوعي در سينماي ملي ايران باشد.
در بخش نهايي اين مراسم هيئت داوران بخش‌هاي مختلف برگزيدگان خود را معرفي كردند. ابتدا با حضور سردار حسين‌آبادي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر، عبدالرضا اكبري و جمشيد گرگين جوايز بخش فيلمنامه كوتاه اهدا شد و در بخش فيلمنامه بلند سردار رجب‌زاده فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ، مسعود رايگان و رويا تيموريان حضور داشتند.
برگزيدگان بخش فيلم خيلي كوتاه با حضور سيدضياءالدين دري، سيامك شايقي و سيروس الوند جوايز خود را گرفتند و در بخش فيلم كوتاه جشنواره نيز كيومرث پوراحمد، مازيار ميري، امين تارخ و حميدرضا دهقانپور جايزه‌ها را اهدا كردند. با حضور مريلا زارعي، مرتضي رزاق‌كريمي، محمد متوسلاني و شفيع آقامحمديان برگزيدگان بخش مستند معرفي شدند.
بخش معرفي توليدات ناجا با حضور سردار بتولي معاون اجتماعي ناجا، خطيبي مدير عامل مؤسسه قوامين و سلطاني مدير عامل مؤسسه ناجي هنر برگزار شد و در ادامه با حضور رسول صدرعاملي، جعفر دهقان، رجبي معمار مدير شبكه تهران، محمدمهدي عسگرپور مدير عامل خانه سينما و داود رشيدي فيلم‌ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني جايزه گرفتند.
در بخش سينمايي سومين جشنواره فيلم پليس با حضور سردار احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي، جواد شمقدري مشاور هنري و كلهر مشاور رسانه‌اي رئيس جمهوري و سجادپور دبير جشنواره برگزيدگان معرفي شدند و عزت‌الله انتظامي هم در اين بخش براي بازي در فيلم "شب" به صورت ويژه تقدير شد.
اجراي پرفورمنس به سرپرستي مهدي فرجپور، اجراي حركات موزون و همچنين اجراي موسيقي زنده توسط گروه "راز و نياز" به سرپرستي سالار عقيلي از جمله برنامه‌هاي مراسم تقدير از برگزيدگان جشنواره سوم فيلم پليس بود و فريبرز عرب‌نيا، داريوش اسدزاده، مازيار ميري، جمال شورجه و... از هنرمندان حاضر در مراسم بودند.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن