تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815518919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوباماي سيگاري و مجري سمج!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اوباماي سيگاري و مجري سمج!
جرالد فورد آخرين رييس جمهور سيگاري آمريكا بود كه از سال 1974 تا 1977 رياست جمهوري را بر عهده داشت.اوباما با اشاره به ممنوع بودن كشيدن سيگار در كاخ سفيد گفت: برايم سخت است كه سيگار نكشم ولي غير ممكن نيست.
عصر ايران- سيگاري بودن باراك اوباما ،رييس جمهور منتخب آمريكا، به سوژه اي براي اولين مصاحبه تلويزيوني او با شبكه ان.بي.سي تبديل شد.
باراك اوباما كه در برنامه يو.اس تاك شو شركت كرده بود، توسط مجري برنامه در مورد كشيدن سيگار مورد پرسش واقع شد و در جواب گفت: من بارها سيگار كشيدن را كنار گذاشته ام!

مجري برنامه كه از جواب ديپلماتيك رييس جمهور منتخب راضي نبود ، دوباره با كنايه پرسيد: من در مورد تركسيگار نپرسيدم، بلكه مي خواهم بدانم الان سيگاري هستيد يا نه؟

اوباما گفت: بله هستم!

مجري برنامه به سرعت گفت: شما كه با شعار تغيير سر كار آمديد و در كشوري زندگي مي كنيد كه يك پنجم مرگ و ميرهايش به دليل استفاده از دخانيات است ، نمي توانستيد با انجام تغييري جزيي در "عادت زشت" خود به مردم ثابت كنيد كه واقعا به دنبال تحقق اين ادعايتان هستيد؟

مجري سمج برنامه در ادامه از اوباما پرسيد: مي دانيد كه در كاخ سفيد نمي توانيد سيگار بكشيد؟

اوباما جواب داد: بله!

مجري پرسيد: براي كسي كه سيگاري است فكر نمي كنيد سيگار نكشيدن براي ساعت هاي متمادي در كاخ سفيد ، سخت يا بهتر بگويم غير ممكن است؟

اوباما جواب داد: براي من سخت هست اما غير ممكن نيست!

رييس جمهور منتخب آمريكا كه در جريان انتخابات هم با مكيدن تنباكو به جاي سيگار كشيدن مورد انتقاد بود به مردم آمريكا قول داده اين عادت زشتش را ترك كند و به عنوان رييس جمهوري سالم راس هرم قدرت اين كشور قرار بگيرد.

بنا به نوشته مطبوعات آمريكا، جرالد فورد آخرين رييس جمهور سيگاري آمريكا بود كه از سال 1974 تا 1977 رياست جمهوري ررا بر عهده داشت و از آن تاريخ تا كنون، اوباما اولين رييس جمهور سيگاري آمريكا به شمار مي رود.

گفتني است قانون ممنوعيت استعمال دخانيات در كاخ سفيد توسط هيلاري كلينتون همسر بيل كلينتون رييس جمهور اسبق آمريكا در كنگره به تصويب رسيد.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن