تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور شهردار تهران؛ 53 پروژه شهري 40 ميليارد توماني در شرق تهران افتتاح مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با حضور شهردار تهران؛ 53 پروژه شهري 40 ميليارد توماني در شرق تهران افتتاح مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: شهردار تهران طي هفته جاري 53 پروژه شهري شرق تهران را كه اعتباري بالغ بر 40 ميليارد تومان را به خود اختصاص داده ،افتتاح مي كند.

به گزارش روز يكشنبه گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، مهندس مجتبي يزداني شهردار منطقه هشت با بيان اين مطلب گفت: براي بهره برداري از اين پروژه ها بالغ بر 40 ميليارد تومان از اعتبارات عمراني منطقه هزينه شده است.
يزداني افزود: احداث سه مجموعه بزرگ فرهنگي ورزشي و چهار كتابخانه عمومي كه يكي از كتابخانه هاي مخصوص بانوان مي باشد از ديگر پروژه هاي آماده افتتاح در منطقه هشت است.
شهردار منطقه هشت همچنين از ساماندهي 84 ميدان و 73 بوستان منطقه خبر داد و گفت: اين ميدان ها چون كاركرد پارك محله اي را دارند نياز بود كه مبلمان، كف پوش و ساير موارد مورد نياز آنها تجهيز شود كه اين كار به طور كامل انجام شده است.
شهردار منطقه هشت ، احداث و راه اندازي بازار روز ديهيم، احداث و راه اندازي ساختمان اسكان كارگري، احداث و راه اندازي ساختمانهاي نواحي سه گانه منطقه، احداث سكوي تماشاچيان و مسقف نمودن زمين فوتبال فدك، راه اندازي آمفي تئاتر و بوستان ترافيكي قانون، احداث وراه اندازي زمين چمن روباز ، احداث چهار زمين چمن مصنوعي در محلات سطح منطقه، تكميل سرپناههاي ايستگاه اتوبوس در سطح منطقه را از ديگر پروژه هاي قابل افتتاح نام برد.
وي به پروژه هاي فرامنطقه اي كه از اهميت بالايي برخوردار هستند اشاره كرد و افزود: به منظور رفع مشكل آبگرفتگي، طرح جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي منطقه ، با اعتباري بالغ بر 25 ميليارد تومان از سوي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران و شركت خاكريز آب صورت گرفته است .
مهندس يزداني همچنين از احداث و راه اندازي نمازخانه مدارس سطح منطقه كه فاقد نمازخانه بودند خبر داد.
يزداني با اشاره به مناسب سازي و بهسازي 40% از پياده روهاي اصلي منطقه اظهار داشت: در اجراي اين پروژه به شرايط تردد آسان معلولين نيز توجه شده است.
وي همچنين در راستاي كاهش بار ترافيكي و تسهيل در تردد خودروها در مسيرهاي اتوبان باقري، اسب دواني و اتوبان شهيد دوران از احداث پل خاقاني خبر داد و گفت: احداث اين پل كه از پروژه هاي مهم فرامنطقه اي است با اعتباري بالغ بر 14ميليارد تومان در حال اجرا است كه 20 ميليارد تومان نيز بابت خريد املاك مسير اجراي طرح هزينه شده است.
شهردار منطقه هشت به پخش 75 هزار تن آسفالت تا پايان آذر ماه جاري در سطح خيابانهاي منطقه اشاره كرد و افزود: اين ميزان آسفالت تقريبا" دو برابر سال گذشته است.
شهردار منطقه هشت با اشاره به اينكه نزديك به 100 ميليارد تومان اعتبار صرف پروژه هاي عمراني، خدمات شهري، اجتماعي و فرهنگي شده است، گفت: 40 ميليارد تومان آن صرف 53 پروژه منطقه شده و مابقي نيز صرف اجراي پروژه هاي فرامنطقه اي مي شود كه تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.//110/146
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن