تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژمان جمشيدي: فعلا به پرسپوليس فكر نمي كنم فولاد بايد در بازيهاي خانگي هم پيروز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پژمان جمشيدي: فعلا به پرسپوليس فكر نمي كنم فولاد بايد در بازيهاي خانگي هم پيروز شود


تهران- خبرگزاري كار ايران
هافبك اسبق پرسپوليس و بازيكن فعلي تيم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به عملكرد تيمش در نيم فصل اول ليگ برتر گفت:‌ در مجموع فكر مي‌‏كنم بد نبود و البته در بازي هاي بيرون از خانه توانستيم به مراتب نتايج بهتري كسب كنيم ولي در اهواز چندان موفق نبوديم .

پژمان جمشيدي در گفت و گو با ايلنا افزود:‌ متاسفانه در بازي هاي خانگي بازيكنان ما استرس دارند و زماني كه در دقايق ابتدايي مسابقه نمي توانند به گل برسند فشار هواداران باعث مي‌‏شود تا نتوانيم در نتيجه گيري موفق باشيم.
وي ادامه داد:‌ با توجه به شرايط و پتانسيلي كه تيم ما دارد روي هم رفته نتايج خوبي گرفتيم اما مي‌‏شد بهتر هم باشيم و در صدر جدول قرار بگيريم.
هافبك تيم فولاد خوزستان اضافه كرد:‌‏ شرايط جدول رده بندي و امتيازات تيم‌‏ها خيلي نزديك به يكديگر است، به طور مثال برق شيراز تا پنج هفته قبل صدرنشين بود اما در حال حاضر دهم است ، به همين دليل از حالا نمي‌‏توان روي تيمي براي قهرماني حساب كرد. زماني كه امتيازات تيم‌‏ها به اندازه‌‏اي نزديك به هم است كه با دو برد مي توانيد جزو تيم‌‏هاي بالاي جدولي قرار بگيريد و يا با دو باخت به قعر جدول مي رويد پيش بيني كردن تيم قهرمان تا روزهاي پاياني ليگ كار سختي است. با اين وجود وضعيت تيم فولاد خوزستان راضي كننده است.
جمشيدي گفت:‌ ما از جمله تيم هايي بوديم كه در نيمه فصل اول تيم هاي استقلال و پرسپوليس را شكست داديم. اميدوارم بازيكنان ما برابرتيم هاي ضعيف و متوسط نيز با انگيزه بالايي به ميدان بروند و نتايج در خور توجهي بگيرند.
وي افزود: در آغاز اين فصل فكر نمي كردم همراه تيم فولاد خوزستان تا اين اندازه موفق باشم اما با گذشته چند هفته از مسابقات به اين خود باوري رسيدم و ديدم كه مي توانم به همراه فولاد جزو تيم هاي بالاي جدول قرار باشيم. درحال حاضرحتي تيم هاي بزرگ هم وقتي برابر ما قرار مي‌‏گيرند به سختي مي توانند امتياز بگيرند. با اين حال اميدوارم با آغاز نيم فصل دوم بتوانيم روند رو به رشد خود را ادامه دهيم.
هافبك تيم فولاد خوزستان با اشاره به عملكردش در نيم فصل اول گفت:‌ فكر مي كنم در اكثر مسابقات كه به ميدان رفتم توانستم رضايت مربيان خودم را جلب كنم ، فقط در دو، سه ديدار به دليل فشردگي مسابقات و خستگي نتوانستم درحد انتظار ظاهر شوم البته در نيم فصل دوم تلاش خواهم كرد به روزهاي اوج گذشته برگردم و به حق خودم در فوتبال برسم. ضمن اينكه بايد بگويم در مجموع از بازگشتم به ميادين راضي هستم.
وي در مورد پرسپوليس گفت : پرسپوليس را دوست دارم چرا كه دوران خوبي را با اين تيم داشتم اما در حال حاضر من يك فولادي هستم و نسبت به اين تيم و مردم شهر اهواز تعهد دارم.
جمشيدي به بازگشت دو باره به پرسپوليس اشاره كرد و گفت: در فوتبال حرفه ايي هر اتفاقي ممكن است بيفتد اما گفتم كه من فعلا بازيكن فولاد هستم و خودم را مديون اين تيم ، كادر فني و مردم خوب اهوازمي دانم كه اين فضا را در اختيار من قرار دادند تا بار ديگر به دوران اوج خود برگردم.
پايان پيام

كد خبر: 461839
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن