تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817162816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابومسلم روي نوار ناكامي؛ استقلال موقت به صدر جدول رفت


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ابومسلم روي نوار ناكامي؛ استقلال موقت به صدر جدول رفت
* سرويس ورزش

تيم فوتبال استقلال تهران با برتري مقابل ابومسلم خراسان به طور موقت صدرنشين ليگ برتر شد.در نخستين ديدار هفته هجدهم

ليگ برتر فوتبال كشور تيمهاي ابومسلم خراسان و استقلال تهران از ساعت 14 در حضور هشت هزار تماشاگر ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد و با قضاوت سعيد مظفري زاده به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان استقلال با نتيجه دو بر صفر ميزبانش را شكست داد. بازي با حملات تيم استقلال كه در لحظات ابتدايي به دنبال گلزني بود، آغاز شد. پس از آنكه شوت جان واريو در مقابل دروازه خالي توسط سياوش اكبرپور به بيرون از زمين زده شد، نوبت مهدي اميرآبادي بود كه در دقيقه 13 گل نخست استقلال را به ثمر برساند. البته دو دقيقه بعد ژان دي گودي، دروازه استقلال را باز كرد كه داور مسابقه اين گل را آفسايد اعلام كرد.
در ادامه نيمه نخست تيم استقلال عملكرد بهتري از حريف داشت هر چند كه ابومسلم نيز براي جبران گل خورده تلاشهايي را انجام داد كه بي نتيجه ماند.
با آغاز نيمه دوم باز هم اين استقلال بود كه بر شدت حملات خود به دروازه ابومسلم افزود و سياوش اكبرپور و علي عليزاده در چند نوبت موقعيتهاي گلزني را از دست دادند. به مرور تيم ابومسلم توانست ميانه ميدان را در اختيار بگيرد و با حملات از كناره ها به دروازه استقلال فشار بياورد، اما حملات ابومسلم با درخشش مدافعان و دروازه بان استقلال بي نتيجه ماند.
در لحظات پاياني بازي و در شرايطي كه فشار ابومسلم بر روي دروازه استقلال به اوج رسيده بود، پاس علي عليزاده در دهانه دروازه به سياوش اكبرپور رسيد تا او گل دوم استقلال را در دقيقه 90 به ثمر برساند.
پس از آنكه وحيد طالب لو در ثانيه هاي آخر بازي با دو واكنش استثنايي آخرين شانس مهاجمان ابومسلم را نيز گرفت، بازي با نتيجه دو بر صفر به سود استقلال پايان يافت تا با اين نتيجه تيم استقلال 34 امتيازي شود و بدون در نظر گرفتن بازيهاي امروز در صدر جدول رده بندي قرار بگيرد.
* قلعه نويي: راه قهرماني استقلال هموار شد
امير قلعه نويي بعد از پيروزي در برابر ابومسلم گفت: اين سه امتياز راه قهرماني ما را هموار كرد.
سرمربي استقلال افزود: ما از نقاط ضعف ابومسلم شناخت كافي را داشتيم و با استفاده از همين شناخت خود به گل رسيديم. بازي با ابومسلم يكي از سخت ترين بازيهاي ما در ليگ برتر بود. قلعه نويي با تشكر از وحيد طالب لو گفت: طالب لو روز بسيار خوبي داشت و واقعاً عالي عمل كرد.
وي ضمن تشكر از باشگاه ابومسلم و هيأت فوتبال خراسان گفت: شرايط براي برگزاري اين بازي مهيا بود و با وجود بارش برف، زمين بازي بسيار مساعد و مطلوب بود و ابومسلم هم مثل هميشه فيزيكي و قدرتي بازي كرد.
سرمربي استقلال در رابطه با تقابل خود و حجازي و در پاسخ به اين سؤال كه حضور خود در استقلال و ناصر حجازي در ابومسلم به عنوان دو پيشكسوت استقلال را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ گفت: من نه پيشكسوت هستم و نه محبوب، اما حجازي از بزرگان استقلال است و اگر امروز هم او را مي ديدم مطمئن باشيد كه به سمتش مي رفتم.
سرمربي استقلال درمورد صحبتهاي سعيد خاني كاپيتان تيم فوتبال ابومسلم در پايان بازي گفت: سعيد خاني از رفتار يكي از بازيكنان استقلال شكايت داشت كه مطمئن باشيد اين موضوع را پيگيري كرده و نتيجه آن را به «خاني» خواهم گفت، زيرا معتقدم خاني يكي از بهترين هافبكهاي ايران و بازيكن با اخلاقي است.
قلعه نويي در پاسخ به اين سؤال كه آيا باشگاه استقلال قصد جذب «اولروم» مهاجم ابومسلم را دارد؟ گفت: من بارها گفته ام كه ما به فكر تقويت خط حمله خود هستيم كه در اين ميان گزينه هاي زيادي وجود دارد و اولروم هم يكي از گزينه هاست.

پيرواني: طالب لو و كم شانسي مانع پيروزي ابومسلم شدند
سرمربي ابومسلم گفت:40 دقيقه تيم استقلال را در نيمه زمين خودش حبس كرده بوديم، اما به واسطه درخشش طالب لو و كم شانسي نتوانستيم به اين تيم گل بزنيم.
اميرحسين پيرواني افزود: در نيمه اول بازي، بازيكنان ما تحت تأثير جو ورزشگاه قرار گرفته بودند و همچنين لغزندگي زمين بازي باعث شد كه در اين نيمه موفق نباشيم، اما در نيمه دوم كاملاً تيم استقلال را به عقب كشانديم و يك بازي هجومي و روبه جلو انجام داديم، اما تيم استقلال تيم قدرتمندي است و كادر فني قوي اين تيم كه از بازيكنان بسيار خوبي بهره مي برد، براي انجام تاكتيكهايش دستش باز بود.
پيرواني درخصوص داوري اين بازي گفت: در داوري تبحري ندارم، اما اگر مظفري داور اين بازي خودش فيلم بازي را دو مرتبه مشاهده كند، در بعضي تصميماتش تجديدنظر خواهد كرد.
سرمربي ابومسلم درمورد عدم استفاده از عرفان اولروم مهاجم تيمش گفت: اين بازيكن از ابتداي هفته دچار مصدوميت جزيي بود، اما با اعلام اين مصدوميتش در تمرينات تيم بي انگيزه بود و عملاً دوست نداشت كه در اين ديدار بازي كند و من نمي دانم كه دليلش چيست.پيرواني در پاسخ به سؤالي درخصوص بازي داوود سيدعباسي بازيكن جديد اين تيم گفت: سيدعباسي تا زماني كه در زمين بود، براي ما خوب بازي كرد، اما ما چون مي خواستيم تغيير تاكتيك دهيم، او را تعويض كرديم.
وي با اشاره به حضور برمك در كادر فني تيم ابومسلم گفت: برمك از ديروز به جمع ما اضافه شده است و با بستن قراردادش در هفته جاري به زودي روي نيمكت ابومسلم خواهد نشست.
سرمربي تيم ابومسلم در پاسخ به سؤالي درخصوص نقش تصميمات ناصر حجازي در كار تيم ابومسلم گفت: ناصر حجازي معلم من است و مديرفني تيم ابومسلم و من همواره از تجربيات وي استفاده كرده و خواهم كرد و او در اين بازي هم به من مشاوره داد و در آينده هم از نظرات او استفاده خواهم كرد.
سرمربي تيم ابومسلم تصريح كرد: تيم ابومسلم با مشكل كمبود بازيكن مواجه است و ما در تيم يك دفاع وسط تخصصي نداريم كه به اين دليل مجبور شدم يك بازيكن غير تخصصي را در دفاع مركزي استفاده كنم و در نيمه دوم براي رسيدن به گل از سيستم يك، دو، سه، پنج استفاده كردم.

حاشيه
* هواداران استقلال عليه جان نگودي بازيكن كامروني ابومسلم به طنز شعار دادند.
* ابومسلم در اين ديدار حامي مالي نداشت. استقلال هم در حالي كه قراردادش با بازار مبل ايران به پايان رسيده؛ اما همچنان با آرم اين حامي مالي به ميدان آمده است.
* ناصر حجازي مديرفني باشگاه ابومسلم عليرغم اينكه گفته مي شد براي بازي در ورزشگاه حضور پيدا خواهد كرد، به اين بازي نيامد.
* عدم حضور عرفان اولروم در بازي، شايعات پيوستن مهاجم سياه جامگان به استقلال را قوت بخشيد.
* هواداران ابومسلم پس از گلي كه جان نگودي به ثمر رساند و از سوي داور آفسايد اعلام شد، بشدت اعتراض كردند.
* اسكوربورد ورزشگاه ثامن نيز پس از چند دقيقه از شروع بازي، خاموش شد!
* در بين دو نيمه از سوي كميته فرهنگي هيأت فوتبال خراسان رضوي از حسين كديور و محمد پژند بازيكنان سابق فوتبال خراسان تقدير شد.
* هواداران ابومسلم در پايان ديدار با سردادن شعارهايي عليه مسؤولان باشگاه، خواستار رسيدگي به وضعيت اين تيم شدند.
* در پايان ديدار استقلال و ابومسلم، سياوش اكبرپور مهاجم تيم تهراني با سعيد خاني كاپيتان ابومسلم به طور لفظي درگير شد.خاني پس از اين اتفاق به سراغ قلعه نويي سرمربي استقلال رفت و خطاب به وي گفت: بازيكنان استقلال و پرسپوليس بايد بزرگ باشند و نبايد اين گونه بي حرمتي كرده و مانند مهاجم تيم شما ناسزا بگويند.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن