تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815156994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بزرگداشت سالگرد رحلت آيت‌الله غروي كاشاني‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بزرگداشت سالگرد رحلت آيت‌الله غروي كاشاني‌
كاشان - خبرنگار اطلاعات: سي‌امين سالگرد رحلت فقيه مجاهد، آيت‌الله غروي كاشاني با حضور قشرهاي مختلف مردم در حسينيه سيدالشهدا(ع) كاشان برگزار شد.

در اين مراسم سيدمحمود كاشاني، استاد دانشگاه شهيد بهشتي تهران، درباره شخصيت علمي، فقهي، ادبي و مبارزاتي آيت‌الله غروي گفت: ايشان علاوه بر اينكه مجتهدي جامع‌الشرايط و از نخبگان ادبي كشور محسوب مي‌شد، از جمله شخصيت‌هايي بود كه با شجاعت و از خودگذشتگي ، ضمن حمايت از آيت‌الله كاشاني در جريان نهضت ملي شدن صنعت نفت، همواره در كنار ايشان، با مبارزه اصولي، بر استقلال و آزادي كشور از عوامل بيگانه تاكيد كرد.

آيت‌الله شيخ محمد غروي كاشاني، فرزند عالم جليل‌القدر حاج ملامحمدحسين نطنزي كاشاني در سال 1275 شمسي در كاشان ديده به جهان گشود.

وي پس از گذراندن تحصيلات مقدماتي در كاشان، اصفهان و نجف، در سال 1329 شمسي به تهران بازگشت.

وي علاوه بر برپايي جلسه‌هاي بحث، تفسير و اقامه جماعت، شخصيت‌هاي سياسي و مذهبي زيادي را تربيت كرد. كه از جمله آنها مي‌توان به آيت‌الله امامي كاشاني و دكتر سيدمحمود كاشاني اشاره كرد.

وي در سال 1357 در سن 85 سالگي دار فاني را وداع گفت.




 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن