تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819270955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یك هتل كپسولی، میزبان جدید گردشگران «هنگ كنگ»


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:










یك هتل كپسولی به میزبان جدید گردشگران «هنگ كنگ» تبدیل شده است.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در شرایطی كه از روزهای نخستین سال ۲۰۱۱، نخستین هتل كپسولی كشور «چین» كه در شهر «شانگهای» این كشور واقع شده، افتتاح شد، روز گذشته نیز نخستین هتل كپسولی شهر جزیره ای زیبای «هنگ كنگ» گشایش یافت.

به گزارش رویتر، این هتل که شباهت زیادی با نمونه آن در شانگهای دارد، از امکانات رفاهی متنوعی مثل تخت خواب راحت و اینترنت بی سیم بهره می برد.

هر کپسول در حدود دو متر مربع مساحت داشته و برای گردشگران كم پول و دانشجویان طراحی و ساخته شده، این در حالی است كه هتل كپسولی شانگهای نیز دارای ۶۸ اتاق كپسول بوده و هر یك از اتاق های این هتل كه در حدود دو متر مساحت دارند، به تجهیزاتی مثل ساعت، تلویزیون و اینترنت بی سیم مجهز هستند.

همچنین امكاناتی مثل سرویس بهداشتی، حمام و اتاق ویژه مسافران سیگاری نیز در بخشهای عمومی این هتل كه ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد، راه اندازی شده اند.

هزینه هر ۱۰ ساعت اقامت در هتل كپسولی شانگهای كه ویژه مردان خواهد بود، ۱۰ دلار است.

در این شرایط كارشناسان صنعت گردشگری بر این باورند كه با راه اندازی هتل های كپسولی در شهرهای گران چین از جمله شانگهای، گردشگران بیشتری جذب این شهرها خواهند شد كه حاصل آن رشد چشمگیر گردشگران آنها خواهد بود.

جزیره زیبای هنگ كنگ نیز از صنعت گردشگری در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱۶ میلیارد پوند درآمد داشته و پیش بینی می شود در در سال ۲۰۱۱ میزبان بیش از ۴۰ میلیون گردشگر باشد.

هنگ کنگ در سال ۲۰۱۰ میزبان بیش از ۳۶ میلیون گردشگر بود که از رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۰۹ حكایت دارد، این در حالی است كه كارشناسان پیش بینی می كنند كه با افتتاح بلندترین هتل جهان در مارس ۲۰۱۱ در هنگ كنگ، صنعت گردشگران این شهر زیبا متحول شود.

بلندترین هتل جهان كه تا كمتر از یكسال دیگر در هنگ كنگ گشایش می یابد، ۱۱۸ طبقه داشته و تا به حال عملیات ساخت ۱۰۲ طبقه آن پایان یافته است.

این هتل «ریتزـ كارلتون» نام داشته و قرار است به عنوان یكی از هتل های لوكس جهان، یك استخر و باشگاه بدنسازی در آخرین طبقه خود داشته باشد.

هنگ كنگ كه در طول سال ها، مستعمره ی انگلیس بوده و به تازگی به چین پیوسته است، یك بندر آزاد و یكی از مهم ترین مراكز تجارتی خاور دور است. صنعت گردشگری از سال های دور یكی از اركان اقتصاد این منطقه بوده است و هر سال هزاران گردشگر از سراسر جهان، به ویژه در ایام سال نو به این منطقه سفر می كنند.

هم چنین در طول سال، جشنواره های متعددی مانند جشنواره ی قایق رانی با قایق هایی با تزیینات شبیه اژدها در هنگ كنگ برگزار می شوند و هر سال، هزاران گردشگر را از سراسر جهان، به ویژه آمریكا و كشورهای اروپایی جذب می كنند./خبرگزاری ایسنا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن