تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امکان اتصال 5 کارت بانکی به موبایل


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یک مقام مسئول در شرکت ایرانسل با تاکید براینکه بستر موبایل و وایمکس از نظر فناوری ، پتانسیل بسیار مناسبی برای پیاده.سازی انواع سرویس.ها در حوزه دورکاری و تحقق دولت الکترونیک است، از عملیاتی شدن بحث بانکداری همراه و امکان اتصال 5 کارت بانکی به تلفن همراه برای مشترکان این شرکت خبر داد.
به نقل از مهر ، سعید صامتی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل و عرضه انواع سرویس های ارزش افزوده از طریق این شبکه، اظهار داشت: سرویس.هایی همچون شبکه مجازی اختصاصی ایمن بر بستر موبایل و وایمکس هم اکنون عملیاتی شده و به بهره.برداری رسیده که موجب کاهش هزینه و افزایش امنیت اطلاعات سازمان.ها می.شود.
راه اندازی شبکه اختصاصی مجازی بر بستر gprs و wimax ایرانسل
مدیرکل توزیع و فروش ایرانسل، با بیان اینکه بر بستر gprs ایرانسل نیز شبکه apn (شبکه خصوصی مبتنی بر دیتای موبایل ) راه.اندازی شده که بانک.ها و بنگاه.های اقتصادی به عنوان یک شبکه امن از آن استفاده می.کنند، ادامه داد: سرویس vpn (شبکه خصوصی مجازی ) ایرانسل روی شبکه وایمکس و در مناطق تحت پوشش این شبکه راه.اندازی شده و شبکه بانکی و سایر سازمان ها از آن استفاده می کنند و در آینده نزدیک نیز سرویس تلفن اینترنتی روی وایمکس عرضه خواهد شد.
صامتی از راه.اندازی سرویس.های نوین مبتنی بر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل در بخش.هایی از جمله بهداشت و حمل و نقل عمومی خبر داد و با اشاره به پیاده.سازی بحث پرداخت الکترونیک در ایرانسل گفت: در حوزه خدمات بانکداری همراه یا همان موبایل بانکینگ، ایرانسل بدون اینکه تمایلی به تبدیل شدن به بنگاه مالی و بانک داشته باشد، خدمات بانکداری همراه خود را با مشارکت شبکه بانکی کشور و از آبان 88 راه اندازی کرده و اکنون امکان اتصال حداکثر 5 کارت بانکی به سیم کارت ایرانسل را برای مشترکان خود فراهم کرده و مشترکان می.توانند پرداخت.های خود را از این طریق انجام دهند. همچنین اخیرا نیز روی این سیستم تکنولوژی nfc پیاده شده که بتوانیم آن را توسعه دهیم.
ایرانسل یک میلیون و 400 هزار نقطه فروش دارد
مدیرکل توزیع و فروش اپراتور ایرانسل تعداد نقاط فروش محصولات ایرانسل در کشور را بیش از یک میلیون و 400 هزار نقطه عنوان کرد که محصولاتی همچون کارت.های شارژ ایرانسل را بر بستر فیزیکی و الکترونیکی همچون خودپردازهای بانکی، پایانه.های فروش بانکی و فروشگاهی عرضه می.کنند ، گفت: ایرانسل با توجه به سیاست برون.سپاری فعالیت.های خود، از همکاری 16توزیع.کننده اصلی برخوردار است و علاوه بر این 9 هزار نماینده رسمی ثبت شده دارد که به پرتال ایرانسل دسترسی دارند و امکان فروش، ثبت.نام و ارائه انواع سرویس.های ایرانسل از این طریق فراهم است.
به گفته وی، از این تعداد 4500 نماینده برتر هستند که دسترسی.های بیشتری دارند و سرویس.های بیشتر و با اولویت.های بالاتری را می.توانند ارائه کنند که این رده.بندی بین نمایندگان برای ارتقای کیفی سرویس طراحی شده و یک نوع رقابت بین نمایندگان ایرانسل ایجاد کرده است.
80درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات ایرانسل قرار دارند
صامتی با اشاره به 5 سال حضور ایرانسل در بازار تلفن همراه کشور از تحت پوشش قرار گرفتن 80 درصدی جمعیت کشور خبر داد و با تاکید بر سیاست ارائه سرویس.های پایه و خدمات ارزش افزوده و عرضه سرویس یکنواخت و یکسان در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: تاکیدمان این است که برای هموطنان در سراسر کشور سرویس یکسان، با تعرفه، کیفیت و کارایی یکسان، بدون هزینه جابجایی و بین شهری فراهم کنیم.
ایرانسل 20 میلیون مشترک موبایل و 200 هزار مشترک وایمکس دارد
وی همچنین به راه.اندازی شبکه وایمکس ایرانسل از دو سال پیش تاکنون اشاره کرد و با بیان اینکه موفق شدیم بستر اینترنت پرسرعت بی.سیم را در 26 شهر و 7 استان فراهم کنیم، تعداد مشترکان فعال موبایل ایرانسل را بیش از 20 میلیون نفر و تعداد مشترکان فعال وایمکس ایرانسل را 200 هزار نفر برشمرد.
به گفته مدیرکل توزیع و فروش اپراتور ایرانسل این شرکت از ابتدا بر ایجاد و توسعه خدمات پس از فروش به موازات توسعه شبکه فروش خود تمرکز داشت و اکنون بالغ بر 4 هزار دفتر، خدمات ایرانسل را عرضه می.کنند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن