تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806894902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش كامل ايسكانيوز همراه با حاشيه نگاري از سومين جشنواره فيلم پليس


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش كامل ايسكانيوز همراه با حاشيه نگاري از سومين جشنواره فيلم پليس


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: مراسم اهداء جوايز برترين‎هاي سومين جشنواره فيلم پليس عصر ديروز 17 آذرماه با حضور جمع كثيري از هنرمندان، مسئولان فرهنگي هنري كشور و دست‎اندركاران آثار شركت‎كننده در جشنواره همراه با حاشيه هايي در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سينمايي گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" گفته بودند سر ساعت 17:30 بايد وارد تالار وحدت شويد و برنامه راس ساعت 18 آغاز مي شود و ساعتم17:30 دقيقه را نشان مي دهد و وارد تالار وحدت مي شوم خيلي ها آمده اند در حال گفت و گو با هم هستند.
هنگام ورود به سالن تالار وحدت مجسمه اي سفيد رنگ را مي بينيم از كنارش به سادگي و بي تفاوت مي گذرم جلوتر مي روم باز هم مجسمه اي به شكل آدم و سفيد رنگ كه ظاهرا شيشه اي مكعبي شكل به دستش گرفته ديگري هم طنابي در دست دارد.
اين مجسمه ها وقتي خيلي نظرم را به خود جلب مي كنند كه افراد زيادي كنار آن با حيرت نگاه مي كنند پي در پي با گوشي موبايل و دوربين هاي ديجيتال از آنها عكس مي گيرند خوب كه نگاه مي كنم مجسمه كمي مي لرزد و انگار حس دارد جلوتر مي روم و متوجه مي شوم آنها مجسمه نيستند و آدمند، آدم هايي با صبر زياد شبيه مجسمه هر كدام به نوعي ايستاده اند و آنقدر دقيق و بي حركت ژست گرفته اند كه بهت را در صورت خيلي ها مي بيني مي پرسم مي خواهم با كارگردان و كسي كه اين آدم هاي مجسمه اي شكل را طراحي كرده است ، صحبت كنم نشانم مي دهند و سراغش مي روم پسري جوان لباسي قرمز بر تن كرده و شالي طوسي دور گردنش بسته و نامش مهدي فرج پور است ، از او مي خواهم اطلاعاتي درباره اين هنر بدهد و مي گويد: اين هنر «پرفورمنس آرت» نام دارد و با نگاه به آسيب هاي اجتماعي طراحي كرده ام او مي گويد به زودي قرار است در كاخ سعدآباد اساطير ايراني را به نمايش بگذارند.
اطرافت را كه نگاه مي كني بسياري از بازيگران و سينماگران را مي بيني مثلا فريبرز عرب نيا، عبدالرضا اكبري، سيروس الوند، داوود رشيد، رويا تيموريان، رضا رويگري، جهانگير الماسي، جعفر دهقان و ... هر كدام نقطه اي ايستاده اند در حال گپ و گفت با اطرافيانشان هستند حالا اين اطرافيان يا همكارانشان در سينما هستند و يا مردم و يا خبرنگاراني كه براي گرفتن مصاحبه از آنها درخواست مي كنند كه وقتي هم به آنها بدهند.
ساعت 18:30است و برنامه با نيم ساعت تاخير آغاز مي شود يك گروه نمايش به اجراي حركات نمادين مي پردازند و توجه مخاطبان را به خوبي جذب خود مي كنند.
مردي با لباس نظامي وارد سن تالار وحدت مي شود و با نوعي اداي احترام نظامي سلام مي كند بعد كه كلاه را از سرش بر مي دارد و مي گويد من عليرضا خسمه ....
آري عليرضا خمسه چهره ي آشناي و خندان تلويزيون و سينما اجراي اين برنامه را با لباس نظامي به عهده دارد كه اين خود يكي از ويژگي هاي خاص اين جشنواره است.
او از كلهر مشاور رييس جمهور مي خواهد كه پيامش را بخواند او مي خواند؛ در ابتداي اين پيام آمده است سينماي ايران با پيروزي انقلاب اسلامي تولدي دوباره يافت و توانست در پرتو انديشه و تفكر آن قدر و ارزش يابد و به سوي ايفاي مسووليت و رسالت خود در بين آرمان ها و افق هاي بلند سعادت و خوشبختي گام هاي بردارد سينما به مثابه يك هنر زيبايي را طلب مي كند و روح زيبايي در فطرت ها و پاكي ها نهفته است شناخت ناهنجاري ها و پرداخت ناپاكي ها و آسيب هاي اجتماعي مرز باريكي است كه ممكن است هنرمند و اثرش را به بعضي نازيبايي ها بيارايد و پرهيز از اين لغزش خود هنرمندي مضاعفي را طلب مي كند به همين سان پليس و نيروي انتظامي نيز در نحوه زدودن پستي ها و ناپاكي ها هر لحظه در كمينگاه خطر قرار دارند.

سجادپور دبير جشنواره كه براي ارايه گزارش به روي سن مي آيد مي گويد از پيام دكتر احمدي نژاد كه غافلگيرانه هم بود بسيار خرسنديم و اين را يك هديه از طرف رييس جمهور كشورمان به جشنواره مي دانيم.

*** احمدي مقدم: پليس بايد از طريق فرهنگ در رفتار انسان ها رسوخ كند

سردار اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي در اين مراسم گفت: دستاورد و تمدن امروز كه نگاه آسماني را منع مي كند و نگاه به بعد مادي انسان و زندگي اجتماعي دارد ، مشكلات بسياري را براي بشر به همراه آورده است.
وي افزود: انسان متحير و سرگردان به دنبال ناكجا آبادي مي دود چه بسا بسياري از آسيب هاي اجتماعي جديد ناشي از نوع تفكر عدم توجه به آسمان و به مبدا و معاد است.
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه انساني كه براي مسيري است به سمت مقصدي ديگر، اينجا را مقصد مي پندارد خاطرنشان كرد: آن وقت است كه رقابت هاي سخت و طمع، شهوت پرستي و خودپرستي به جاي ديگر پرستي زندگي بشر را تحت الشعاع قرار مي دهد.
احمدي مقدم افزود: طبيعتا آن چيزي كه انسان را در مسير رسالت حقيقي زندگي هدايت مي كند شناخت رسالت حقيقي زندگي و توجه انسان به فرهنگ يك عامل اساسي است.
وي فرهنگ را خيرمايه رفتار اجتماعي و كنش اجتماعي انسان ها برشمرد و تصريح كرد: معمولا انسان ها در رفتار اجتماعي خود فكر نمي كنند كه كاري را بايد انجام دهند يا كار ديگري انجام دهند بلكه تحت تاثير فرهنگ مي دانند چه رفتاري از خود بروز دهند مثلا چه لباسي بپوشند.
احمدي مقدم افزود: فرهنگ دستگاه اتوماتيكي است كه رفتار انسان را در اجتماعي تنظيم مي كند.
وي در ادامه گفت: حقيقتا اگر كار پليس برقراري نظم و امنيت مطلوب كه يك جامعه است بايد بتواند از طريق فرهنگ در رفتار اسنان ها رسوخ كند،آن چيزي كه امروز در دنياي مدرن روز پليس تاكيد مي شود به رخ كشيدن توان و قدرت پليس است يا اينكه پرهزينه نشان داد جرم و اينكه جرم بسبيار پرهزينه است و هر كس كه اقدام به جرمي داشته باشد در چنگال پليس است.
فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: اين مساله خوبي نيست ما اگر پليس ر ا در درون انسان ها مستقر كنيم انسان ها خود مراقب خود هستند كه البته اين بخشي است كه انسان ها از طريق تنظيم رفتار اجتماعي و فرهنگي خود اساسا دنبال جرم خلاف و ناهنجاري نباشند. اما بخش ديگر هم انسان هايي كه قربانيان جرم هستند بايدآگاهي لازم از روش هاي مقابله با جرم و قرباني شدن در مقابل جرم را بدانند.
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه مهمترين ابزار فرهنگي زبان تصوير است تصريح كرد: هنر با روح انسان رابطه دارد و بسيار نافذ و اثرگذار است.
نيروي انتظامي در تلاش است به جاي مقابله با جرم پيشگيري از جرم را در دستور كار خود قرار دهد و به جاي پيشگيري انتظامي پيشگيري اجتماعي را در تقدم و اولويت قرار دهد چرا كه در اين صورت انسان ها دست به جرمي نخواهند زد كه ديگر نيازي به پيگيري از آن وجود داشته باشد اساسا بسترهاي جرم هدف قرار مي گيرد تا مجرمين
احمدي مقدم در پايان گفت: اينكه نيروي انتظامي توانسته توفيقاتي را به دست بياورد و اصحاب هنر را در جمع خود وپشتيبان خود ببيند، بارقه اي از موفقيت هاي ما در عرصه اجتماعي است و تاييد بر اين رويكرد اجتماعي نيروي انتظامي است.

*** سجادپور:جشنواره فيلم پليس گامي ماندگار در ارتقاي سينماي اجتماعي ايران

سيد عليرضا سجادپور دبير سومين جشنواره فيلم پليس جشنواره سوم پليس با نگاهي تحول گرا و عميق به مفهوم آثار پليسي و توجه خاصي به سينماي اجتماعي به ناگاه باب تازه اي در سينماي ايران گشود و پنجره اي بزرگ و پر نوز به كوچه باغ رونق آشتي مخاطبين و مردم با سينما باز كرد.
وي افزود: اين امر با هدف طرح موضوع و مضمون بسيار حساس آسيب هاي اجتماعي با رويكرد بررسي بسترهاي ايجاد آسيب ها و نيز ارائه راهكارهاي پيشگيري با استقبال چشمگير هنرمندان و سينماگران روبه رو شد اين استقبال هم در ارائه گسترده آثار و هم در حمايت معنوي و نظري از اين رويكرد تازه خود را نشان داد.
دبير سومين جشنواره فيلم پليس ادامه داد : بسيار اميدوار و خوشبين هستم كه سومين جشنواره فيلم پليس گامي جدي مهم تاثير گذار و ماندگار در ارتقاي سينماي اجتماعي ايران عزيز و افزايش رونق محتوايي ، ساختاري و اقتصادي سينماي ملي ما باشد.
وي گفت: بي ترديد نيروي انتظامي از اين پيشرفت كمي و كيفي در جهت افزايش آگاهي اقشار مختلف جامعه و رشد فرهنگي مخاطبين بيشرين بهره را خواهد برد و اين بالاترين دليل براي برگزاري مهم ترين جشنواره موضوعي كشور يعني جشنواره فيلم پليس است.
سجادپور تاكيد كرد: ما در هفت شاخصه شاهد با سابقه اي جذاب و پر التهاب بوديم شباهتي ديگري با ليگ برتر، سينما، سريال، تله فيلم داستاني كوتاه، بسيار كوتاه- مستند و فيلمنامه كه بخش فيلمنامه خود در بخش كوتاه و بلند برگزار شد و البته بخش ديگري به نام توليدات ناجا كه در تمام اين شاخه هاي هفتگانه جداگانه داوري شدند.
سجادپور در خصوص آمار توليدات داوري شده در جشنواره فيلم پليس گفت: 49 اثر سينمايي، 13 سريال تلويزيوني، 72 تله فيلم، 163 فيلم داستاني كوتاه، 71 اثر بسيار كوتاه، 154 اثر مستند، 121 فيلمنامه بلند و 149 فيلمنامه كوتاه و البته بيش از 70 اثر از توليدات مختلف ناجا در بخش ويژه خودش اين آثار انبوه و شگفت توسط 38 نفر از هنرمندان سينماگران و كارشناسان فرهنگي و اجتماعي در بخش هاي مختلف انتخاب و داوري شدند.
وي گفت: ما امشب تا دقايقي ديگر بزرگترين راز هر جشنواره را كه همان اسامي برندگان آن است براي شما بازگشايي و فاش خواهيم كرد كه «فاش مي گويم و از گفته خود دلشادم »در روزهاي آتي نيز در چند سالن سينماي تهران در 75 سانس نمايش و تعدادي سالن فوق العاده مجموعه از آثار برگزيده خواهيد ديد اعم از سينمايي تله فيلم كوتاه بسيار كوتاه و مستند.
وي گفت : برخي آثار به صورت خصوصي با حضور كارشناس و مدعوين خاص خارج از جدول رسمي به نمايش قرار خواهد گرفت.
دبير جشنواره گفت : آيا روز جمعه 22 آذر 87 جشنواره پليس پايان خواهد يافت ظاهرها بلي اما نه، قطعا نه كار اصلي تازه آغاز خواهد شد همه اينها كه گفتم و برشمردم مقدمه ايست براي رسيدن به نتيجه و هدفي كه مي خواستيم آن هدف و نتيجه كدام است آن گوهر ناب كه همه در پي آنيم تعامل همفكري و همدلي و همراهي هنرمندان و سينماگران بامردان حافظ امنيت و قانون نيروي انتظامي و تمامي شاخه هاي آن است. اين همدلي و همراهي به سود هنرمندان به سود نيروي انتظامي و پيش از آن به سود مردم و جامعه است ما همه جشنواره را براي همين برگزار كرديم.

*** آواز سالار عقيلي در جشنواره فيلم پليس طنين مي اندارد
سالار عقيلي به همراه گروه راز و نياز قطعاتي را در دستگاه اصفهان مي خواند.

اهداء جوايز برگزيدگان توسط چهره‎هاي مطرح و صاحب‎نام سينماي ايران در كنار مسئولان فرهنگي كشوري و لشگري صورت پذيرفت و برترين‎ها به شرح زير تنديس‎ها و جوايز ويژه سومين جشنواره فيلم پليس را به خود اختصاص دادند.

** بخش فيلمنامه كوتاه:
- جايزه سوم فيلمنامه كوتاه به ناصر روحبخش براي فيلمنامه "احتياط شرط اول"
- جايزه دوم فيلمنامه به كامبيز عرشي براي فيلمنامه "سيزده"
- جايزه اول فيلمنامه به مهدي محمدي و علي مقصودي براي فيلمنامه "خط سبز"

** بخش فيلمنامه بلند:
• جايزه سوم بهترين فيلمنامه بلند به بيژن و سوسن موسوي كاشاني براي فيلمنامه "بلوتوثو روشن كن"
• جايزه دوم بهترين فيلمنامه بلند به مهدي ملكيان براي فيلمنامه "راديكال"
• جايزه اول بهترين فيلمنامه بلند به مهدي جبيني براي فيلمنامه "پرتقال سبز"

** بخش فيلم خيلي كوتاه:
• جايزه سوم بهترين فيلم خيلي كوتاه به مرتضي جذاب براي كارگرداني فيلم " ميان دو سياهي"
• جايزه دوم بهترين فيلم خيلي كوتاه به ارد پيكان‎فر براي كارگرداني فيلم "نشان هميار پليس"
• جايزه اول بهترين فيلم خيلي كوتاه به بنيامين اثباتي براي كارگرداني "زماني براي زيستن"

** بخش فيلم كوتاه
• جايزه بهترين فيلمنامه بخش فيلم‎هاي كوتاه به عاطفه‎ خادم‎الرضا براي فيلمنامه "تنگ خالي ماهي"
• جايزه بهترين فيلم بخش فيلم‎هاي كوتاه به مهدي شهيدي براي تهيه‎كنندگي فيلم " پيش از آنكه بگويم خداحافظ"
• تقدير ويژه هيأت داوران از بيژن ميرباقري براي كارگرداني فيلم "زير پلك"
• جايزه ويژه بهترين كارگرداني بخش فيلم‎هاي كوتاه به هومن سيدي براي فيلم "دندان آبي"

*** بخش مستند
• جايزه بهترين تحقيق و پژوهش بخش مستند به ميترا خلعتبري براي فيلم "به سردي آهن به گرمي خون"
• جايزه بهترين فيلم بخش مستند به مهرداد اسكويي براي تهيه‎‎كنندگي فيلم "روزهاي بي‎تقويم"
• تقدير ويژه هيأت داوران از علي سليماني براي كارگرداني فيلم مستند "سلام آقاي نيلوفري"
• جايزه بهترين كارگرداني بخش مستند به شراره عطاري براي فيلم "گاهي اتفاق مي‎افتد"

*** بخش فيلم‎هاي بلند ويدئويي و مجموعه‎هاي تلويزيوني
• جايزه بهترين فيلمنامه فيلم‎هاي ويدئويي به عليرضا حسيني و فياض موسوي براي فيلمنامه فيلم "اروند"
•جايزه بهترين فيلم بخش فيلم‎هاي بلند ويدئويي به حسين طاهري براي تهيه‎كنندگي فيلم "عمليات مانگرو"
• تقدير ويژه هيأت داوران از عليرضا اميني براي كارگرداني فيلم "تلخون"
• جايزه بهترين كارگرداني بخش فيلم‎هاي بلند ويدئويي به مهدي صباغ‎زاده براي فيلم "عمليات مانگرو"
• جايزه بهترين كارگرداني مجموعه‎هاي تلويزيوني به محمدرضا هنرمند براي كارگرداني مجموعه تلويزيوني "زيرتيغ"

• بخش سينمايي
• جايزه بهترين فيلمنامه بخش سينمايي به پرويز شهبازي براي فيلم "به آهستگي"
• جايزه بهترين فيلم بخش سينمايي به رخشان بني‎اعتماد و جهانگير كوثري براي فيلم "خون‎بازي"
• تقدير ويژه هيأت داوران از رسول صدرعاملي براي كارگرداني "فيلم شب"
• تقدير ويژه هيأت داوران از استاد عزت‎الله انتظامي براي بازي در فيلم " شب"
• جايزه بهترين كارگرداني بخش سينمايي به ابوالحسن داوودي براي فيلم "تقاطع"

•بخش توليدات ناجا:

**فيلم‎هاي كوتاه
•تقدير ويژه جشنواره از محمدرضا احمدي براي فيلم كوتاه " يكي مثل تو يكي مثل من"
•تنديس و لوح افتخار به حميد نعمت اله براي فيلم كوتاه "گره كور"

** تله فيلم؛
- تقدير ويژه جشنواره از افشين صادقي براي تله فيلم "شطرنج يك نفره"
- تنديس و لوح افتخار جشنواره به حميدرضا فتاح براي تله فيلم" آسيب"
**فيلم‎هاي خيلي كوتاه
- تقدير ويژه جشنواره از آزاده فردي‎پور براي فيلم " روزي كه پليس شوم"
**فيلم‎هاي مستند
• تقدير ويژه جشنواره از حسين رجبي فروتن براي فيلم " مردمان مي‎فهمند"
• تقدير ويژه جشنواره از محسن زماني براي فيلم " يك اتفاق ساده"
• تقدير ويژه جشنواره اززينب سلحشور براي فيلم "انتقام بزرگ"
• تقدير ويژه جشنواره از ماجد نيسي براي فيلم "زندگي شيشه‎اي"
• تقدير ويژه جشنواره از امير توده روستا براي فيلم " چاله روباه

*** ديگر حاشيه ها

** در سالن تالار وحدت بساط نسكافه داغ داغ و چايي فراهم است .
** مجسمه هاي سفيد رنگ كه نقلشان را در ابتداي گزارش گفتم وارد تالار وحدت مي شوند ميان برنامه روي سن راه مي روند.
**برگزيدگان بخش فيلم خيلي كوتاه با حضور سيدضياءالدين دري، سيامك شايقي و سيروس الوند جوايز خود را گرفتند و در بخش فيلم كوتاه جشنواره نيز كيومرث پوراحمد، مازيار ميري، امين تارخ و حميدرضا دهقانپور جايزه‌ها را اهدا كردند. با حضور مريلا زارعي، مرتضي رزاق‌كريمي، محمد متوسلاني و شفيع آقامحمديان برگزيدگان بخش مستند معرفي شدند.
**بخش معرفي توليدات ناجا با حضور سردار بتولي معاون اجتماعي ناجا، خطيبي مدير عامل مؤسسه قوامين و سلطاني مدير عامل مؤسسه ناجي هنر برگزار شد و در ادامه با حضور رسول صدرعاملي، جعفر دهقان، رجبي معمار مدير شبكه تهران، محمدمهدي عسگرپور مدير عامل خانه سينما و داود رشيدي فيلم‌ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني جايزه گرفتند.
** در بخش سينمايي سومين جشنواره فيلم پليس با حضور سردار احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي، جواد شمقدري مشاور هنري و كلهر مشاور رسانه‌اي رئيس جمهوري و سجادپور دبير جشنواره برگزيدگان معرفي شدند.
**عزت‌الله انتظامي براي بازي در فيلم "شب" به صورت ويژه تقدير شد.
** يكي از برگزيدگان همراه خواهرش كه لباس عروس به تن داشت براي گرفتن جايزه اش روي سن تالار وحدت مي آيد، و خطاب به حضار گفت: اين دختر بچه خواهر من است.
** كليپي در ميان برنامه پخش مي شد كه يك ماهي در آن به عنوان فردي كه دچار آسيب اجتماعي شده به نمايش در مي آيد.
** برگزيدگان هر كدام هر چند كوتاه بعد از گرفتن جايزه صحبت مي كنند.
** احمدي نژاد بدون اطلاع قبلي پيامي براي جشنواره ارسال كرده است و دبير جشنواره آن را يك هديه از طرف رييس جمهور مي داند .

** براي اهداي جوايز به برگزيدگان هر بار تعدادي از سينماگران و مسئولين نيروي انتظامي به روي سن مي آيند.
**عبدالرضا اكبري براي اهداي جوايز يك بخش به روي سن مي آيد و عليرضا خمسه به شوخي مي گويد هر چه آقاي اكبري نقش هاي پليس را بازي كردند من دزد و جيب بر بوده ام.
** دوربين هاي زيادي از سومين جشنواره فيلم پليس فيلم و عكس مي گيرند.
** سيروس الوند مي گويد آدم حس خوبي مي گيرد وقتي اين همه پليس را مي بيند و مي داند جريمه نمي شود.
** يكي از سينماگران خطاب به عليرضا خمسه مي گويد اين روز ها ما دكتر قلابي زياد ديده ايم اما سرگرد قلابي نه !
** جايزه بهترين فيلم بخش فيلم‎هاي كوتاه به مهدي شهيدي براي تهيه‎كنندگي فيلم " پيش از آنكه بگويم خداحافظ" اهدا مي شود و او از كارگردان ايبن فيلم قدرداني مي كند و مي گويد تمام تلاش او باعث ساخت اين فيلم شد و من جايزه ام را به او مي دهم.
** يكي از برگزيدگان جايزه خود را به دو خدمتگزار نيروي انتظامي كه در فيلمش حضور داشته اند تقديم مي كند.
** آواز سالار عقيلي طنين انداز مي شود
** خيلي ها بيرون از تالار وحدت برنامه را تماشا مي كنند
** رخشان بني‎اعتماد، عزت‎الله انتظامي، رسول صدرعاملي محمدرضا هنرمند، ابوالحسن داودي، مهدي صباغ‎زاده ،پرويز شهبازي، عليرضا اميني، جمشيد گرگين، سيروس الوند، فريبرز عرب نيا، جهانگير الماسي، عليرضا رئيسيان، مريلا زارعي، رويا تيموريان، جعفر دهقان، داوود رشيدي، داريوش اسدزاده، مازيار ميري، جمال شورجه عبدالرضا اكبري و ... در اين مراسم حضور داشتند.

اخبار مرتبط
• سجادپور:جشنواره فيلم پليس گامي ماندگار در ارتقاي سينماي اجتماعي ايران
• احمدي مقدم: پليس بايد از طريق فرهنگ در رفتار انسان ها رسوخ كند
• برگزيدگان سومين جشنواره فيلم پليس معرفي شدند
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن