تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نویی : قطبی فرافکنی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: قطبی یا نمی داند یا فرافکنی می کند
امیر قلعه نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: كمیته‌ای برای پروژه‌سازی علیه‌ی سپاهان تشكیل شده است. امیر قلعه‌نویی با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) درباره دیدار سپاهان برابر پاس همدان در هفته ششم لیگ برتر گفت: پاس تیم بسیار خوبی است. تیمی است تاكتیكی، بابرنامه و هماهنگ. این تیم از یك سرمربی جوان و یك سرپرست باتجربه سود می‌برد كه تلفیق این دو تركیب هماهنگی را به وجود می‌آورد. قطعا ما بازی دشواری را برابر پاس پیش رو داریم و باید از شرایط میزبانی استفاده كنیم. وی در پاسخ به این سوال كه آیا باید به پیروزی‌های سپاهان در داخل خانه و مساوی یا شكست سپاهان در خارج از خانه عادت كنیم؟ گفت: در بازی‌های بیرون از خانه مستحق باخت یا مساوی نبودیم اما، بی‌دقتی باعث شد كه نتوانیم نتایج دلخواه را بگیریم. در بازی گذشته برابر فولاد خوزستان كه یكی از تاكتیكی‌ترین تیم‌های لیگ است، از دقایق 46 تا 65 نزدیك به 10 موقعیت گل داشتیم كه نتوانستیم از آنها استفاده كنیم. قلعه‌نویی افزود: با این حال می‌پذیرم كه بازی در خانه امتیازهایی را به همراه دارد. زمین خوب، نور مناسب و تماشاگران شرایط را در خانه به سود ما می‌كند و باعث می‌شود كه كیفیت‌مان بالا برود. نتیجه نگرفتن در بیرون از خانه معضل است كه باید به دنبال رفع آن باشیم.
قلعه نویی، منصوریان
وی در پاسخ به این سوال كه منصوریان گفته قلعه‌نویی الگویش است، آیا فكر می‌كنید كه شاگردتان می‌تواند در این هفته تیم شما را شكست دهد؟ گفت: منصوریان همیشه دوست من بوده و نه شاگردم. من خودم او را از پارس خودرو به استقلال آوردم همان زمان هم كه در پارس خودرو بود،‌ متوجه هوش بالای او شدم و می‌دانستم كه او می‌تواند مدارج بالا را طی كند. خوشبختانه او در بازیگری این مدارج را طی كرد. حالا هم او می‌تواند در مربی‌گری از هوش بالایش استفاده كند. شانس خوبی كه او آورده این است كه در ابتدای كار باید با مدیر خبره‌ای مانند اولیایی و مربی بزرگی مانند پورحیدری كار كند. این می‌تواند در شروع كار كمك بزرگی به منصوریان باشد. اطمینان دارم در آینده‌ی بسیار نزدیك منصوریان سرمربی بزرگی خواهد شد. قلعه‌نویی درباره‌ی وضعیت بازیكنان سپاهان در آستانه‌ی دیدار برابر سپاهان گفت: در این بازی نویدكیا و عماد رضا را در اختیار نداریم. خیلی‌ها تبلیغ كردند و گفتند سپاهان بازیكنان زیادی دارد اما، دیدید كه ما از نویدكیا و توره تا اینجا كار نتوانستیم استفاده كنیم. عماد رضا هم دقایق كمی در اختیار ما بود. در حال حاضر بازیكنان باكیفیتی هم‌چون ماهری و جعفرپور را داریم اما، آنها اسم آن‌چنانی ندارند. باید خدمت دوستانی كه علیه ما تبلیغ می‌كردند بگویم كه ما در این فصل تنها 6 بازیكن گرفتیم و سایر بازیكنان از تیم‌های پایه و تیم سپاهان نوین تغذیه شدند.
قلعه نویی سرمربی سپاهان
وی با ابراز رضایت از شرایط سپاهان گفت: كمی در امر گلزنی مشكل داریم. اما باید آماری را ارائه كنم. ما در 5 بازی 37 كرنر زده‌ایم كه این آمار بسیار وحشتناكی است. در بازی با مقاومت 68 درصد مالكیت توپ با ما بود. 10 كرنر زدیم و آنها هیچ كرنری نداشتند. بالای 6 موقعیت صددرصد گل داشتیم. روند رو به رشد خود را آغاز كرده‌ایم و من از همه شرایط در اصفهان راضی هستم تنها بحث زمان‌پذیری می‌ماند كه آن هم در حال طی شدن است. قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال كه بسیاری به دو دفاع مركزی شما كه در تیم ملی هم حضور دارند انتقاد دارند، گفت: هر هفته پروژه‌ای داریم. آقایانی هستند كه نشان دادند برای سپاهان هر هفته پروژه‌سازی می‌كنند. حتی امسال كمیته‌ای تشكیل دادند كه در آن كمیته برای سپاهان خبرسازی می‌كنند. باید به آنها بگویم كه خط دفاع سپاهان بهترین خط دفاع آسیاست. كمترین فشار در این 5 بازی روی دروازه‌ی ما بوده است. گلی كه از استقلال اهواز خوردیم به دلیل اشتباه داور بود. در بازی با استقلال هم رحمتی یك بار هم زمین نخورد و در بازی با سپاسی هم شرایطی تقریبا اینچنینی حاكم بود. من با اطمینان می‌گویم كه خط دفاع سپاهان بهترین خط دفاع آسیاست. وی در ادامه گفت‌وگوی خود با ایسنا درباره اظهار نظر هفته‌ی گذشته‌اش كه گفته بود با این شرایط دیگر به تیم ملی بازیكن نمی‌دهد، گفت: هفته‌ی گذشته در تمامی قاره‌ها بازی‌های مقدماتی جام جهانی و بازی‌های دوستانه برگزار شد. یك سوال دارم تمام دنیا را بگردید كدام تیم را پیدا می‌كنید كه برای بازی هفته گذشته‌اش 10 روز بازیكنان را در اختیار بگیرد. پس از بازی با استقلال اهواز بازیكنان ملی از ما جدا شدند و ساعت 8 شب پیش از دیدار با فولاد بازیكنان را گرفتیم. من می‌خواهم این سوال را از كفاشیان بپرسم چرا زمانی كه من 13 ماه سرمربی تیم ملی بودم كوچك‌ترین گلایه‌ای وجود نداشت. در آن زمان تعامل خوبی بین من،‌ باشگاه‌ها و سازمان لیگ وجود داشت. چرا ما باید حریف تداركاتی تیمی شویم كه پس از پیروزی برابر ایران و صعود عربستان پرچم عربستان را روی دوششان گذاشتند و دور افتخار زدند. آیا نمی‌شد پس از بازی با استقلال اهواز در روز چهارشنبه یك بازی دیگر در لیگ برگزار می‌شد و پس از آن تیم ملی با انجام یك جلسه تمرین در تاشكند به مصاف ازبكستان برود.
قلعه نویی، قطبی
وی در پاسخ به این سوال كه بعضی از مسوولان فدراسیون فوتبال گفته‌اند كه باشگاه‌ها ملزم به دادن بازیكنانشان به تیم ملی هستند گفت: آقایانی كه این حرف‌ها را می‌زنند باید قوانین را اجرا كنند. من برای كفاشیان احترام قائلم اما تعدادی افراد هستند كه شیطنت می‌كنند. تمام حرف من این است كه باید قوانین را اجرا كرد و مسوولان فدراسیون مجری قانون هستند. از این پس ما در چارچوب قانون با تیم ملی كار می‌كنیم. قلعه‌نویی در پاسخ به اظهار نظر قطبی كه هفته پیش در كنفرانس مطبوعاتی گفته بود مربیان قبلی تیم ملی اهمیت چندانی برای روزهای فیفا قائل نبودند، گفت: قطبی كم‌لطفی كرده است چون بنده خدا قطبی در ایران نبوده، شاید اطلاعی از كارهایی كه انجام گرفته ندارد. در زمانی كه در تیم ملی حضور داشتم تیم ملی در تورنمنت‌های مختلفی شركت كرد. ما دوبار با امارات بازی كردیم. تیم‌هایی نظیر بلاروس، مكزیك، غنا، قطر،‌ اشتوتگارت، هامبورگ و ... حریفان تیم ملی بودند. این در شرایطی بود كه ما درگیر رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا هم بوده‌ایم. قطبی یا این‌ها را می‌داند و دارد فرافكنی می‌كند یا اینكه اطلاعی ندارد.  وی افزود: جهت اطلاع قطبی می‌گویم زمانی كه بنده سرمربی تیم ملی بودم من و همكارانم 140 سفر داخلی داشتیم كه نتایج این سفرها را در تشكیل تیم ب و قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا دیدیم. قطبی اگر اینها را نمی‌داند به فدراسیون مراجعه كند. تمام حرف‌های من با مدرك و سند است و اسنادش در فدراسیون موجود است. در نیم فصل اول فرمی را آماده كرده بودیم و در نیم فصل دوم 40 تا 50 بازیكن را انتخاب كردیم و برای تك تك آنها پرونده تشكیل دادیم. كاری كه برای اولین بار در فوتبال ایران انجام شد. در روزهای دوشنبه و پس از پایان رقابت‌های داخلی، اروپایی و امارات 35 جلسه برگزار كردیم كه ماركار آقاجانیان گزارشی از عملكرد بازیكنان ایرانی فعال در لیگ‌های خارجی ارائه می‌داد. بهتر است قطبی با مطالعه صحبت كند. تمام این اتفاقات درست زمانی افتاد كه فدراسیون فوتبال رییس نداشت و دو گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند. در آن شرایط ما به مكزیك رفتیم و با وجود مسافت زیادی كه تا آنجا بود، كمترین ضربه را به تیم‌های لیگی وارد نكردیم. بار دیگر می‌گویم قطبی یا بدون مطالعه صحبت می‌كند یا می‌داند و فرافكنی می‌كند كه البته من می‌گویم مورد اول درست است. با این حال از صحبت‌های قطبی تعجب می‌كنم. در زمان دایی هم بازی‌های بسیار خوبی برای تیم ملی انجام شد.
قلعه نویی سرمربی سپاهان
قلعه‌نویی با بیان اینكه اولویت همه ما ایران است گفت: همه ما برای ایران كار می‌كنیم. این كلمه مقدس است و همیشه اولویت من بوده است. در تمامی ادوار هم نشان داده‌ام كه برای مملكتم همه كار می‌كنم. اولویت ما همیشه تیم‌های ملی بوده است. هفته‌ای بوده كه ما 9 بازیكن در تیم‌های ملی داشته‌ایم. پیروانی و علی دوستی هر زمان بازیكنی از سپاهان را دعوت كرده‌اند ما آنها را در اختیار گذاشتیم. باید با تعامل و همكاری كارها را پیش برد. آن آقایی كه مسوول تیم‌های ملی است باید برای تیم‌های ملی برنامه‌ریزی كند. وی درپایان گفت: تاكید می‌كنم كه بهتر است آقایان بروند و ببینند آیا در آن 13 ماهی كه ما مسوولیت را در اختیار داشتیم،‌ یك مورد مشكل وجود داشت یا خیر. حتی یادم است كه ذوب آهن بازی بسیار مهمی پیش رو داشت. مهدی رجب زاده بازیكن ملی این تیم بود و ما می‌خواستیم به سفری خارجی برویم. تیم را فرستادیم اما من به احترام باشگاه ذوب آهن و كربكندی در ایران ماندم و یك روز بعد به همراه رجب‌زاده به تیم ملی ملحق شدیم. ما انتظار تعامل فدراسیون و تیم ملی را با باشگاه‌ها داریم و چیز زیادی نمی‌خواهیم. تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 495]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن